BNR organizeaza concurs pentru ocuparea unor posturi vacante in cadrul mai multor directii, de la Arhivist la Soferi. BankingNews.ro iti prezinta posturile vacante si modul in care te poti inscrie la concurs. Banca Nationala a Romaniei iti cere sa treci prin-un proces de selectie riguros, in etape: concursul se va desfasura incepand cu data de 20 noiembrie 2012 si va avea urmatoarele probe, cu respectarea secventialitatii de mai jos:
– test profesional;
– testare psihologica;
– interviu de selectie, realizat de catre Directia Resurse Umane;
– interviu profesional.
BNR CENTRALA, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post de arhivist, cu contract de munca pe durata nedeterminata, la Directia Secretariat, Serviciul Arhiva. Termen limita pentru inscriere: 14 noiembrie 2012
Atributiile principale ale postului
– executa operatiuni specifice de pregatire a documentelor pentru scanare, in vederea constituirii fondului de asigurare a documentelor din Arhiva generala a BNR;
– inventariaza si fiseaza tematic documentele din Arhiva BNR cu scopul realizarii metadatelor, pentru documentele care vor fi transpuse in format digital;
– asigura transpunerea in format digital a documentelor din Arhiva generala a Bancii Nationale a Romaniei, controlul de calitate, stocarea, regasirea si exploatarea ulterioara a imaginilor astfel obtinute;
– colaboreaza cu directia de specialitate in gestionarea aplicatiilor informatice si a echipamentelor de scanare aflate in dotarea Arhivei BNR;
– intocmeste prezentari de fonduri arhivistice si comunicari, precum si informari necesare in activitatea curenta a specialistilor din BNR.
Studii si experienta
– studii superioare, absolvite cu diploma de licenta, in una dintre urmatoarele specialitati: Istorie, stiinte economice;
– cunostinte in domeniul utilizarii computerului, pachetul Microsoft Office, Adobe Photoshop, Corel Draw si PhotoPaint, Quark Xpress;
– cunostinte privind conservarea, prelucrarea si valorificarea fondurilor si colectiilor arhivistice;
– cunoasterea limbii engleze;
– cunostinte privind bazele de date, prelucrarea digitala a imaginilor, transpunerea in format digital a documentelor pe suport hartie (capturarea imaginilor, comprimarea, stocarea, regasirea si exploatarea ulterioara a informatiilor);
– capacitate de adaptare la munca intelectuala desfasurata simultan cu cea fizica;
Competente comportamentale
– Capacitate de evaluare si analiza in vederea optimizarii activitatii;
– Comunicare eficienta si ascultare activa;
– Capacitatea de colaborare si participare proactiva;
– Capacitatea de a rezolva analitic si structurat problemele aparute.
Alte conditii de inscriere la concurs
– postul pentru care opteaza sa nu fie intr-o structura organizatorica in care sotul/ sotia, parintii, copiii, fratii/ surorile candidatului sa fie salariati sau sa nu fie intr-o relatie ierarhica si/sau functionala cu postul ocupat de sotul/ sotia, parintii, copiii, fratii/ surorile candidatului. Relatia dintre posturi este analizata de catre Directia Resurse Umane care aproba participarea candidatului la concurs;
– sa nu fi participat in ultimii doi ani anterior datei de desfasurare a concursului la mai mult de trei concursuri in Banca Nationala a Romaniei, centrala plus sucursale regionale si agentii, pe un post care presupune aceeasi activitate.
inscrierile se fac personal la Directia Resurse Umane – Serviciul management resurse umane – Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucuresti, pana la data de 14 noiembrie 2012 (inclusiv), intre orele 9.00 – 11.00.
Relatii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2527, 2538, 2533 si 2534.
Pentru mai multe detalii despre organizarea concursului, tematica si bibliografie click pe denumirea angajatorului (sub titlul anunutului).
Sursa: BNR.
