Raiffeisen Bank România anunță diversificarea ofertei de servicii prin lansarea unei noi soluții de plată pentru POS-uri de tip neasistat. Dezvoltată în parteneriat cu Symphopay, noua soluție de plată este deja disponibilă în peste 880 de lockere easybox ale firmei de curierat Sameday și pe terminalele amplasate în parcările Mega Mall din București și City Park Mall din Constanţa, ambele aflate în portofoliul dezvoltatorului NEPI Rockcastle.
Laura Metea: Parteneriatul ne consolidează poziția de instituție financiară a viitorului, adaptată dinamicii pieței
”Continuăm să investim în digitalizare și dezvoltarea de soluții care răspund nevoilor actuale ale clienților noștri. Flexibilitatea și disponibilitatea plăților care permit accesul 24/7 la produsele si serviciile pe care și le doresc sunt funcționalități pe care clienții noștri le apreciază în mod deosebit. Dezvoltarea acestui parteneriat ne consolidează poziția de instituție financiară a viitorului, adaptată dinamicii pieței.” spune Laura Metea, Servicii Tranzacționale și de Acceptare Carduri, Raiffeisen Bank România.
POS de tip neasistat =plăți în orice moment al zilei și oriunde
Terminalul POS de tip neasistat permite plăți în orice moment al zilei și oriunde. Soluția este ușor de integrat cu orice sistem automat fie că este vorba despre un parcometru, barieră, tonomat sau locker al companiilor de curierat și poate fi utilizată atât în aer liber, cât și în spații indoor.
Daniel Nicolescu: Aducem plus-valoare comercianților ce urmăresc optimizarea proceselor de plată
”În contextul adoptării accelerate a soluțiilor de consolidare a plăților digitale de către marii comercianți, suntem deosebit de încântați că, împreună cu Raiffeisen Bank, aducem plus-valoare către comercianții ce urmăresc optimizarea proceselor de plată și creșterea loialității clienților” – Daniel Nicolescu, co-fondator Symphopay.
Symphopay este o platformă de integrare a plăților cu cardul la POS, care, spre deosebire de alte soluții, oferă o suită de aplicații de business compusă din instrumente de marketing, raportare și analiză în timp real a tranzacțiilor și a componentelor de plată.