Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Muzica are gust, miros, se vede, se simte – alături de BRD Groupe Société Générale, începe o nouă etapă a Festivalului George Enescu
Share
Notification Show More
Latest News
Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB
Interviuri Stiri de top
Raiffeisen Bank a anunțat proiectele câștigătoare ale noii ediții a programului Raiffeisen Comunități, derulat cu Asociația pentru Relații Comunitare. Laura Mihăilă: ”Avem mai multe în comun decât ceea ce ne desparte și ne bucurăm să susținem în continuare ceea ce ne unește”
Stiri de top
BCR extinde ecosistemul digital George și lansează asigurarea de sănătate Medical Protect, în parteneriat cu OMNIASIG. Ramona Badea: ”Este încă un pas prin care îi susținem pe oameni să aibă încredere în ei înșiși și în deciziile lor, chiar și în momentele dificile”
Stiri de top
De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?
Stiri de top
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Muzica are gust, miros, se vede, se simte – alături de BRD Groupe Société Générale, începe o nouă etapă a Festivalului George Enescu
Stiri de top

Muzica are gust, miros, se vede, se simte – alături de BRD Groupe Société Générale, începe o nouă etapă a Festivalului George Enescu

Gabriela Dinu
Last updated: 23/08/2023 12:35
Gabriela Dinu 2 ani ago
Share
BRD
SHARE

Fiecare ascultă muzica lui și în felul lui. Și, de multe ori, pare că muzica simfonică e rezervată unui grup de cunoscători sau melomani devotați. Dar repertoriul clasic și orchestrele lumii care umplu sălile de spectacol reprezintă un liant între generații, între convingeri și gusturi.

Contents
O contribuție la formarea noii generații de ascultătoriFrançois Bloch: Festivalul George Enescu este un foarte bun prilej să arătăm că muzica clasică poate încăpea în viața oricuiCe a pregătit BRDHaideți la sărbătoarea muzicii clasice!Angajamentul BRD este vizează următoarele trei ediții ale Festivalului

Parteneriatul dintre BRD – Groupe Société Générale și Festivalul George Enescu aduce muzica clasică mai aproape de public prin traducerea ei în alte simțuri. Cu această ocazie, se consolidează legătura dintre cel mai important eveniment muzical din România, devenit fenomen cultural internațional în cei 30 de ani de la reluarea festivalului, și BRD, o companie care se distinge printr-o implicare constantă în cultură, cu accent pe susținerea muzicii clasice și a artei contemporane.

„Festivalul Enescu este cel mai bun exemplu a ceea ce se poate realiza atunci când există valori care promovează cultura și arta, plasându-le în centrul unei societăți. Beneficiile acestor eforturi pe care le facem alături de partenerii noştri se vor vedea în timp, nu imediat. Investiția în cultură este investiția în noi și în copiii noștri. Știu că acest lucru este adevărat și voi continua să pledez pentru asta”, a declarat Maestrul Cristian Măcelaru, Director Artistic al Festivalului George Enescu și Director Muzical al Orchestrei Naționale a Franței.

O contribuție la formarea noii generații de ascultători

Între 27 august și 24 septembrie, pe lângă maratonul de concerte de talie internațională, BRD invită publicul să descopere ce trezește muzica clasică în fiecare – cu alte cuvinte, muzica nu va răsuna doar în săli și spații publice, ci va avea gust, miros, se va vedea și se va simți.

François Bloch: Festivalul George Enescu este un foarte bun prilej să arătăm că muzica clasică poate încăpea în viața oricui

„Susținem comunitatea culturală de decenii și, cu toate că parteneriatul cu cel mai prestigios festival de muzică din România înseamnă o încununare a acestor eforturi, nu este numai atât. Vorbim despre o asociere firească. Recunosc că poate sunt subiectiv, fiind un «client» frecvent al sălilor de concert clasice și nu numai, însă pentru mine parteneriatul cu Festivalul George Enescu este un foarte bun prilej să arătăm că muzica clasică poate încăpea în viața oricui. Nu trebuie să fii un cunoscător ca să o poți aprecia, simți, trăi în felul tău”, spune François Bloch, Director General BRD Groupe Société Générale.