BNR CENTRALA, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post de bibliotecar, cu contract de munca pe durata nedeterminata, la Directia Secretariat, Serviciul Biblioteca. Termen limita pentru inscriere: 14 noiembrie 2012
Atributiile principale ale postului
– opereaza inregistrarea, clasificarea si catalogarea cartilor existente si a celor care intra in Biblioteca BNR;
– participa la realizarea inventarierii anuale a fondului de carte;
– participa la introducerea datelor in catalogul informatic;
– participa la procesul de scanare desfasurat in cadrul Serviciului Biblioteca;
– raspunde de relatia cu cititorii si urmareste imprumutul si restituirea cartilor;
– participa la realizarea listelor de achizitie pentru cartile romanesti si straine;
– participa la elaborarea buletinului bibliografic al Serviciului biblioteca;
– atributii si raspunderi de gestionar, care efectueaza operatiunile de primire, pastrare si eliberare a unitatilor de evidenta din biblioteca.
Studii si experienta
– studii superioare, absolvite cu examen de licenta, profil litere, limbi straine, istorie, biblioteconomie cu media generala de absolvire de minimum 9,00 (calculata ca medie aritmetica a mediei obtinuta la licenta si media anilor de studii);
– masterat finalizat intr-unul din aceste domenii;
– cunostinte de operare in Word si Powerpoint, de prelucrare a imaginilor digitale si de scanare (Photoshop CS4), utilizare internet si experienta in utilizarea cataloagelor on-line de biblioteca;
– cunoasterea limbii engleze;
– experienta profesionala de minimum trei ani intr-o functie cu studii superioare;
Competente comportamentale
– Capacitate de evaluare si analiza in vederea optimizarii activitatii;
– Comunicare eficienta si ascultare activa;
– Capacitatea de colaborare si participare proactiva;
– Capacitatea de a rezolva analitic si structurat problemele aparute.
Alte conditii de inscriere la concurs
– postul pentru care opteaza sa nu fie intr-o structura organizatorica in care sotul/ sotia, parintii, copiii, fratii/ surorile candidatului sa fie salariati sau sa nu fie intr-o relatie ierarhica si/sau functionala cu postul ocupat de sotul/ sotia, parintii, copiii, fratii/ surorile candidatului. Relatia dintre posturi este analizata de catre Directia Resurse Umane care aproba participarea candidatului la concurs;
– sa nu fi participat in ultimii doi ani anterior datei de desfasurare a concursului la mai mult de trei concursuri in Banca Nationala a Romaniei, centrala plus sucursale regionale si agentii, pe un post care presupune aceeasi activitate.
Inscrierile se fac personal la Directia Resurse Umane – Serviciul management resurse umane – Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucuresti, pana la data de 14 noiembrie 2012 (inclusiv), intre orele 900 – 1100.
Relatii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2527, 2538, 2533 si 2534.
Pentru mai multe detalii despre organizarea concursului, tematica si bibliografie click pe denumirea angajatorului (sub titlul anunutului).
Sursa: BNR.
BNR CENTRALA, organizeaza concurs pentru ocuparea a 2 posturi de sofer, cu contract de munca pe durata nedeterminata, la Directia Secretariat, Serviciul transport parc auto comun. Termen limita pentru inscriere: 14 noiembrie 2012
Atributiile principale ale postului
– Participa la actiuni si delegatii in Bucuresti si in tara;
– Primeste si utilizeaza autovehicul de serviciu, conform reglementarilor legale, caruia ii asigura buna functionare si curatenie.
Studii si experienta
– studii medii, absolvite cu examen de bacalaureat;
– permis de conducere valabil, care sa includa categoriile B si C sau B, C si D;
– vechime in meserie, minimum 3 ani, dovedita cu documente;
– prezentarea, de la sediul politiei rutiere din judetul care il are in evidenta pe candidat, a documentelor doveditoare cu privire la istoricul numarului punctelor de penalizare ce i-au fost aplicate (cazier auto);
– aviz favorabil la testarea psihologica specifica;
– aviz favorabil la examenul de medicina muncii pentru siguranta circulatiei, conform prevederilor legale in vigoare;
Competente comportamentale
– capacitatea de asumare a responsabilitatii;
– abilitatea de a comunica eficient;
– capacitatea de a lucra in echipa;
– capacitatea de a rezolva analitic problemele aparute.
