Banca Transilvania lansează astăzi campania „Ziua cea mai lungă”: peste 15 ore de shopping bancar online, discount la Creditul de nevoi personale – inclusiv pentru refinanțarea creditelor de la alte bănci – şi puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte pentru cei care aplică online.
Potrivit băncii, campania a fost inspirată de ziua de 21 iunie, care, fiind cea mai lungă zi din an, poate fi şi cea mai lungă zi pentru discounturi şi beneficii la produse şi servicii atât pentru clienții BT, cât şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu Banca Transilvania.
● Discount la Creditul de nevoi personale, valabil inclusiv pentru clienții BT Italia: dobândă fixă de 6,98 puncte procentuale şi comision de analiză zero pentru creditul de nevoi personale în variantă clasică şi pentru creditul de nevoi personale cu asigurare de viață.
● 200 de lei în puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte achiziționat de la bancă în cadrul acestei campanii. Punctele pot fi folosite ulterior pentru cumpărături la peste 12.000 de parteneri ai programului STAR de la Banca Transilvania, unde clienții beneficiază de cumpărături în până la 18 rate fără dobândă sau de puncte STAR care reprezintă până la 15% din valoarea cumpărăturilor. Perioada de grație – în care nu se plăteşte dobândă – este până în 25 septembrie a.c.
Banca Transilvania a lansat până acum 9 campanii de shopping bancar online: Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea şi Cea mai lungă zi, toate inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători