Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Strategia BRD va ţine de Propaganda. Flavia Popa, Secretarul general al BRD, vorbeşte despre poziţionarea şi aşteptările băncii
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania celebrează România cu un mesaj despre încredere și curaj: „Povestea spune că putem. Curaj, România!”
Stiri de top
Cosmin Marinescu, viceguvernator BNR: De ce inflația este mare, dar temporară, și de ce banca centrală nu a modificat dobânda-cheie în 2025
Analize Stiri de top
Emisiune numismatică la BNR. Cum arată coala specială formată din patru bancnote cu valoare nominală de 20 lei
Stiri de top
BCR listează obligațiuni de 1,12 miliarde lei la Bursa de Valori București. Valoarea totală a emisiunilor se apropie de 10 miliarde lei
Stiri de top
Grupul Banca Transilvania ajunge la 800.000 de participanți la fondurile de pensii din Pilonul 2 și 3, în urma achiziției BRD Pensii. Ömer Tetik: ”Pensiile private au devenit un pilon al stabilității financiare naționale”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Strategia BRD va ţine de Propaganda. Flavia Popa, Secretarul general al BRD, vorbeşte despre poziţionarea şi aşteptările băncii
Stiri de top

Strategia BRD va ţine de Propaganda. Flavia Popa, Secretarul general al BRD, vorbeşte despre poziţionarea şi aşteptările băncii

Gabriela Dinu
Last updated: 05/07/2017 11:44
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Agenția Propaganda va dezvolta în următorii trei ani strategia de ansamblu pentru BRD – Groupe Société Générale. Colaborarea dintre Propaganda și BRD include atât arhitectura generală de brand, cât și inițiative punctuale, pentru platforme conexe celor comerciale, cum sunt hotspot-urile culturale BRD, proiecte ce vor fi gândite integrat, de la partea strategică la identitate vizuală și comunicare.

“Trăim într-o eră digitală. Însă, ceea ce te aduce la teatru de cele mai multe ori este chiar afișul. Ceva extrem de analog. Creativ vorbind, lucrul la o campanie de print, dusă apoi firesc și frumos în online, cu un scop relevant și aproape de mine, a fost bucurie pură”, spune Roxana Panaitescu, Group Creative Director Propaganda.

BRD Groupe Société Générale este una dintre companiile care are obiective precise când vine vorba de responsabilitate și implicare în comunitate. Compania Propaganda va avea misiunea de a face cunoscute toate iniţiativele băncii, prin canalele media care contează şi aduc clienţii mai aproape: online si TV.

flavia_popa_brd„Începem colaborarea cu Propaganda având aşteptări mari în ceea ce priveşte atât creativitatea, cât şi capacitatea de a păstra coerenţa între diferitele paliere ale comunicării noastre de brand, care a devenit, progresiv, mai complexă în ultimii câţiva ani”, declară Flavia Popa, Secretarul general al BRD.

 

“Din Dragoste Pentru Teatru”, campania de imagine concepută pentru Scena 9, platforma de publishing pe teme culturale a BRD, cu ocazia ediției de anul acesta a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu, marchează începutul acestei colaborări. Campania-experiment, în cadrul căreia nouă ilustratori români au reinventat tot atâtea afișe plecând de la temele unor piese de teatru celebre, a avut drept obiectiv încurajarea consumului de artă teatrală, atât în timpul festivalului, cât și în afara lui.

Echipa care a adus colaborarea BRD – Groupe Société Générale în agenție este formată din:

Sonia Panait – New Business Director

Mădalina Râpeanu – Strategic Planner

Cornel Gologan – Creative Director

Roxana Panaitescu – Group Creative Director

Alexandru Lazăr – Senior Art Director

Paul Păun – Art Director

Diana Voinea – Copywriter

Despre Propaganda

Propaganda este o agenţie independentă, fondată în 2002, care oferă clienţilor săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand şi creaţie până la producţie sau dezvoltare şi implementare. Propaganda crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate şi premiate în cadrul festivalurilor naţionale şi internaţionale, atât pentru creativitate, cât şi pentru eficienţă, festivaluri la care au obţinut peste 70 de premii, printre care 14 premii Effie.

You Might Also Like

Banca Transilvania celebrează România cu un mesaj despre încredere și curaj: „Povestea spune că putem. Curaj, România!”

Cosmin Marinescu, viceguvernator BNR: De ce inflația este mare, dar temporară, și de ce banca centrală nu a modificat dobânda-cheie în 2025

Emisiune numismatică la BNR. Cum arată coala specială formată din patru bancnote cu valoare nominală de 20 lei

BCR listează obligațiuni de 1,12 miliarde lei la Bursa de Valori București. Valoarea totală a emisiunilor se apropie de 10 miliarde lei

Grupul Banca Transilvania ajunge la 800.000 de participanți la fondurile de pensii din Pilonul 2 și 3, în urma achiziției BRD Pensii. Ömer Tetik: ”Pensiile private au devenit un pilon al stabilității financiare naționale”

TAGGED: BRD, Flavia Popa, Propaganda
Gabriela Dinu 05/07/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Georgescu, BNR: Unul din doi angajați din bănci se ocupă acum de managementul riscului
Next Article Florin Dănescu, Summer Banking Academy: IMM-urile au generat un grad de neperformanță de 35% pentru bănci. Totuși, există zeci de mii de întreprinderi ce pot deveni creditabile
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania celebrează România cu un mesaj despre încredere și curaj: „Povestea spune că putem. Curaj, România!”

7 ore ago

Cosmin Marinescu, viceguvernator BNR: De ce inflația este mare, dar temporară, și de ce banca centrală nu a modificat dobânda-cheie în 2025

8 ore ago

Emisiune numismatică la BNR. Cum arată coala specială formată din patru bancnote cu valoare nominală de 20 lei

3 zile ago

BCR listează obligațiuni de 1,12 miliarde lei la Bursa de Valori București. Valoarea totală a emisiunilor se apropie de 10 miliarde lei

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?