Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Strategia BRD va ţine de Propaganda. Flavia Popa, Secretarul general al BRD, vorbeşte despre poziţionarea şi aşteptările băncii
Share
Notification Show More
Latest News
BNR lasă ușa deschisă pentru scăderea dobânzii, chiar dacă inflația urcă spre 5% – analiză ING
Stiri de top
Patria Bank finalizează în timp record noua raportare RMO cerută de BNR. Alexandru Bălan: Obținerea raportării la nivel de secunde arată un nivel de performanță al întregului sistem și ne ajută să fim prompți și eficienți
Stiri de top
Alegerile au adus un val de optimism în rândul investitorilor, BT Pay marcând un nou record istoric în prima zi post-electorală. Peste 100.000 de persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT
Stiri de top
Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB
Interviuri Stiri de top
Raiffeisen Bank a anunțat proiectele câștigătoare ale noii ediții a programului Raiffeisen Comunități, derulat cu Asociația pentru Relații Comunitare. Laura Mihăilă: ”Avem mai multe în comun decât ceea ce ne desparte și ne bucurăm să susținem în continuare ceea ce ne unește”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Strategia BRD va ţine de Propaganda. Flavia Popa, Secretarul general al BRD, vorbeşte despre poziţionarea şi aşteptările băncii
Stiri de top

Strategia BRD va ţine de Propaganda. Flavia Popa, Secretarul general al BRD, vorbeşte despre poziţionarea şi aşteptările băncii

Gabriela Dinu
Last updated: 05/07/2017 11:44
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Agenția Propaganda va dezvolta în următorii trei ani strategia de ansamblu pentru BRD – Groupe Société Générale. Colaborarea dintre Propaganda și BRD include atât arhitectura generală de brand, cât și inițiative punctuale, pentru platforme conexe celor comerciale, cum sunt hotspot-urile culturale BRD, proiecte ce vor fi gândite integrat, de la partea strategică la identitate vizuală și comunicare.

“Trăim într-o eră digitală. Însă, ceea ce te aduce la teatru de cele mai multe ori este chiar afișul. Ceva extrem de analog. Creativ vorbind, lucrul la o campanie de print, dusă apoi firesc și frumos în online, cu un scop relevant și aproape de mine, a fost bucurie pură”, spune Roxana Panaitescu, Group Creative Director Propaganda.

BRD Groupe Société Générale este una dintre companiile care are obiective precise când vine vorba de responsabilitate și implicare în comunitate. Compania Propaganda va avea misiunea de a face cunoscute toate iniţiativele băncii, prin canalele media care contează şi aduc clienţii mai aproape: online si TV.

flavia_popa_brd„Începem colaborarea cu Propaganda având aşteptări mari în ceea ce priveşte atât creativitatea, cât şi capacitatea de a păstra coerenţa între diferitele paliere ale comunicării noastre de brand, care a devenit, progresiv, mai complexă în ultimii câţiva ani”, declară Flavia Popa, Secretarul general al BRD.

 

“Din Dragoste Pentru Teatru”, campania de imagine concepută pentru Scena 9, platforma de publishing pe teme culturale a BRD, cu ocazia ediției de anul acesta a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu, marchează începutul acestei colaborări. Campania-experiment, în cadrul căreia nouă ilustratori români au reinventat tot atâtea afișe plecând de la temele unor piese de teatru celebre, a avut drept obiectiv încurajarea consumului de artă teatrală, atât în timpul festivalului, cât și în afara lui.

Echipa care a adus colaborarea BRD – Groupe Société Générale în agenție este formată din:

Sonia Panait – New Business Director

Mădalina Râpeanu – Strategic Planner

Cornel Gologan – Creative Director

Roxana Panaitescu – Group Creative Director

Alexandru Lazăr – Senior Art Director

Paul Păun – Art Director

Diana Voinea – Copywriter

Despre Propaganda

Propaganda este o agenţie independentă, fondată în 2002, care oferă clienţilor săi servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand şi creaţie până la producţie sau dezvoltare şi implementare. Propaganda crede în Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate şi premiate în cadrul festivalurilor naţionale şi internaţionale, atât pentru creativitate, cât şi pentru eficienţă, festivaluri la care au obţinut peste 70 de premii, printre care 14 premii Effie.

You Might Also Like

BNR lasă ușa deschisă pentru scăderea dobânzii, chiar dacă inflația urcă spre 5% – analiză ING

Patria Bank finalizează în timp record noua raportare RMO cerută de BNR. Alexandru Bălan: Obținerea raportării la nivel de secunde arată un nivel de performanță al întregului sistem și ne ajută să fim prompți și eficienți

Alegerile au adus un val de optimism în rândul investitorilor, BT Pay marcând un nou record istoric în prima zi post-electorală. Peste 100.000 de persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT

Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB

Raiffeisen Bank a anunțat proiectele câștigătoare ale noii ediții a programului Raiffeisen Comunități, derulat cu Asociația pentru Relații Comunitare. Laura Mihăilă: ”Avem mai multe în comun decât ceea ce ne desparte și ne bucurăm să susținem în continuare ceea ce ne unește”

TAGGED: BRD, Flavia Popa, Propaganda
Gabriela Dinu 05/07/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Georgescu, BNR: Unul din doi angajați din bănci se ocupă acum de managementul riscului
Next Article Florin Dănescu, Summer Banking Academy: IMM-urile au generat un grad de neperformanță de 35% pentru bănci. Totuși, există zeci de mii de întreprinderi ce pot deveni creditabile

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BNR lasă ușa deschisă pentru scăderea dobânzii, chiar dacă inflația urcă spre 5% – analiză ING

21 de ore ago

Patria Bank finalizează în timp record noua raportare RMO cerută de BNR. Alexandru Bălan: Obținerea raportării la nivel de secunde arată un nivel de performanță al întregului sistem și ne ajută să fim prompți și eficienți

22 de ore ago

Alegerile au adus un val de optimism în rândul investitorilor, BT Pay marcând un nou record istoric în prima zi post-electorală. Peste 100.000 de persoane economisesc prin intermediul fondurilor de investiții administrate de BT

23 de ore ago

Cum te pregătești pentru un împrumut de la bancă și la ce trebuie să fii atent? Sfatul specialiștilor în creditare: Anca Bidian (Kiwi Finance) și Dragoș Nichifor (Bayer Credit) în podcastul CSALB

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?