Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Perspectivele bankingului pentru 2022. Dana Dima (BCR): ”Ne așteptăm ca piața să înregistreze în continuare creșteri, atât pe zona creditelor de consum, cât și pe cea a creditelor ipotecare. Apetitul de economisire se va menține și se va amplifica”
Share
Notification Show More
Latest News
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Top news > Perspectivele bankingului pentru 2022. Dana Dima (BCR): ”Ne așteptăm ca piața să înregistreze în continuare creșteri, atât pe zona creditelor de consum, cât și pe cea a creditelor ipotecare. Apetitul de economisire se va menține și se va amplifica”
Top newsOpiniiStiri de top

Perspectivele bankingului pentru 2022. Dana Dima (BCR): ”Ne așteptăm ca piața să înregistreze în continuare creșteri, atât pe zona creditelor de consum, cât și pe cea a creditelor ipotecare. Apetitul de economisire se va menține și se va amplifica”

Dana Dima
Last updated: 03/12/2021 10:34
Dana Dima 4 ani ago
Share
Dana Dima este Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR.
SHARE
Dana Dima este Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR.

Anul 2022 va rămâne în continuare unul plin de provocări. Ne așteptăm ca piața să înregistreze în continuare creșteri, atât pe zona creditelor de consum, cât și pe cea a creditelor ipotecare, generate, în principal, de avansul pieței imobiliare. Privim și gestionăm aceste creșteri cu responsabilitate și prudență, având în vedere condițiile economice de piață și previziunile economice.

Este și motivul pentru care noi am decis ca în această toamnă principala noastră campanie de brand să fie una non-comercială, dedicată educației financiare, iar acest efort educațional al BCR pe absolut toate canalele va continua și se va intensifica. În opinia mea, apetitul de economisire în creștere se va menține și se va amplifica, în perioada următoare, și vom vedem o aplecare și mai mare a populației către zona investițională. Am investit mult în ultimii ani în pregatirea și certificarea colegilor noștri în vederea susținerii acestei cerințe a populației pentru plasamente atât pe piața internă, cât și pe cea internațională.

Modelul de business care stimulează consilierea personalizată va continua să se dezvolte, cel puțin în cazul BCR. În condițiile în care operațiunile de daily banking au migrat predominant în online, colegii noștri din sucursale beneficiază din ce în ce mai mult de timp și resurse digitale pentru a-i ajuta pe clienți să facă alegeri financiare inteligente pentru planurile lor de viață. Cu ajutorul tehnologiei, noi credem că putem ajunge să oferim populației consiliere și educație financiară oriunde s-ar afla, ceea ce va contribui la creșterea gradului de bancarizare, de cunoaștere a principiilor unei vieți financiare corecte și, implicit, la asigurarea unei anumit nivel de sustenabilitate prin impact social pentru serviciile bancare.

În ultimii doi ani, industria a trecut printr-o transformare digitală accelerată, provocată și de pandemie, ceea ce a făcut ca, în prezent, motoarele digitalizării să fie deja pornite la toate băncile și instituțiile din piață, indiferent de mărime. Vedem astfel schimbări radicale ale modului în care sunt deserviți clienții retail și vom asista și la digitalizarea rapidă a principalelor interacțiuni dintre bănci și antreprenori. Evoluțiile vor înregistra creșteri de câte două cifre procentuale în continuare, potențialul României fiind considerabil.

Credem că viitorul imediat al bankingului digital stă în crearea de ecosisteme deshise, așa cum este George, în care băncile & companiile de tehnologie vor lucra împreună pentru a pune la dispoziție servicii pentru viața de zi cu zi a oamenilor. Astfel de servicii, ce vor trece dincolo de sfera celor financiare, îi vor ține direct interesați pe utilizatori prin atractivitate și utilizarea practică: de la sănătate, educație, locuințe, până la mobilitate, afaceri sau stil de viață.

Noi am făcut deja pași în această direcție împreună cu parteneri precum Regina Maria, Bitdefender, Trans Sped, Qualitance, Dateio, Global Payments, unele beneficii fiind oferite atât persoanelor fizice, cât și companiilor. Managementul transversal al relației client persoană fizică ce este, în același timp, și proprietar al unei companii este unul dintre motoarele strategice de creștere a experienței clienților în raport cu serviciile financiare oferite de BCR.

You Might Also Like

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România

TAGGED: perspective banking, BCR, economisire, credite ipotecare, credite consum, investitii, Dana Dima
Dana Dima 03/12/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Dana Dima
Dana Dima este Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR.
Previous Article TBI Bank încheie un parteneriat cu cora România și oferă clienților soluția de plată „cumpără acum, plătește mai târziu” pentru o experiență simplă și rapidă de shopping
Next Article În decembrie, românii pot cumpăra titluri de stat TEZAUR la cele mai mari dobânzi din anul 2021

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

24 de ore ago

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

o zi ago

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

2 zile ago

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?