Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania a urcat 50 de locuri in clasamentul Brand Finance Banking 500
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania a urcat 50 de locuri in clasamentul Brand Finance Banking 500
Stiri de top

Banca Transilvania a urcat 50 de locuri in clasamentul Brand Finance Banking 500

Gabriela Dinu
Last updated: 04/02/2019 12:29
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania a urcat aproape 50 de locuri in clasamentul Brand Finance Banking 500 2019, publicat de The Banker, cu o crestere de 39% a valorii de brand, de pana la 242 milioane USD, respectiv a ratingului de la A+ la AA. BT este singurul romanesc in clasamentul din 2019.

Pe langa calcularea valorii brandului, Brand Finance determina si forta relativa a brandurilor, pentru care este analizata investitia de marketing si de brand equity – reputatia brandului in randul clientilor, angajatilor si a altor stakeholderi -, respectiv impactul acestora in performanta de piata. Fiecarui brand ii revine un punctaj de la 1 la 100, iar in functie de acesta rezulta un rating intre AAA+ si D, primele fiind cele mai puternice si cel mai bine administrate.

Brand Finance este cea mai mare firma globala independenta destinata evaluarii si strategiei de brand. Aceasta evalueaza anual cele mai valoroase branduri globale din toate sectoarele. Raportul Brand Finance Global 500 2019 a fost lansat la World Economic Forum in Davos. In ceea ce priveste evaluarea celor mai valoroase branduri bancare, analiza este cuprinsa in clasamentul Brand Finance Banking 500.

Banca Transilvania a intrat in acest clasament in anul 2018. In plus, conform topului Brand Finance Romania 500 (2017), BT este cel mai valoros brand bancar romanesc. Povestea brandului Banca Transilvania a inceput in 1994, in Cluj-Napoca.

Banca ruseasca Sberbank reprezinta cel mai puternic brand bancar din lume, cu un scor de 93,1 din 100 si rating AAA+.

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: Brand Finance, Banca Transilvania, BT, brand
Gabriela Dinu 04/02/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Mugur Isărescu și Eugen Teodorovici vor fi față în față în ședința CNSM
Next Article Bloomberg: Guvernul va cere Băncii Centrale schimbarea modului de calcul al ROBOR sau chiar eliminarea acestuia
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

9 ore ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

10 ore ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

o zi ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?