Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cardul, produsul viitorului: parfumate, transparente, biodegradabile, cu Swarovski sau termosensibile
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cardul, produsul viitorului: parfumate, transparente, biodegradabile, cu Swarovski sau termosensibile
Stiri de top

Cardul, produsul viitorului: parfumate, transparente, biodegradabile, cu Swarovski sau termosensibile

bankingnews.ro
Last updated: 10/07/2012 11:10
bankingnews.ro 13 ani ago
Share
SHARE

Pe plan mondial, piata cardurilor se afla intr-o continua crestere, tendinta care se va mentine cel putin in urmatorii trei ani. Pe masura ce noi tehnologii incep sa fie utilizate in viata cotidiana, nici in acest domeniu inovatiile nu intarzie sa apara’, afirma specialistii din domeniu, precum cei de la Supercard.

Un exemplu in acest sens il reprezinta cardurile cu chip, care inlocuiesc tot mai mult traditionalele carduri cu banda magnetica, sporind securitatea datelor si a tranzactiilor. Acest tip de card este tot mai frecvent utilizat in industrii precum transporturi, telecomunicatii, sanatate si chiar retail. In transporturi, cardul clasic incepe sa fie inlocuit de cardul contactless integrat intr-un sistem deschis, compatibil cu cel financiar. In telecomunicatii, cresterea segmentului de cartele de tip smartcard, cu chip, este sustinuta de succesul de care se bucura telefoanele din gama smartphone. Si evolutia sectoarelor financiar si al sanatatii sustin productia de carduri cu diverse elemente de securitate, precum chip-ul sau holograma.

Mereu in pas cu cerintele si tendintele pietei romanesti dar si globale, Supercard s-a specializat in productia de carduri cu chip, dezvoltand in ultimii ani numeroase proiecte pentru clienti de prestigiu. Proiectele au inclus atat productia si personalizarea acestui tip de suport cat si consilierea clientilor in vederea obtinerii aprobarilor speciale VISA si MasterCard, precum si transportul securizat conform celor doua standarde.

Un alt tip de card care se estimeaza ca va castiga teren in urmatorii ani este gift cardul, pe aceasta piata remarcandu-se o inviorare cu precadere in perioada sarbatorilor. ‘Reprezinta o alternativa inedita de cadou si functioneaza pe principiul voucherelor, dar are un finisaj deosebit si ofera o securitate sporita tranzactiilor’, afirma Mirela Zamfiroiu/Supercard.

Tendintele generale pentru anii urmatori sunt de crestere a cererii de carduri, atat in Europa cat si pe alte continente.  „Si in Romania piata cardurilor se dezvolta si se diversifica de la an la an. Daca pana nu demult intalneam doar carduri simple sau cu banda magnetica, in ultimii ani am inceput sa producem modele tot mai interesante, precum carduri parfumate, transparente, cu forme sau texturi speciale, carduri din materiale biodegradabile, cu cristale Swarovski sau termosensibile”, a subliniat Mirela, Zamfiroiu.

Supercard estimeaza ca domeniul care va ramane cel mai activ pe piata cardurilor din Romania este cel de retail, unde programele de fidelizare se diversifica tot mai mult. Doar pentru anul 2012, se estimeaza ca vor fi produse peste 3,5 milioane de carduri de fidelitate pentru retailul romanesc.

You Might Also Like

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

TAGGED: chip, holograma, carduri cu chip, Supercard, card, gift cardul, Visa, piata cardurilor, carduri, carduri parfumate, MasterCard, banda magnetica, cardul, carduri de fidelitate, retail, smartcard
bankingnews.ro 10/07/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Cojocaru, BCR: Bancile vor sa finanteze IMM-urile
Next Article Statul roman va putea salva bancile aflate in dificultate

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

14 ore ago

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

15 ore ago

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

5 zile ago

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?