Numarul de clienti ai unei institutii de credit arata forta, vizibilitatea, atractivitatea si prestigiul bancii. Tocmai de aceea, lupta pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti este acerba.
Bancile isi doresc un portofoliu de clienti cat mai consistent – pe de o parte – pentru a-si demonstra toate cele patru calitati enumerate anterior si – pe de alta parte – pentru ca in acest fel isi pot multiplica veniturile prin vanzarea incrucisata. De asemenea, o baza cat mai larga de clienti poate constitui o piatra de temelie pentru succesul noilor produse si servicii lansate pe piata.
Studiul de piata „Top banci dupa numarul de clienti in 2011” aduce in prim-plan amanunte privind numarul de clienti raportat de 14 dintre cele mai importante banci autohtone (BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Tiriac Bank, CEC Bank, Volksbank, ING Bank, Bancpost, Garanti Bank, RBS Romania, Credit Europe Bank, OTP Bank si Romanian International Bank).
Cercetarea, care valoreaza 13 euro, contine topul bancilor dupa numarul de clienti la 31 decembrie 2011 si portofoliul de clienti defalcat pe persoane fizice si persoane juridice. Plata studiului de piata se poate realiza cu cardul bancar prin intermediul portalului securizat Paypal sau prin transfer bancar, in baza unei facturi proforme pe care o puteti solicita la adresa de e-mail gabriela.dinu@bankingnews.ro. Da click pe butonul ”Cumpara” sau acceseaza linkul urmator, pentru a afla informatii unicat.
Alte studii de piata care prezinta, in exclusivitate, date despre activitatea bancilor din Romania in 2011 sunt:
* Top banci pe piata de carduri (disponibil AICI)
* Top banci dupa reteaua de ATM-uri si POS-uri (disponibil AICI)
* Top banci dupa numarul de agentii si angajati (disponibil AICI)
* Top banci pe fonduri europene (disponibil AICI).