Banca Transilvania si KEN Academy (www.kenacademy.org ) au initiat un program de educatie financiara si antreprenoriala pentru copii, Ken Money. Acesta se desfasoara in Bucuresti, in peste 30 de scoli de stat si private. Aproape 2.000 de elevi din clasele I – VIII vor avea ocazia sa invete despre bani si functiile acestora, despre cum sa faca economii, cum sa cheltuie responsabil, sa faca investitii si donatii.
Banca Transilvania investeste 10.000 euro in acest program, pentru a promova cultura antreprenoriala in randul copiilor. Premisa de la care a pornit in acest proiect a fost aceea conform careia bunele obiceiuri se formeaza din copilarile si duc, mai tarziu, la gestionarea oportuna a finantelor personale.
Ce sunt banii, cum sunt castigati, la ce anume sunt folositi, care sunt functiile acestora – sunt subiectele care vor fi abordate impreuna cu copiii, prin cursul Ken Money. Trainerii sunt profesori, psihologi si psihopedagogi, romani si straini. Programul se bucura de sustinerea Inspectoratului scolar al Municipiului Bucuresti si se desfasoara pe parcursul a 10 saptamani, in perioada noiembrie a.c. – ianuarie 2014.
Ca parte a comunitatii, strategia de implicare sociala a Bancii Transilvania cuprinde patru directii principale: „BT are suflet”, referindu-se la fundatiile proprii, sponsorizari si sustinerea unor domenii de activitate; „Responsabilitate BT” fata de stakeholderi; „BT, prietenoasa cu mediul” si „BT invata” prin programul Academia BT, Clubul intreprinzatorului Roman, dar si prin accesul angajatilor la informatii si traininguri. Valorile bancii sunt: suflet, energie si idei noi.
KEN Academy organizeaza programe educaþionale de antreprenoriat pentru copii, funcþionand ca „incubator” pentru ideile de afaceri ale acestora. In cadrul scolii KEN, prin componenta sa practica, copiii viziteaza companii, experimenteaza proiecte de gestionare a propriilor afaceri si invata munca in echipa.