Alte conditii de inscriere la concurs
– postul pentru care opteaza sa nu fie intr-o structura organizatorica in care sotul/ sotia, parintii, copiii, fratii/ surorile candidatului sa fie salariati sau sa nu fie intr-o relatie ierarhica si/sau functionala cu postul ocupat de sotul/ sotia, parintii, copiii, fratii/ surorile candidatului. Relatia dintre posturi este analizata de catre Directia Resurse Umane care aproba participarea candidatului la concurs;
– sa nu fi participat in ultimii doi ani anterior datei de desfasurare a concursului la mai mult de trei concursuri in Banca Nationala a Romaniei, centrala plus sucursale regionale si agentii, pe un post care presupune aceeasi activitate.
inscrierile se fac personal la Directia Resurse Umane – Serviciul management resurse umane – Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucuresti, pana la data de 14 noiembrie 2012 (inclusiv), intre orele 9.00 – 11.00.
Relatii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2527, 2538, 2533 si 2534.
Pentru mai multe detalii despre organizarea concursului, tematica si bibliografie click pe denumirea angajatorului (sub titlul anunutului).
Sursa: BNR.
BNR CENTRALA, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post de referent, cu contract de munca pe durata nedeterminata, la Directia Secretariat, Serviciul evidenta documente. Termen limita pentru inscriere: 14 noiembrie 2012
Atributiile principale ale postului
– organizeaza evidenta zilnica a corespondentei primite de BNR, cu destinatar precizat, prin utilizarea unei aplicatii informatice, sorteaza si urmareste circuitul acesteia pana la destinatia specificata;
– acorda numere de intrare pentru corespondenta adresata Bancii Nationale a Romaniei (plicuri cu destinatarul specificat);
– arhiveaza documentele gestionate de catre Serviciul Evidenta Documente.
Studii si experienta
– studii medii, absolvite cu examen de bacalaureat;
– cunostinte de operare in domeniul informatic (pachetul Microsoft Office – Word, Excel, Microsoft Outlook, Internet);
– cunoasterea limbii engleze.
Competente comportamentale
– capacitatea de asumare a responsabilitatii;
– abilitatea de a comunica eficient;
– capacitatea de a lucra in echipa;
– capacitatea de a rezolva analitic problemele aparute.
Alte conditii de inscriere la concurs
– postul pentru care opteaza sa nu fie intr-o structura organizatorica in care sotul/ sotia, parintii, copiii, fratii/ surorile candidatului sa fie salariati sau sa nu fie intr-o relatie ierarhica si/sau functionala cu postul ocupat de sotul/ sotia, parintii, copiii, fratii/ surorile candidatului. Relatia dintre posturi este analizata de catre Directia Resurse Umane care aproba participarea candidatului la concurs;
– sa nu fi participat in ultimii doi ani anterior datei de desfasurare a concursului la mai mult de trei concursuri in Banca Nationala a Romaniei, centrala plus sucursale regionale si agentii, pe un post care presupune aceeasi activitate.
Inscrierile se fac personal la Directia Resurse Umane – Serviciul management resurse umane – Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucuresti, pana la data de 14 noiembrie 2012 (inclusiv), intre orele 9.00 – 11.00.
Procedura de desfasurare
In data de 16 noiembrie 2012 candidatii vor fi contactati (prin e-mail), pentru a primi detalii legate de desfasurarea primei probe de concurs.
Concursul se va desfasura incepand cu data de 20 noiembrie 2012 si va avea urmatoarele probe, cu respectarea secventialitatii de mai jos:
– test profesional;
– testare psihologica;
– interviu de selectie, realizat de catre Directia Resurse Umane;
– interviu profesional.
Relatii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2527, 2538, 2533 si 2534.
Pentru mai multe detalii despre organizarea concursului, tematica si bibliografie click pe denumirea angajatorului (sub titlul anunutului).
Sursa: BNR.