Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Care sunt noile linii strategice la Banca Italo Romena
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit
Stiri de top
De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii
Stiri de top
Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii
Stiri de top
Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Care sunt noile linii strategice la Banca Italo Romena
Stiri de top

Care sunt noile linii strategice la Banca Italo Romena

Cornel Dinu
Last updated: 12/07/2012 13:35
Cornel Dinu 13 ani ago
Share
SHARE

In cadrul unei conferinte de presa, conducerea Bancii Italo Romena si-a prezentat noile linii strategice pentru perioada urmatoare. La conferinta care s-a tinut astazi la sediul Bancii din Str. Gara Herastrau nr. 2-4, a fost prezenta noua echipa manageriala alcatuita din Paolo Mariani – Directorul General, Gheorghe Muntean – Directorul Sucursalei Bucuresti, Roberto Broggini – Directorul Comercial si Lucio Boato – Directorul Directiei Credite.

La patru luni de la numirea sa in functia de Director General al Bancii Italo Romena, Paolo Mariani a prezentat strategia pe care institutia o va urma pentru atingerea obiectivelor economice stabilite deservind totodata in mod optim teritoriile in care opereaza.

„Am venit in România acum patru luni cu dorinta de a cunoaste acest teritoriu in care institutia noastra opereaza, având in vedere investitiile italiene importante ce s-au facut in aceasta tara. Dupa analizarea atenta a contextului local si a oportunitatilor oferite de piata, astazi putem vorbi despre noile linii strategice ale institutiei”, a declarat Paolo Mariani, Director General al Bancii Italo Romena. „Strategia noastra se va concentra pe segmentul intreprinderilor Mici si Mijlocii, atât românesti, cât si italiene, si a retelei cu care aceasta interactioneaza. Ma refer in mod special la societatile de consultanta si la practicantii de Profesii Liberale. Bineinteles nu vom neglija segmentul persoanelor fizice pentru care realizam un proiect de remodelare a portofoliului de produse si servicii astfel incât acestea sa fie in sintonie cu asteptarile acestora”, a adaugat Paolo Mariani.

Noua conducere a Bancii are in vedere rearticularea si intarirea retelei comerciale pentru realizarea unei legaturi mai apropiate cu teritoriul si pentru cresterea eficientei operatiunilor. Banca Italo Romena pregateste de asemenea lansarea de produse si servicii concepute pentru a raspunde necesitatilor specifice ale segmentelor carora acestea le sunt adresate.

„Politica comerciala a Bancii este gândita pentru a putea deservi la 360◦ nevoile profesionale si personale ale clientilor. Astfel, pentru clientii persoane fizice, pe lânga produsele de creditare pentru investitii imobiliare si nevoi personale, portofoliul de produse va fi completat cu o serie de produse precum cardurile de credit cu perioada de gratie si facilitati suplimentare, imprumuturi pentru finantarea cheltuielilor pentru ingrijiri medicale sau pentru studii universitare si postuniversitare si produse de economisire”, a declarat Roberto Broggini, Directorul Comercial al Bancii Italo Romena. „Pentru segmentul intreprinderilor Mici si Mijlocii si cel al Profesiilor Liberale vor fi lansate linii de credit pentru investitii si pentru sustinerea activitatii curente, având conditii economice avantajoase, pachete de produse si servicii la costuri reduse, carduri de credit Business si produse de economisire. O alta linie de business pe care o propunem acestei categorii de clientela este aceea a leasing-ului de tip instrumental, auto si imobiliar, urmare a preluarii acestei ramuri de activitate de la Italo Romena Leasing”, a adaugat Roberto Broggini.

In ceea ce priveste activitatea de creditare a institutiei, Directorul Directiei Credite, Lucio Boato, a reafirmat sprijinul pe care Banca il ofera clientelei prin punerea la dispozitie de produse adaptate la particularitatile solicitantilor.

„Banca va continua activitatea de acordare de credite atât catre persoane fizice, cât si catre mediul de afaceri, revizuind portofoliul de produse dar si lansând alte produse, cu respectarea in continuare a principiilor de prudenta impuse de actualul context economic”, a declarat Lucio Boato, Directorul Directiei Credite a Bancii Italo Romena.

Banca va fi prezenta si in sectoarele agriculturii si al energiei regenerabile precum si in cel al fondurilor structurale, cu produse de cofinantare si servicii de consultanta, prin colaborarea cu companii specializate in realizarea unor astfel de proiecte.

„Printre prioritatile Bancii  se numara continuarea investitiilor in sisteme informatice, dupa schimbarea din 2011 a solutiei de core-banking si internet banking, precum si in cadrul activitatilor de supraveghere si control prin implementarea de aplicatii specifice in privinta activitatii de cunoastere a clientelei”, a declarat Gheorghe Muntean, Directorul Sucursalei Bucuresti.

You Might Also Like

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie

TAGGED: Italo Romena., Banca Italo Romena
Cornel Dinu 12/07/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Beneficii extinse prin CardAvantaj pentru serviciile Medicover
Next Article Cum puteti accesa un credit ipotecar

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

2 zile ago

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

2 zile ago

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

3 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?