Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BRD simplifică actualizarea datelor prin parteneriat cu Direcția pentru Evidența Persoanelor. Maria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară
Share
Notification Show More
Latest News
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
Stiri de top
Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci
Stiri de top
BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews
Stiri de top
România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia
Opinii Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BRD simplifică actualizarea datelor prin parteneriat cu Direcția pentru Evidența Persoanelor. Maria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară
Stiri de top

BRD simplifică actualizarea datelor prin parteneriat cu Direcția pentru Evidența Persoanelor. Maria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară

Gabriela Dinu
Last updated: 09/09/2025 14:24
Gabriela Dinu 3 luni ago
Share
SHARE

BRD Groupe Société Générale a implementat, în parteneriat cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP), un proces digital care permite actualizarea automată a datelor de identitate ale clienților.

Contents
Cum funcționează noul sistemMaria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoarăBRD reduce birocrația, aduce mai multă claritate și siguranță clieților săi

Cum funcționează noul sistem

Noul sistem de actualizare a datelor simplifică pașii administrativi, datele de identitate fiind confirmate și actualizate automat printr-un schimb securizat de informații cu DGEP.

Dacă au modificări cu privire la celelalte tipuri de informații personale necesare în relația cu banca, precum sursa fondurilor, schimbarea angajatorului, scopul și natura relației de afaceri, schimbarea numărului de telefon sau a adresei de email, clienții le vor putea realiza online (via www.brd.ro sau prin aplicația YouBRD) sau prin vizitarea uneia dintre sucursalele băncii.

Procesul simplifică interacțiunea cu banca, reduce semnificativ timpul petrecut în sucursale și îmbunătățește acuratețea și securitatea datelor. De la începutul colaborării, datele tuturor clienților au fost reconfirmate și au fost realizate peste 100.000 de actualizări, înlocuind aproximativ 180.000 de interacțiuni directe între bancă și clienți.

Maria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară

„Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară, oferindu-le modalități mai rapide, mai sigure și mai comode de a-și gestiona relația cu banca. Acest parteneriat cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor este un exemplu solid de colaborare eficientă între sectorul privat și cel public, aducând beneficii clare clienților noștri și asigurând cele mai înalte standarde de securitate și acuratețe a datelor bancare”, a declarat Maria Rousseva, CEO, BRD Groupe Société Générale.

BRD reduce birocrația, aduce mai multă claritate și siguranță clieților săi

Răspunzând unei nevoi reale de economisire a timpului prin servicii mai simple și mai rapide, această inițiativă reprezintă un pas important în modernizarea relației dintre clienți, instituțiile financiare și administrația publică. Prin integrarea directă cu bazele de date ale DGEP, banca reduce birocrația, aduce mai multă claritate și siguranță în actualizarea datelor și contribuie la stabilirea unui nou standard de bune practici în digitalizarea sectorului bancar.

You Might Also Like

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews

România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia

TAGGED: Cătălin Aurel, BRD, banca, Maria Rousseva, Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor, DGEP, actualziare date personale
Gabriela Dinu 09/09/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Convergența economică a României în context european: considerente teoretice și evidențe empirice
Next Article Raiffeisen Bank lansează primul card de credit 100% digital, disponibil instant în Smart Mobile
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

15 ore ago

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

16 ore ago

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

16 ore ago

BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?