Raiffeisen Bank anunta ca se afla intr-un amplu proces de digitalizare si simplificare a tuturor operatiuniilor, produselor si servicilor sale, iar componenta de sustenabilitate si responsabilitate este o preocupare constanta a bancii. In acest context, de la 1 iulie 2021, ordinele de plata (OP) pentru clientii persoane juridice ai bancii vor fi transmise exclusiv prin canalele electronice (Raiffeisen Online/Smart Mobile/Multicash).
„Acest nou pas pe care il facem inainte, in completarea strategiei digitale in care investim permanent, simplifica si mai mult fluxurile operationale, atat la clienti cat si in agentiile noastre. Intervenim de asemenea in reducerea amprentei de carbon, eliminand necesitatea deplasarii clientului, dar si suportul hartie.
Transmiterea platilor in format electronic pastreaza standardele inalte de securitate, accelerand servisarea clientilor. De altfel, companiile clienti ai Raiffeisen Bank transmit deja tranzactiile electronic in proportie de peste 97%.” a spus Florentina Stilu, director Transaction Banking la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank Romania are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,2 milioane de clienti, persoane fizice si juridice. Banca are peste 4.800 de angajati, aproximativ 300 de agentii in toata tara, 695 de ATM-uri, 413 masini multifunctionale (MFM-uri) si o retea de peste 24.500 de POS-uri.