Banca Transilvania şi Garmin lansează, în premieră pe piața din România, opțiunea de plăți contactless prin smartwatch: posibilitatea de a face shopping cu smartwatch-ul Garmin care are opțiunea Pay, prin conectarea cardurilor Visa BT cu acesta.
Clienții BT au acum 6 alternative de plată a cumpărăturilor la comercianți
Prin noua opțiune de plată la comercianți, clienții Băncii Transilvania au acces la toate funcționalitățile şi beneficiile pe care le primesc atunci când plătesc cu cardul fizic sau cu cel digital din aplicația BT Pay, şi anume: puncte de loialitate STAR (pentru cardurile de cumpărături), respectiv Mile Premiu (pentru cardurile de călătorii).
Prin această lansare împreună cu Garmin, Banca Transilvania face încă un pas în direcția digitalizării şi oferirii unor experiențe pozitive clienților, care au acum nu mai puțin de 6 alternative de plată a cumpărăturilor: cu cardul fizic, cu cardul digital din aplicația BT Pay, cu unul dintre accesoriile colecției BT Pay (ceas, brățară, sticker – toate contactless) şi, de acum înainte, inclusiv cu smartwatch-ul Garmin.
Premieră în România: Banca Transilvania şi Garmin lansează Opțiunea de plăți contactless prin smartwatch
- „Suntem încântați să adăugăm Garmin Pay gamei de opțiuni de plată pentru clienții Băncii Transilvania. Pe măsură ce tot mai multe persoane includ mișcarea în viața lor de zi cu zi, nevoile lor devin tot mai diferite, mergând înspre opțiuni simple și convenabile. Aşa ar fi libertatea de a face cumpărături cu smartwach-ul la finalul unui antrenament sau al unei plimbări, fără a mai fi nevoiţi să avem la noi numerar, card sau chiar telefon. Această nouă opţiune completează soluțiile de plată mobilă din portofoliul BT şi confirmă angajamentul nostru de a extinde opțiunile digitale prin adaptarea la schimbările din stilul de viață al clienţilor noștri.” – Oana Ilaș, Director Dezvoltare & Management Produse Retail, Banca Transilvania.
- “Mă bucur că putem anunța Garmin Pay în România la foarte puțin timp după lansarea pe piețele din Vest. Este un instrument extrem de util pentru cei cu un stil de viață activ și pentru sportivii care au permanent nevoie de mobilitate. Garmin Pay este disponibil pe o serie de smartwatch-uri Garmin, urmând să fie dezvoltat și pe noi modele, odată cu lansările din 2019”. – Alexandru Moise, Sales & Marketing Manager Bulgaria, Ungaria, România şi Republica Moldova, Garmin.
- „Suntem bucuroşi să facem astăzi, alături de Banca Transilvania, încă un pas înainte în angajamentul nostru de a face plățile cât mai simple pentru consumatori și de a transforma dispozitivele conectate într-un mediu sigur pentru plăți. Lansarea plăților contactless prin ceasuri inteligente reprezintă un pas natural în parteneriatul pe termen lung pe care îl avem cu Banca Transilvania, prima bancă din Europa de Sud-Est care a lansat la începutul acestui an plata cu telefonul mobil securizată cu ajutorul tehnologiei de tokenizare a Visa. Românii s-au obişnuit în ultimii ani cu plățile contactless, care oferă avantaje incontestabile: rapiditate, uşurinţă şi simplitate. Dispozitivele electronice de mici dimensiuni purtate ca accesorii preiau toate aceste avantaje şi merg chiar mai departe: sunt în permanent contact cu utilizatorul şi sunt integrate natural în acţiunile lui, de aceea experienţa de plată este intuitivă şi sigură.” – Cătălin Creţu, general manager pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia în cadrul Visa.
5 paşi pentru înrolarea cardului Visa BT în smartwatch
Clienții BT au nevoie de un device compatibil şi de un cont Garmin, înrolat în smartphone. Înrolarea cardului/cardurilor Visa BT în aplicație înseamnă 5 paşi simpli:
- Selectarea device-ului deținut şi a opțiunii Garmin Pay din secțiunea Garmin Devices
- Selectarea unui cod de securitate
- Adăugarea datelor cardului Visa sau scanarea acestuia folosind camera telefonului
- Acceptarea Termenilor şi a condițiilor de utilizare
- Activarea cardului Visa BT în Garmin Pay prin apelarea echipei BT Call Center (0264 30 80 28; *8028)
Banca Transilvania este liderul cardurilor din România, cu 3,2 milioane de carduri în portofoliu şi 19% cotă de piață.