Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BNR arunca „pisica” la ANPC, apoi doreste sa fie arbitru in relatia cu debitorii nemultumiti
Share
Notification Show More
Latest News
Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania
Stiri de top
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BNR arunca „pisica” la ANPC, apoi doreste sa fie arbitru in relatia cu debitorii nemultumiti
Stiri de top

BNR arunca „pisica” la ANPC, apoi doreste sa fie arbitru in relatia cu debitorii nemultumiti

bankingnews.ro
Last updated: 22/04/2013 11:33
bankingnews.ro 12 ani ago
Share
SHARE

Amanarea articolului din Codul de Procedura Civila referitor la clauzele abuzive din contractele de credit naste inca dezbateri aprinse si declaratii cel putin bizare. BNR precizeaza ca „nu si-a spus parerea” asupra prevederii care permite clientilor sa ceara anularea clauzalor din contractele considerate abuzive, anunta consilierul guvernatorului Bancii Nationale, Adrian Vasilescu.

Oficialul declara ca BNR vrea sa fie „un arbitru” intre banci si clienti. Si tocmai de aceea, BNR doreste sa organizeze, pana in vara, o dezbatere in care sa ceara opinia reprezentantilor bancilor cu privire la aceasta prevedere, anunta Vasilescu. Insa, domnia sa nu a spus nimic despre o dezbatere cu clientii, echipa adversa. Pentru ca daca BNR isi doreste sa fie arbitru este clar ca avem doua echipe, respectiv bancile si clientii. Ori BNR vorbeste numai despre una. Putem trage concluzia deci ca BNR este un arbitru partinitor.

„Practic, Codul de Procedura Civila a intrat in vigoare la 15 februarie, dar un articol, cel referitor la clauzele abuzive, a fost amanat pana la 1 iulie”, explica consilierul guvernatorului BNR la Digi24, in emisiunea Kilometrul 0.

Motivul: „Este un articol dificil, cu foarte multe probleme, bazat pe multe discutii contradictorii, si atunci decizia Guvernului a fost – dupa mine – fireasca”, considera Adrian Vasilescu. Oficialul adauga ca „BNR nu a vrut sa fie decat un arbitru” in aceasta chestiune. „Nici macar nu si-a spus punctul de vedere”, subliniaza consilierul guvernatorului BNR.

In ce consta pozitia de ARBITRU a BNR?

Chiar daca vrea sa-si asume rolul de arbitru in relatia banci-clienti, Banca Nationala transmite mesaje total neadecvate, in sensul in care declara public ca nu se poate ocupa de fiecare contract in parte. „Relatia dintre clienti si banci nu este problema BNR, trebuie sa va adresati la Protectia Consumatorului”, este pozitia oficialilor Bancii Centrale.

You Might Also Like

Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

TAGGED: BNR, Adrian Vasilescu, clienti, ANPC, arbitru, cauzele abuzive
bankingnews.ro 22/04/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Volksbank: de 13 ani, cu si despre oameni inselati!
Next Article Si Alpha Bank cauta solutii pentru capitalizare

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania

22 de ore ago

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

2 zile ago

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

2 zile ago

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?