Banca Transilvania lanseaza Bank Friday, editia 2015, o noua campanie online de shopping bancar marca BT, se arata intr-un comunicat de presa remis de institutia de credit. Aceasta va avea loc pe data de 27 noiembrie, intre orele 8 si 20. Campania vine cu reduceri la o serie de produse si servicii dedicate persoanelor fizice si IMM-urilor, precum: credite, depozite pentru copii, carduri, Internet Banking si Mobile Banking, asigurari etc.
Sergiu Mircea, Director Marketing si Produse/Segmente Retail, Banca Transilvania, declara: „In total, de Bank Friday vor fi aproape 6.000 de reduceri. Premiera acestei editii este ca vor putea fi achizitionate online, de pe siteul bancii noastre, inclusiv abonamente la Electric Castle si Untold 2016, la un pret mai mic fata de cel al urmatoarelor serii de vanzari ale organizatorilor festivalurilor respective”.
Ce se poate cumpara online de Bank Friday, de la Banca Transilvania:
• Credite de nevoi personale cu dobanda variabila (Practic BT)
• Credite imobiliare-ipotecare cu dobanda variabila, cu asigurare Groupama inclusa
• Credite pentru IMM-uri
• Depozite KidCONT + Cash back 2% sau Depozite KidCONT + Asigurare Dr. Kid
• Carduri de cumparaturi STAR Forte
• Carduri de calatorii BT Flying Blue
• Carduri personalizate cu poza
• BT24 Internet Banking si Mobile Banking (pentru persoane fizice si companii)
• Asigurari Aegon Fii Sigur si Aegon Fii Istet
• Platforma de tranzactionare online pe Bursa de Valori Bucuresti (BT Trade)
• Abonamente la Electric Castle si Untold 2016
Banca Transilvania va afisa pe pagina campaniei, in timp real, stocurile disponibile/produs sau serviciu din campanie.
Bank Friday face parte din conceptul „shopping bancar” lansat anul trecut in premiera pe piata, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde, de asemenea, urmatoarele campanii derulate pana acum de BT: DragoBT, Un mai muncitoresc si Bank to School.