Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Bancpost lanseaza campania de imagine „Te vedem asa cum esti tu”. In februarie, banca anunta ca „preocuparea noastra nu este produsul, ci clientul”
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit
Stiri de top
De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii
Stiri de top
Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii
Stiri de top
Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Bancpost lanseaza campania de imagine „Te vedem asa cum esti tu”. In februarie, banca anunta ca „preocuparea noastra nu este produsul, ci clientul”
Stiri de top

Bancpost lanseaza campania de imagine „Te vedem asa cum esti tu”. In februarie, banca anunta ca „preocuparea noastra nu este produsul, ci clientul”

bankingnews.ro
Last updated: 28/10/2015 13:00
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

Bancpost anunta lansarea unei noi campanii de imagine „Te vedem asa cum esti tu” ce pune accent pe abordarea personalizata a bancii in relatia cu clientii. Noua campanie de imagine consolideaza orientarea Bancpost catre client si catre intelegerea nevoilor reale si actuale ale acestuia, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro

„Oamenii vor ca banca sa ii sustina, sa ii ajute sa isi puna in aplicare planurile. Peste 70% dintre clientii bancarizati isi doresc o relatie personalizata cu banca. Adica, isi doresc sa fie ascultati, intelesi si tratati individual, cu particularitatile, dorintele si planurile lor specifice. In spatele fiecarui CNP este de fapt omul, clientul nostru. Cunoasterea lui, dincolo de informatiile standard necesare la initierea unei relatii cu banca, ofera avantajul competitiv de a veni in intampinarea nevoilor lui reale, cu produse si servicii specifice”, a declarat Aura Toma, Director Executiv Marketing si Comunicare in cadrul Bancpost.

In luna februarie, George Georgakopoulos, Presedinte Executiv al Bancpost, anunta noua strategie: „Preocuparea noastra nu este produsul, ci clientul”

“In calitate de banca universala, oferim o gama larga de produse, de la simple depozite pana la solutii financiare avansate si produse complexe de trezorerie pentru clientii companii mari. Nu cred ca este necesar sa ne dedicam eforturile unui anumit produs, deoarece avem deja un portofoliu adecvat. In schimb, in 2015 ne vom concentra asupra modului in care ne servim clientii. Ne vom stradui sa ne intelegem mai bine clientii, sa-i servim mai bine si sa le indeplinim nevoile mai rapid si mai eficient, la valoarea corecta pentru ei. Din acest motiv, preocuparea noastra nu este produsul, ci clientul”, puncta seful Bancpost, AICI

Noul slogan Bancpost

Noul slogan Bancpost. ‘Banca ta. Si a ta. Si a ta” sintetizeaza orientarea catre fiecare client si reflecta o maniera personalizata de interactiune cu acesta. In fapt, noua campanie este ancorata in ceea ce Bancpost isi asuma de peste 24 de ani ca model de business: construirea unui parteneriat solid cu clientul, toate actiunile bancii fiind concentrate in aceasta directie.

„Platforma creativa de comunicare este inspirata din realitatea cotidiana. Fiecare dintre noi are o personalitate in sine care transcede stereotipurile si tipologiile predefinite. Calitatea unui partener este sa vada dincolo de categorie, sa vada de fapt omul in individualitatea lui, in practica, si nu in teorie. Dialogul pe care il avem cu clientii sustine mesajul central al campaniei: la Bancpost, te vedem asa cum esti tu, cu adevarat”, a adaugat Aura Toma. Noua campanie de imagine este comunicata prin intermediul principalelor statii TV, panotaj stradal, reviste si ziare centrale, precum si in mediul online.

 

You Might Also Like

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie

TAGGED: Bancpost, banca, client, Aura Toma, campanie de imagine
bankingnews.ro 28/10/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article BCR raspunde declaratiilor avocatului Gheorghe Piperea: Scorul meu contra BCR este 222 la zero, spune avocatul. Banca: am scazut ratele pentru 15.000 de clienti
Next Article BCR: Romania are nevoie de economisire in lei pe termen lung pentru a putea acorda credite pe perioade mari

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

o zi ago

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

o zi ago

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

2 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?