Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: CORONACRIZĂ. Mioara Popescu, Idea::Bank: ”Suntem o bancă cu orientare digitală și acum ne prinde foarte bine strategia pe care ne-am asumat-o. Vom oferi soluții clare și concrete clienților aflați în dificultate”
Share
Notification Show More
Latest News
Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR
Stiri de top
Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere
Stiri de top
Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”
Stiri de top
UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Top news > CORONACRIZĂ. Mioara Popescu, Idea::Bank: ”Suntem o bancă cu orientare digitală și acum ne prinde foarte bine strategia pe care ne-am asumat-o. Vom oferi soluții clare și concrete clienților aflați în dificultate”
Top newsStiri de top

CORONACRIZĂ. Mioara Popescu, Idea::Bank: ”Suntem o bancă cu orientare digitală și acum ne prinde foarte bine strategia pe care ne-am asumat-o. Vom oferi soluții clare și concrete clienților aflați în dificultate”

Cornel Dinu
Last updated: 20/03/2020 19:49
Cornel Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Preocuparea prioritară în situația creată de pandemia de coronavirus este relația client – bancă, a precizat, în exclusivitate pentru publicația online www.BankingNews.ro, Mioara Popescu, președintele executiv al Idea::Bank. Bancherul subliniază că, pe lângă canalele și intrumentele de plată puse la dispoziție, instituția de credit va oferi soluții clare și concrete clienților, persoane fizice și juridice, aflați în dificultate.

”Astfel, în funcție de situația concretă a fiecărui solicitant, soluțiile puse la dispoziția acestora se referă la amânarea plății ratelor de credit pe o perioadă de până la patru luni, la posibilitatea prelungirii cu trei până la șase luni, în aceleași condiții a liniilor de credit scadente în perioada următoare, și la amânarea plății sumei minime de plată pentru o perioadă de până la patru luni în cazul cardurilor de credit Idea::Bank. O altă decizie se referă la suspendarea inițierii de proceduri de executare silită în urmatoarele trei luni. Consider în continuare că disciplina la plată trebuie să fie menținută, disciplina fiind cuvânt cheie în situațiile excepționale, așa cum este pandemia COVID-19”, a explicat Mioara Popescu.

Primele măsurile pe care le-a luat banca și pe care va continua să le dezvolte au scopul de a proteja atât angajații cât și clienții, acțiune realizată în primul rând prin dezinfectarea regulată a tuturor spațiilor de lucru Idea::Bank, prin accesul tuturor la soluțiile dezinfectante, prin distanțarea socială fizică și prioritizarea unor proiecte în defavoarea altora.

”Cu toții trăim o situație fără precedent atât la nivel individual cât și de business. Dincolo de scenariile și implicațiile macroeconomice ale acestor zile, ne-am îndreptat atenția și acțiunile către lucruri care în aparență păreau minore. Suntem o bancă cu orientare digitală și acum ne prinde foarte bine strategia pe care ne-am asumat-o pentru că avem aplicații digitale pe care le-am pus la dispoziția clienților și dispunem de tehnologia necesară angajaților eligibili pentru work-from-home, în deplină siguranță și securitate informațională. Tot respectul meu și gratitudinea se îndreaptă către colegii din sucursale care asigură continuitatea relației face to face cu clienții, și care surprinzător nu a scăzut în intensitate în aceste zile. Discuțiile deschise și foarte utile cu Banca Națională a României, cu Asociația Română a Băncilor și autoritățile, cu FNGCIMM și FGCR, cu acționarul nostru au fost pe lista de demersuri. Pe de altă parte, menționez că portofoliul nostru de clienți este în strânsă legătură cu cota noastră de piață și suntem capabili în acest moment să discutăm prin mijloace de comunicare la distanță toate solicitările întemeiate de amânare la plată”, a conchis Mioara Popescu.

You Might Also Like

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027

TAGGED: coronacriza, Idea::Bank, Mioara Popescu, coronavirus, Covid-19
Cornel Dinu 20/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article CORONACRIZĂ. Raiffeisen Bank încurajează plățile electronice. Banca anunță comisioane 0 la încasări prin POS și e-commerce
Next Article CORONACRIZĂ. Banca Națională a redus dobânda de politică monetară în ședință de urgență. Ce alte hotărâri a mai luat Consiliul de Administrație
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

23 de ore ago

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

2 zile ago

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

2 zile ago

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?