Banca Transilvania și FICX (CallVU), companie specializată în customer experience cu sediul în San Francisco, lansează o premieră pe piața românească, Call Center Vizual, un mod nou de interacțiune a clienților cu BT.
Persoanele care iau legătura prin telefon cu echipa Call Center a Băncii Transilvania au opțiunea Call Center Vizual, meniu interactiv prin care pot selecta modul de obținere a informațiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicația BT Visual Help sau prin intrarea în dialog cu un consultant BT.
Meniul cuprinde cele mai căutate categorii de informații: de la soldul contului, tranzacții, extras de cont, IBAN, carduri, BT Pay, BT24, Neo, credite, depozite, popriri, la actualizarea datelor.
Accesul la Call Center Vizual se face în doi pași:
• apelarea BT Call Center (0264 30 80 28 sau *8028);
• accesarea link-ului primit prin SMS, care direcționează clientul spre platforma vizuală, fără a închide apelul.
“Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea cu BT este astfel mai accesibilă. În acest parteneriat, fintech-ul a venit cu agilitatea şi tehnologia în ADN, iar Banca Transilvania, cu expertiză privind cunoașterea clienților, cu experienţă financiară şi instrumente care ne ajută în managementul riscurilor”, declară Ionela Roș, Director Contact Center & Customer Care, Banca Transilvania.
“Personalizarea experienței clienților este cheia pentru o bancă, pentru a oferi valoare și a crea customer engagement. Acest lucru este posibil prin folosirea unor canale digitale de ultimă generație și a unor instrumente care susțin agilitatea băncii prin posibilitatea de a adăuga și modifica partea digitală în funcție de evoluția preferințelor clienților”, afirmă Dr. Ori Faran, fondator și director excutiv FICX.
În etapa pilot a platformei, banca a remarcat preferința clienților pentru experiența vizuală: mai mult de jumătate au accesat Call Center-ul Vizual în perioada aprilie – iulie a.c.