BRD trece la o noua grila de comisionare a operatiunilor clientilor sai persoane fizice, se arata intr-un comunicat de presa remis de banca. Noua grila urmareste simplificarea structurii comisioanelor, aducand in acelasi timp beneficii pentru folosirea produselor si serviciilor bancare de baza: contul curent, cardul de debit si serviciile de internet banking, mobile banking si centrul de relatii cu clientii al BRD prin diminuarea costurilor aferente utilizarii acestora. Ea comunica mai clar tarifele care corespund fiecarei arii de tranzactionare si incurajeaza folosirea serviciilor de internet si mobile banking.
Printre noutati se numara multiple gratuitati pentru incasarile intrabancare, platile intrabancare realizate prin serviciile de online banking si contact center, consultari nelimitate ale soldului contului, atat la ATM-urile din reteaua BRD, cat si prin intermediul centrului de relatii cu clientii. Aceste gratuitati fac parte din prima etapa de simplificare a comisioanelor, care a intrat in vigoare pe 6 noiembrie 2014.
In cea de-a doua etapa, incepand de pe 6 ianuarie 2015, banca va elimina comisionarea pe transe a platilor si incasarilor inter si intrabancare in lei, precum si spezele SWIFT aferente platilor interbancare in valuta. De asemenea, nivelul comisioanelor aferente serviciilor de online banking si cel al unor comisioane pentru servicii aferente cardurilor bancare va fi exprimat in moneda nationala.
„Ne dorim, pe de o parte, sa aducem mai multe beneficii pentru clienti la nivelul produselor si serviciilor de baza si, pe de alta parte, sa oferim comisioane reduse pentru platile prin serviciile de internet si mobile banking. in acest sens, consultarea gratuita a soldului la ATM este un beneficiu imediat acordat celor peste doua milioane de detinatori de carduri de debit ai bancii”, a spus Bogdan Spuza, Directorul executiv de Marketing si Managementul Produselor al BRD.
Pentru nivelurile noilor comisioane, aceesati GRILA TARIFE & COMISIOANE BRD.