Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Clienții BT pot interacționa și altfel cu banca. Ionela Roș: Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea este mai accesibilă
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Clienții BT pot interacționa și altfel cu banca. Ionela Roș: Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea este mai accesibilă
Stiri de top

Clienții BT pot interacționa și altfel cu banca. Ionela Roș: Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea este mai accesibilă

Gabriela Dinu
Last updated: 11/08/2022 11:41
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
Bt lansează Call Center Vizual
SHARE
Bt lansează Call Center Vizual

Banca Transilvania și FICX (CallVU), companie specializată în customer experience cu sediul în San Francisco, lansează o premieră pe piața românească, Call Center Vizual, un mod nou de interacțiune a clienților cu BT.

Persoanele care iau legătura prin telefon cu echipa Call Center a Băncii Transilvania au opțiunea Call Center Vizual, meniu interactiv prin care pot selecta modul de obținere a informațiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicația BT Visual Help sau prin intrarea în dialog cu un consultant BT.

Meniul cuprinde cele mai căutate categorii de informații: de la soldul contului, tranzacții, extras de cont, IBAN, carduri, BT Pay, BT24, Neo, credite, depozite, popriri, la actualizarea datelor.

Accesul la Call Center Vizual se face în doi pași:

• apelarea BT Call Center (0264 30 80 28 sau *8028);
• accesarea link-ului primit prin SMS, care direcționează clientul spre platforma vizuală, fără a închide apelul.

“Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea cu BT este astfel mai accesibilă. În acest parteneriat, fintech-ul a venit cu agilitatea şi tehnologia în ADN, iar Banca Transilvania, cu expertiză privind cunoașterea clienților, cu experienţă financiară şi instrumente care ne ajută în managementul riscurilor”, declară Ionela Roș, Director Contact Center & Customer Care, Banca Transilvania.

“Personalizarea experienței clienților este cheia pentru o bancă, pentru a oferi valoare și a crea customer engagement. Acest lucru este posibil prin folosirea unor canale digitale de ultimă generație și a unor instrumente care susțin agilitatea băncii prin posibilitatea de a adăuga și modifica partea digitală în funcție de evoluția preferințelor clienților”, afirmă Dr. Ori Faran, fondator și director excutiv FICX.

În etapa pilot a platformei, banca a remarcat preferința clienților pentru experiența vizuală: mai mult de jumătate au accesat Call Center-ul Vizual în perioada aprilie – iulie a.c.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Ori Faran, cont, Call Center Vizual, BT, FICX, telefon, customer, BT24, extras de cont, Banca Transilvania, sold, Ionela Roș, credite, IBAN, depozite, fintech, banca, BT Pay, clienti, BT Visual Help, carduri, NEO, banking
Gabriela Dinu 11/08/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Clienții IMM de la Raiffeisen Bank iși pot transforma telefonul în terminal de plată. Raluca Nicolescu: Fără cablu, monitor sau hârtie, doar un telefon, care poate fi folosit oriunde, RaiPOS este o aplicație care le va face viața mai ușoară clienților noștri și afacerea lor mai sustenabilă
Next Article Cum explică OTP Bank pierderile de 14 milioane lei din primul semestru. Gyula Fatér: Pentru OTP Bank au fost șase luni de dezvoltare, investiții constante și transformare organizațională

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o oră ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 ore ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

6 ore ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

7 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?