Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: O nouă metodă de plată de la Banca Transilvania: plăți contactless prin smartwatch-ul Garmin
Share
Notification Show More
Latest News
BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania
Stiri de top
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > O nouă metodă de plată de la Banca Transilvania: plăți contactless prin smartwatch-ul Garmin
Stiri de top

O nouă metodă de plată de la Banca Transilvania: plăți contactless prin smartwatch-ul Garmin

Gabriela Dinu
Last updated: 20/11/2018 14:18
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania şi Garmin lansează, în premieră pe piața din România, opțiunea de plăți contactless prin smartwatch: posibilitatea de a face shopping cu smartwatch-ul Garmin care are opțiunea Pay, prin conectarea cardurilor Visa BT cu acesta.

Clienții BT au acum 6 alternative de plată a cumpărăturilor la comercianți

Prin noua opțiune de plată la comercianți, clienții Băncii Transilvania au acces la toate funcționalitățile şi beneficiile pe care le primesc atunci când plătesc cu cardul fizic sau cu cel digital din aplicația BT Pay, şi anume: puncte de loialitate STAR (pentru cardurile de cumpărături), respectiv Mile Premiu (pentru cardurile de călătorii).

Prin această lansare împreună cu Garmin, Banca Transilvania face încă un pas în direcția digitalizării şi oferirii unor experiențe pozitive clienților, care au acum nu mai puțin de 6 alternative de plată a cumpărăturilor: cu cardul fizic, cu cardul digital din aplicația BT Pay, cu unul dintre accesoriile colecției BT Pay (ceas, brățară, sticker – toate contactless) şi, de acum înainte, inclusiv cu smartwatch-ul Garmin.

Premieră în România: Banca Transilvania şi Garmin lansează Opțiunea de plăți contactless prin smartwatch

  • „Suntem încântați să adăugăm Garmin Pay gamei de opțiuni de plată pentru clienții Băncii Transilvania. Pe măsură ce tot mai multe persoane includ mișcarea în viața lor de zi cu zi, nevoile lor devin tot mai diferite, mergând înspre opțiuni simple și convenabile. Aşa ar fi libertatea de a face cumpărături cu smartwach-ul la finalul unui antrenament sau al unei plimbări, fără a mai fi nevoiţi să avem la noi numerar, card sau chiar telefon. Această nouă opţiune completează soluțiile de plată mobilă din portofoliul BT şi confirmă angajamentul nostru de a extinde opțiunile digitale prin adaptarea la schimbările din stilul de viață al clienţilor noștri.” – Oana Ilaș, Director Dezvoltare & Management Produse Retail, Banca Transilvania.

 

  • “Mă bucur că putem anunța Garmin Pay în România la foarte puțin timp după lansarea pe piețele din Vest. Este un instrument extrem de util pentru cei cu un stil de viață activ și pentru sportivii care au permanent nevoie de mobilitate. Garmin Pay este disponibil pe o serie de smartwatch-uri Garmin, urmând să fie dezvoltat și pe noi modele, odată cu lansările din 2019”. – Alexandru Moise, Sales & Marketing Manager Bulgaria, Ungaria, România şi Republica Moldova, Garmin.

 

  • „Suntem bucuroşi să facem astăzi, alături de Banca Transilvania, încă un pas înainte în angajamentul nostru de a face plățile cât mai simple pentru consumatori și de a transforma dispozitivele conectate într-un mediu sigur pentru plăți. Lansarea plăților contactless prin ceasuri inteligente reprezintă un pas natural în parteneriatul pe termen lung pe care îl avem cu Banca Transilvania, prima bancă din Europa de Sud-Est care a lansat la începutul acestui an plata cu telefonul mobil securizată cu ajutorul tehnologiei de tokenizare a Visa. Românii s-au obişnuit în ultimii ani cu plățile contactless, care oferă avantaje incontestabile: rapiditate, uşurinţă şi simplitate. Dispozitivele electronice de mici dimensiuni purtate ca accesorii preiau toate aceste avantaje şi merg chiar mai departe: sunt în permanent contact cu utilizatorul şi sunt integrate natural în acţiunile lui, de aceea experienţa de plată este intuitivă şi sigură.” – Cătălin Creţu, general manager pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia în cadrul Visa.

5 paşi pentru înrolarea cardului Visa BT în smartwatch

Clienții BT au nevoie de un device compatibil şi de un cont Garmin, înrolat în smartphone. Înrolarea cardului/cardurilor Visa BT în aplicație înseamnă 5 paşi simpli:

  • Selectarea device-ului deținut şi a opțiunii Garmin Pay din secțiunea Garmin Devices
  • Selectarea unui cod de securitate
  • Adăugarea datelor cardului Visa sau scanarea acestuia folosind camera telefonului
  • Acceptarea Termenilor şi a condițiilor de utilizare
  • Activarea cardului Visa BT în Garmin Pay prin apelarea echipei BT Call Center (0264 30 80 28; *8028)

Banca Transilvania este liderul cardurilor din România, cu  3,2 milioane de carduri în portofoliu şi 19% cotă de piață.

You Might Also Like

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

TAGGED: contactless, BT Garmin, BT, Oana Ilas, Smart, ceas, stiker, Banca Transilvania, BT Pay, card, smartwatch, Visa, smartwatch-ul Garmin, Catalin Cretu, Alexandru Moise, carduri, bratara
Gabriela Dinu 20/11/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BCE este „în negocieri avansate” cu 25 de bănci pentru licenţe post-Brexit
Next Article Dacă vor prosperitate, băncile trebuie să se transforme în companii digitale. După BRD, a venit rândul OTP Bank să investească în echipa IT
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

3 ore ago

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

4 zile ago

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

4 zile ago

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?