Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Studiu Deloitte: Încrederea generaţiei Milenialilor în afaceri scade dramatic în 2018
Share
Notification Show More
Latest News
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”
Stiri de top
„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor
Stiri de top
Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > BusinessInfo > Studiu Deloitte: Încrederea generaţiei Milenialilor în afaceri scade dramatic în 2018
BusinessInfo

Studiu Deloitte: Încrederea generaţiei Milenialilor în afaceri scade dramatic în 2018

Gabriela Dinu
Last updated: 27/06/2018 7:45
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Generaţia Milenialilor a devenit mai sceptică faţă de misiunea şi etica afacerilor, dar şi faţă de impactul pozitiv al liderilor politici în societate, rezultă din sondajul global Deloitte ”Millennial Survey” 2018, care arată o inversare abruptă a percepţiei pozitive exprimate la ultimele două ediţii, potrivit unui comunicat al companiei.

Conform documentului, tinerii Mileniali îşi doresc o mai mare implicare a liderilor din business în societate şi cred că succesul afacerilor ar trebui să se măsoare şi prin rolul lor social, asupra mediului şi al economiei în ansamblu, nu doar prin performanţa financiară.

„Rezultatele sondajului ar trebui să le dea de gândit liderilor de business, implicit din România, fiind un semnal de alarmă. Deteriorarea încrederii şi a loialităţii angajaţilor are implicaţii asupra performanţei companiilor şi a economiei în general. Deşi ţara noastră nu a fost inclusă în studiu, atât timp cât răspunsurile sunt similare în toată lumea, putem aprecia că tinerii români au aceleaşi preocupări cu ale congenerilor din alte state’, a spus Raluca Bontas, Partener Global Employer Services, Deloitte România.

Potrivit acesteia, Milenialii au o agendă diferită de cea a afacerilor, aşa cum o percep ei. Astfel, consideră că priorităţile companiilor ar trebui să fie crearea de locuri de muncă, inovarea, îmbunătăţirea calităţii vieţii personale şi profesionale a angajaţilor. În schimb, în opinia lor, companiile se concentrează asupra generării profiturilor, a eficientizării şi a producţiei de bunuri şi servicii. Deşi admit că afacerile trebuie să obţină profituri pentru a realiza si obiectivele stabilite de ei, Milenialii apreciază că ar trebui ca afacerile să găsească un echilibru între priorităţile angajaţilor şi performanţa financiară.

Studiul arată că mai puţin de jumătate dintre Mileniali consideră că întreprinderile se comportă etic (48% în 2018 faţă de 65% în 2017) şi că liderii din business contribuie la îmbunătăţirea climatului social (47% faţă de 62%). 44% cred că liderii din business generează un impact pozitiv în societate, prin comparaţie, doar 19% au aceeaşi părere despre liderii politici. Trei sferturi dintre Mileniali cred că multinaţionalele au potenţialul de a contribui la rezolvarea provocărilor economice, sociale şi de mediu. 43% dintre Mileniali estimează că îşi vor părăsi locurile de muncă actuale în decurs de doi ani, cu 15% în creştere faţă de 2017. 28% vor să rămână mai mult de cinci ani la actualele locuri de muncă. 62% dintre cei care vor să plece de la actualele locuri de muncă în următorii doi ani apreciază că ‘gig economy’ este o alternativă viabilă.

În rândul angajaţilor din Generaţia Z, loialitatea este chiar mai scăzută, 61% spunând că îşi vor părăsi locurile de

muncă actuale în următorii doi ani. 17% dintre Mileniali se tem că o parte sau chiar toate slujbele lor vor fi înlocuite ca urmare a schimbărilor aduse de Industria 4.0. În cazul organizaţiilor care utilizează extensiv tehnologiile Industriei 4.0, procentul este aproape dublu. Doar 36% dintre Mileniali şi 42% din Generaţia Z au răspuns că angajatorii îi ajută să înţeleagă şi să se pregătească pentru schimbările asociate Industriei 4.0.

Totuşi, sondajul arată o diferenţă între percepţia asupra afacerilor şi cea a mediului politic. Faptul că tinerii cred că multinaţionalele au mai mult potenţial să contribuie la rezolvarea problemelor sociale, economice şi de mediu decât politicienii ar trebui să motiveze liderii din business să aibă un impact mai mare în societate, dincolo de crearea de locuri de muncă şi generarea profiturilor.

„Una dintre întrebările esenţiale este: ce pot face companiile pentru a reţine angajaţii în contextul scăderii încrederii şi a loialităţii. Analizând comparativ răspunsurile din ediţiile anterioare, putem concluziona că diversitatea, incluziunea şi flexibilitatea – de unde şi când lucrează – sunt politici cheie pentru menţinerea lor. Totodată, companiile ar trebui să răspundă temerilor şi nevoilor legate de schimbările produse de Industria 4.0′, a adăugat Raluca Bontas.

Sondajul din 2018 se bazează pe opiniile a 10.455 de Mileniali din 36 de ţări, tineri născuţi între ianuarie 1983 şi decembrie 1994, cu studii superioare sau universitare, angajaţi cu normă întreagă şi care lucrează predominant în organizaţii mari din sectorul privat. Sondajul mai include răspunsurile a 1.844 respondenţi din Generaţia Z din Australia, Canada, China, India, Regatul Unit şi Statele Unite. Respondenţii Generaţiei Z s-au născut între ianuarie 1995 şi decembrie 1999, studiază în prezent sau au o primă diplomă de absolvire. Mai mult de o treime lucrează fie cu normă întreagă, fie cu jumătate de normă.

You Might Also Like

Premieră. UniCredit Bank lansează prima ofertă comercială dedicată companiilor sustenabile din România

STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate

OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

TAGGED: angajati, locuri de munca, afaceri, business, Întreprinderi, Generaţia Z, Mileniali
Gabriela Dinu 26/06/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Pe 2 iulie debutează campania de conversie a creditelor în franci de la Bancpost. Banca Transilvania a pregătit o ofertă cu discount de 18% aplicat soldului curent
Next Article Mugur Isărescu: vrem să încurajăm creditarea, dar ne interesează o creditare sănătoasă, echilibrată, sustenabilă şi insist pe acest cuvânt
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Premieră. UniCredit Bank lansează prima ofertă comercială dedicată companiilor sustenabile din România

6 zile ago

STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate

2 săptămâni ago

OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală

3 săptămâni ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?