Din dorința de a oferi clienților săi rapiditate și ușurință în interacțiune, UniCredit Bank continuă să simplifice și să digitalizeze procesul de acordare de credite de tip imobiliar și/sau ipotecar și oferă o nouă funcționalitate clienților care accesează un astfel de împrumut.
Concret, odată ce au aplicat pentru produsul de tip ipotecar/imobiliar dorit într-o sucursală a UniCredit Bank și au validat în contextul acestui proces o adresă personală de e-mail, clienții vor putea beneficia de posibilitatea de a transmite băncii online, prin intermediul unei platforme dedicate, documentele de proprietate aferente imobilului care urmează a fi achiziționat și respectiv documentele necesare semnării contractului de vânzare-cumpărare și celui de ipotecă imobiliară, de informare prin intermediul e-mail-ului cu privire la pașii ce trebuie parcurși în fiecare etapă din proces, dar și de primirea de informații constante despre stadiul dosarului, atunci când sunt disponibile.
Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank: “Creditul ipotecar este un produs central în portofoliul UniCredit Bank pentru persoane fizice și vrem să le oferim clienților noștri atât produse competitive, cât și un proces de creditare transparent, simplu, în care să navigheze cu ușurință și care să le ofere cadrul potrivit pentru a-și putea lua deciziile. Astfel că, în paralel cu lansarea sucursalei dedicate de tip Mortgage Center, unde clienții beneficiază de suportul necesar din partea unor specialiști dedicați, cu o foarte mare experiență în domeniu, am continuat să lucrăm și la simplificarea și digitalizarea proceselor implicate în creditarea pentru locuințe, pentru a elimina cât mai multe din drumurile necesare la bancă în definitivarea acestui proces”.