Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania, locul 7 în Top Social Brands 2018
Share
Notification Show More
Latest News
Christine Lagarde: Riscul de cădere a Guvernului de la Paris este „îngrijorător”. Franța nu are nevoie de FMI, iar băncile sunt solide, dar sub presiune
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează contul destinat adolescenților, primul pas spre independența financiară. Cătălin Chirieac: Prin lansarea contului îi susținem pe părinți să răspundă nevoilor unei generații conectate digital
Stiri de top
Recesiunea tehnică e inevitabilă în România. Csaba Bálint, BNR: Acest scenariu este cât se poate de plauzibil
Stiri de top
Libra Internet Bank a raportat profit de 164 milioane lei și o creștere de 16% a portofoliului de credite în S1 2025
Stiri de top
BRD aduce „The Original Superstars” la Festivalul Enescu 2025 și deschide scena către noi experiențe muzicale
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania, locul 7 în Top Social Brands 2018
Stiri de top

Banca Transilvania, locul 7 în Top Social Brands 2018

Gabriela Dinu
Last updated: 06/06/2018 9:11
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

A zecea ediție a clasamentului celor mai active branduri în social media din România aduce în prim-plan 75 de companii care fac performanță de top în digital. Top Social Brands 2018 este un clasament rezultatul unei cercetări ample realizate de revista Biz, împreună cu Zelist.

Brandurile care au succes în social media vin cu o abordare de 360 de grade în campaniile lor de comunicare și caută cei mai potriviți amplificatori de mesaj în funcție de publicul vizat.

În acest an, în top regăsim brandul bacancar din Clluj: BT urcă două poziţii

Banca Transilvania ocupa locul 7 in Top Social Brands, in urcare 2 pozitii fata de anul precedent. Printre punctele forte al Bancii Transilvania, care au ajutat la obtinerea acestei pozitii: Blogul BT, care reuneste articole despre evenimentele in care banca este implicata sau sustine, articole despre campanii si video-uri de educatie financiara, articole de tip “how to”, dar si analize financiare. Banca a realizat inclusiv campanii de advertising pe Instagram si Waze, dar si campanii care sa implice utilizatorii.

BT are pagini pe retelele de socializare: Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Google+, canal de Youtube, dar si pagina de Instagram.

Top Social Brands 2018 este o radiografie unică a peisajului social media din România, evidențiind noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente.

bt bun

You Might Also Like

Christine Lagarde: Riscul de cădere a Guvernului de la Paris este „îngrijorător”. Franța nu are nevoie de FMI, iar băncile sunt solide, dar sub presiune

Raiffeisen Bank lansează contul destinat adolescenților, primul pas spre independența financiară. Cătălin Chirieac: Prin lansarea contului îi susținem pe părinți să răspundă nevoilor unei generații conectate digital

Recesiunea tehnică e inevitabilă în România. Csaba Bálint, BNR: Acest scenariu este cât se poate de plauzibil

Libra Internet Bank a raportat profit de 164 milioane lei și o creștere de 16% a portofoliului de credite în S1 2025

BRD aduce „The Original Superstars” la Festivalul Enescu 2025 și deschide scena către noi experiențe muzicale

TAGGED: banca, BT, brand, social media, Banca Transilvania
Gabriela Dinu 06/06/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Florin Jianu, CNIPMMR: Contribuţia opţională la Pilonul II de pensii va deschide o cutie a Pandorei pentru economia naţională
Next Article Cum se încurajează neplata creditelor și se limitează intermedierea financiară
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Christine Lagarde: Riscul de cădere a Guvernului de la Paris este „îngrijorător”. Franța nu are nevoie de FMI, iar băncile sunt solide, dar sub presiune

o oră ago

Raiffeisen Bank lansează contul destinat adolescenților, primul pas spre independența financiară. Cătălin Chirieac: Prin lansarea contului îi susținem pe părinți să răspundă nevoilor unei generații conectate digital

3 ore ago

Recesiunea tehnică e inevitabilă în România. Csaba Bálint, BNR: Acest scenariu este cât se poate de plauzibil

o zi ago

Libra Internet Bank a raportat profit de 164 milioane lei și o creștere de 16% a portofoliului de credite în S1 2025

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?