Conceptul sub care BRD își propune să contribuie la formarea noilor generații de ascultători – „Simte muzica” – mizează pe o abordare de tipul „inside-out”: publicul să conștientizeze ce trezește muzica clasică în fiecare cu ajutorul tuturor simțurilor, nu doar al auzului și în funcție de context.

Ce a pregătit BRD

De aceea, experiențele pe care BRD le-a pregătit pentru festival nu sunt doar din sfera muzicală, pun accentul pe vizibilitate, relevanță multiculturală și promisiunea de a oferi ceva unic, care să atragă un public nou: de la programul de concerte în aer liber care vor avea loc în varii spații publice unde accesul va fi gratuit, la concerte pop-up și până la diverse experiențe multisenzoriale, găzduite de Rezidența9 într-o expoziție interactivă.

Toate acestea – inclusiv revista Scena9 și câteva instalații – vor fi complementare (de multe ori în mod neașteptat) unor concerte din festival.

Haideți la sărbătoarea muzicii clasice!

„Iată-ne ajunşi, alături de BRD, la startul celei de-a 26-a ediţii a Festivalului Internaţional George Enescu. Lunile de pregătiri au dat roade şi suntem gata să întâmpinăm publicul cu un program extrem de divers, în care vom asculta cele mai apreciate orchestre ale lumii la Bucureşti şi în alte 16 oraşe din ţară. Aşteptăm publicul să se bucure alături de noi de această sărbătoare a muzicii clasice”, a punctat Cristina Uruc, manager interimar Artexim.

Angajamentul BRD este vizează următoarele trei ediții ale Festivalului

Angajamentul BRD pentru următoarele trei ediții ale Festivalului Internațional George Enescu nu se rezumă doar la continuarea acțiunilor de mecenat, ci reprezintă și un efort de a contribui la educarea publicului actual și viitor. Toate acțiunile pregătite cu prilejul parteneriatului pot avea un impact pozitiv asupra fiecărui ascultător nou, a fiecărui om care pleacă de la un concert sau de la o experiență multisenzorială mai emoționat ca de obicei, mai îndreptat către idei noi și mai optimist.

You Might Also Like

Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB

Raiffeisen Bank a anunțat proiectele câștigătoare ale noii ediții a programului Raiffeisen Comunități, derulat cu Asociația pentru Relații Comunitare. Laura Mihăilă: ”Avem mai multe în comun decât ceea ce ne desparte și ne bucurăm să susținem în continuare ceea ce ne unește”

BCR extinde ecosistemul digital George și lansează asigurarea de sănătate Medical Protect, în parteneriat cu OMNIASIG. Ramona Badea: ”Este încă un pas prin care îi susținem pe oameni să aibă încredere în ei înșiși și în deciziile lor, chiar și în momentele dificile”

De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

TAGGED: BRD, François Bloch, Festivalul George Enescu, Cristian Măcelaru, muzica clasica
Gabriela Dinu 23/08/2023
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Studiul: Un român are nevoie de 6,3 salarii anuale brute pentru a cumpăra o locuință de 70 mp. Alexandra Smedoiu: Prețurile locuințelor se vor stabiliza în următoarele 12 luni. Românii caută locuințe sustenabile
Next Article Daniel Dăianu: Ținta de deficit bugetar de 4,4 la sută din PIB în 2023 nu a fost realistă. Este greu de atins

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB

24 de ore ago

Raiffeisen Bank a anunțat proiectele câștigătoare ale noii ediții a programului Raiffeisen Comunități, derulat cu Asociația pentru Relații Comunitare. Laura Mihăilă: ”Avem mai multe în comun decât ceea ce ne desparte și ne bucurăm să susținem în continuare ceea ce ne unește”

24 de ore ago

BCR extinde ecosistemul digital George și lansează asigurarea de sănătate Medical Protect, în parteneriat cu OMNIASIG. Ramona Badea: ”Este încă un pas prin care îi susținem pe oameni să aibă încredere în ei înșiși și în deciziile lor, chiar și în momentele dificile”

o zi ago

De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?