Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum explică BCR accesul în sucursale pe bază de programare? Dana Dima: ”Construim un trend nou pe piața de banking. Acest program respectă clienții și dă dovadă de o civilizație de care România are nevoie!”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cum explică BCR accesul în sucursale pe bază de programare? Dana Dima: ”Construim un trend nou pe piața de banking. Acest program respectă clienții și dă dovadă de o civilizație de care România are nevoie!”
Stiri de top

Cum explică BCR accesul în sucursale pe bază de programare? Dana Dima: ”Construim un trend nou pe piața de banking. Acest program respectă clienții și dă dovadă de o civilizație de care România are nevoie!”

Cornel Dinu
Last updated: 21/10/2020 12:09
Cornel Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Banca Comercială Română a implementat de la începutul acestei săptămâni un nou mod de funcționare la nivelul întregii rețele teritoriale, prin care clienții au acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice. Practic, accesul în agențiile BCR se face doar pe bază de programare ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătății angajaților și a clienților săi și pentru reducerea timpilor de așteptare.

Măsura este, după cum precizează oficialii BCR, ”temporară și a fost accelerată de escaladarea, la nivel național, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare”. În fapt, decizia a pornit de la un proiect pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenții din țară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Pentru a explica motivele pentru care a fost pus în practică acest program curajos și inteligent, BCR a organizat o conferință de presă online, în cadrul căreia Dana Dima (Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv) și Marian Ignat (Director Executiv Distribuție Retail) au detaliat impactul măsurii și au furnizat câteva impresii la cald.

”Construim un trend nou pe piața de banking. Timpul de așteptare s-a redus la zero pentru clienții noștri. În cele două zile care s-au scurs de la implementarea programului, 32.000 de clienți și-au programat deja accesul în sucursale. În prima zi, jumătate dintre clienți au efectuat programarea de acasă, iar cealaltă jumătate direct din fața sucursalelor. A doua zi, deja aproape 70% dintre clienții și-au programat vizita la bancă de acasă. Acest drum pe care am pornit este apreciat de clienți”, a subliniat Dana Dima.

În opinia sa, noul program respectă clienții și dă dovadă de o civilizație de care România are nevoie. ”Vine anotimpul rece și este destul de greu să stai să aștepți la coadă pentru a intra în bancă. Recunoaștem că ne-am gândit și la acest aspect. Sunt convinsă că acest acest program realizează o structură corectă și civilizată. Modelul acesta va fi apreciat și va deveni un exemplu”, a mai punctat Vicepreședintele BCR.

La rândul său, Marian Ignat a menționat că programul pilot a fost implementat la început ”jumătate în joacă, jumătate pentru testare”. ”Un coleg ne-a spus că visează să meargă la bancă ca pe covorul roșu, să se simtă ca o vedetă și să nu mai stea la coadă. Așa ne-a venit ideea de a pune în practică o modalitate simplă de a veni la bancă, prin programare prealabilă, și să-ți rezolvi rapid problemele”, a povestit bancherul.

Oficialul BCR a mai evidențiat că măsura a fost apreciată de clienții băncii, fapt pentru care s-a decis implementarea la nivelul întregii rețele teritoriale. Cel mai important aspect este dat, în opinia sa, de faptul că aproape 50% dintre clienții care au sunat pentru programare nu aveau de fapt nevoie să ajungă în sucursală, problema lor putând fi rezolvată fără a să mai meargă la bancă.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Dana Dima, acces sucursala BCR, programare sucursala BCR, BCR
Cornel Dinu 21/10/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article BT Leasing finanţează autoturismele electrice şi hibrid. Prin dobânzi şi comisioane reduse până la finalul anului, BTL încurajează folosirea de maşini prietenoase cu mediul, eficiente energetic
Next Article UniCredit Bank este partenerul principal al proiectului Finance 4 Social Change. Roberta Marracino: ”Oferim sprijin concret antreprenorilor și inițiativelor cu un impact social pozitiv semnificativ”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?