Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania lansează #MissionPossible, campanie online de reduceri şi beneficii la împrumuturi. Sergiu Mircea: ”Facilităm oamenilor accesul la cele mai bune promoţii şi oferte înainte de începerea sezonului de cumpărături”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania lansează #MissionPossible, campanie online de reduceri şi beneficii la împrumuturi. Sergiu Mircea: ”Facilităm oamenilor accesul la cele mai bune promoţii şi oferte înainte de începerea sezonului de cumpărături”
Stiri de top

Banca Transilvania lansează #MissionPossible, campanie online de reduceri şi beneficii la împrumuturi. Sergiu Mircea: ”Facilităm oamenilor accesul la cele mai bune promoţii şi oferte înainte de începerea sezonului de cumpărături”

Cornel Dinu
Last updated: 21/10/2020 13:51
Cornel Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

O nouă campanie de shopping bancar online BT începe azi: #MissionPossible înseamnă două săptămâni de împrumuturi cu discount, aşa încât clienţii să fie cât mai pregătiţi pentru sezonul de cumpărături, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

BT a scăzut dobânda la overdraft de la 17% la 9%, iar la Creditul de nevoi personale cu asigurare de viaţă şi şomaj, de la 9,5%, respectiv 10,5% la 7,5%. Cardul STAR Forte vine cu 200 de puncte STAR bonus, echivalentul a 200 de lei. De asemenea, BT Pay vine cu o surpriză, un voucher de cafea la 5 to Go pentru primele 10.000 de persoane care descarcă aplicaţia şi fac o plată cu telefonul până în 10 noiembrie a.c.

“Prin Mission Possible facilităm oamenilor accesul la cele mai bune promoţii şi oferte înainte de începerea sezonului de cumpărături, astfel încât să îşi asigure banii pentru aspiraţiile personale în această perioadă complicată. Creditele cu discount fac posibilă unei liste lungi de cumpărături” – declară Sergiu Mircea, Director Executiv Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.

Detalii despre oferta #MissionPossible:

  • Carduri de cumpărături STAR Forte: bonus de 200 de puncte STAR pe card, care sunt echivalentul a 200 de lei, pentru un împrumut de minim 2.000 de lei şi cumpărături cu cardul de minim 500 de lei până în 31 decembrie a.c.;
  • Creditul de nevoi personale Practic BT, cu asigurare de viaţă şi şomaj, în lei: dobândă fixă de 7,5% p.a.; comision de analiză zero (faţă de oferta standard: rata dobânzii 9,5%, respectiv 10,5% pentru persoanele care primesc/nu primesc veniturile în cont BT şi comision de analiză 200 de lei);
  • Credit de nevoi personale Practic BT, în lei: 8,5% p.a. dobândă fixă; comision de analiză zero (faţă de oferta standard: rata dobânzii 9,9%, respectiv 10,9%, pentru persoanele care primesc/nu primesc veniturile în cont BT şi comision de analiză 200 de lei);
  • Pachetul de produse Practic BT cu asigurare de viaţă şi şomaj, cu dobânda fixă în lei (7% p.a. şi comision de analiză zero) + cardul de cumpărături STAR Forte (bonus 200 de puncte STAR, echivalentul a 200 de lei);
  • Overdraft cu dobândă fixă de 9% (faţă de 17%, oferta standard);

Primele 10.000 de persoane care descarcă BT Pay pentru prima dată pe telefon şi plătesc cel puţin cel puţin o dată, tot cu telefonul, până în 10 noiembrie, primesc câte un voucher pentru cafea de la 5 to Go. Detalii apar în secţiunea Oferte din aplicaţie.

Odatălapatruani, #GoodVibesOnly, #SummerVibes, #HappyHomeDays şi #MissionPossible sunt cele cinci campanii de shopping bancar online lansate de Banca Transilvania în acest an pentru a susţine clienţii prin reduceri şi beneficii.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Sergiu Mircea, campanie BT, campanie Banca Transilvania, oferte Banca Transilvania, Banca Transilvania, BT
Cornel Dinu 21/10/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article UniCredit Bank este partenerul principal al proiectului Finance 4 Social Change. Roberta Marracino: ”Oferim sprijin concret antreprenorilor și inițiativelor cu un impact social pozitiv semnificativ”
Next Article Piața de banking, magnet pentru noi investitori. OLX cumpără Kiwi Finance și vrea să dea credite românilor

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?