Lansat în iulie, ING Pay, serviciul de plată cu telefonul mobil pentru clienții persoane fizice, a ajuns la 50.000 de utilizatori care au facut peste 1,5 milioane tranzacții. Astfel, în medie, un client a făcut 30 de tranzacții pe lună. Cu o rată de adopție foarte rapidă și un comportament care arată tendința pieței pentru smartphone ca instrument de plată preferat, ING Pay este deja responsabil pentru 3% din totalul tranzacțiilor la POS.
În plus, ca parte din procesul de diversificare și îmbunătățire a soluțiilor de tranzacționare de pe mobil, ING a simplificat serviciul „Plată către un prieten” din ING HomeBank (peer to peer transfer).
Acum, clienții pot transfera sume de bani între ei, având nevoie doar de numărul de telefon al prietenului, fără a mai folosi coduri de verificare suplimentare.
Rober Anghel, Mobile Payments Experience Tribe Leader:
ING Pay poate fi activat simplu din ING Home’Bank. Serviciul este momentan disponibil numai clienților care folosesc un telefon cu sistem de operare Android, versiunea 4.4 sau superioră, urmând să fie anunțată și o soluție pentru utilizatorii de sistem iOS. Plata efectivă cu telefonul presupune doar apropierea telefonului de POS, cu ecranul activat, și comunicarea NFC activată. O dată cu această lansare, serviciul de alerte push a devenit gratuit pentru toți clienții ING. Serviciul ING Pay nu implică niciun comision și nicio taxă de utilizare.
Plata către prietenii din agenda telefonului este o funcționalitate cu o utilizare din ce în ce mai frecventă. Până acum volumul de tranzacții a crescut de două ori față de anul trecut. Este încă o dovadă că investiția în îmbunătățirea experiențelor digitale crește gradul de utilizare a serviciului.
Nu mai trebuie să vorbim despre smartphone în banking ca un trend, ci ca o realitate prezentă. Ecosistemul de soluții prin care un client își rezolvă nevoile financiare se schimbă și începe să graviteze în jurul a două concepte simple: relevanță și accesibilitate.
În momentul de fată, 83% din logările în ING Home’Bank se fac pe telefonul mobil. În medie pe lună, clienții se loghează de 18 ori de pe telefonul mobil, de pe care fac 5 plăți. Ca să rămânem relevanți pentru clienții noștri, trebuie să oferim servicii relevante, simple și ușor accesibile tocmai pentru că sunt online.