Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania, locul 7 în Top Social Brands 2018
Share
Notification Show More
Latest News
BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice
Stiri de top
Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”
Stiri de top
Card de credit 100% online – Beneficii, aprobare rapidă și utilizare inteligentă
Stiri de top
Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România
Stiri de top
Un pas natural către maturizarea sistemului de pensii private: Parlamentul a adoptat proiectul de lege privind plata pensiilor din Pilonul 2. Bolnavii de cancer pot primi, la cerere, 100% din banii acumulaţi
Informații financiare
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania, locul 7 în Top Social Brands 2018
Stiri de top

Banca Transilvania, locul 7 în Top Social Brands 2018

Gabriela Dinu
Last updated: 06/06/2018 9:11
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

A zecea ediție a clasamentului celor mai active branduri în social media din România aduce în prim-plan 75 de companii care fac performanță de top în digital. Top Social Brands 2018 este un clasament rezultatul unei cercetări ample realizate de revista Biz, împreună cu Zelist.

Brandurile care au succes în social media vin cu o abordare de 360 de grade în campaniile lor de comunicare și caută cei mai potriviți amplificatori de mesaj în funcție de publicul vizat.

În acest an, în top regăsim brandul bacancar din Clluj: BT urcă două poziţii

Banca Transilvania ocupa locul 7 in Top Social Brands, in urcare 2 pozitii fata de anul precedent. Printre punctele forte al Bancii Transilvania, care au ajutat la obtinerea acestei pozitii: Blogul BT, care reuneste articole despre evenimentele in care banca este implicata sau sustine, articole despre campanii si video-uri de educatie financiara, articole de tip “how to”, dar si analize financiare. Banca a realizat inclusiv campanii de advertising pe Instagram si Waze, dar si campanii care sa implice utilizatorii.

BT are pagini pe retelele de socializare: Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Google+, canal de Youtube, dar si pagina de Instagram.

Top Social Brands 2018 este o radiografie unică a peisajului social media din România, evidențiind noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente.

bt bun

You Might Also Like

BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice

Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”

Card de credit 100% online – Beneficii, aprobare rapidă și utilizare inteligentă

Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

TAGGED: social media, Banca Transilvania, banca, BT, brand
Gabriela Dinu 06/06/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Florin Jianu, CNIPMMR: Contribuţia opţională la Pilonul II de pensii va deschide o cutie a Pandorei pentru economia naţională
Next Article Cum se încurajează neplata creditelor și se limitează intermedierea financiară
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice

17 ore ago

Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”

22 de ore ago

Card de credit 100% online – Beneficii, aprobare rapidă și utilizare inteligentă

o zi ago

Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?