În contextul actual, caracterizat de respectarea recomandărilor referitoare la distanțarea socială, BRD a implementat un proces de subscriere la distanță pentru clienții săi Persoane Fizice Autorizate, Profesii Liberale sau care dețin un business cu cifră de afaceri de până la 1 milion de euro. Aceștia pot subscrie pentru servicii de online banking, pachete de cont curent sau pot solicita extrase de cont curent care să ajungă pe email, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.
Clienții beneficiază de această modalitate simplificată fără să se deplaseze la bancă, prin completarea unui formular online, pe site-ul băncii, accesibil la https://www.brd.ro/aplica-online-pj , urmând să fie contactați în cel mai scurt timp posibil.
Subscrierea acestor produse și servicii se va putea face la distanță și după încetarea stării de urgență, în condițiile în care clienții dețin o semnătură electronică bazată pe un certificat calificat.
Cei care nu sunt deja clienți BRD și doresc să aibă acces la aceste servicii vor urma procesul obișnuit de deschidere a relației bancare, în agențiile BRD.
BRD – Groupe Société Générale operează o reţea de 640 de unități. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,43 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 30,000 POS și aproape 1,500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii martie 2020, de 57,02 mld RON.