Banca Comerciala Carpatica si-a anuntat rezultatele financiare inregistrate in 2011. Institutia anunta o crestere substantiala a activelor totale la 31.12.2011, cu 29,11% fata de anul anterior, de la 2.933.211 mii lei la 3.787.200 mii lei dar si pierderi de 31.539 mii lei, indicand o scadere cu 79,6% fata de rezultatul aferent anului 2010. Indicatorii de prudentialitate si de performanta ai bancii s-au mentinut pe tot parcursul anului 2011 la un nivel satisfacator, nefiind necesara nici o majorare de capital cu numerar din partea actionarilor. Efectele publice si datoriile asimilate au crescut la 1.674.682 mii lei, de la 691.703 mii lei la 31.12.2010, fiind modificarea cu cel mai mare impact asupra structurii activului.
Depozitele atrase de la clientela nebancara au inregistrat o crestere cu 4,44% fata de anul anterior, de la 2.403.870 mii lei la 2.510.642 mii lei. In perioada de referinta, veniturile totale ale bancii au scazut cu 19,48% fata de 31.12.2010, insa cheltuielile au inregistrat o dinamica mai mare, fiind in scadere cu 29,75%. Raportul credite acordate clientelei (val. bruta)/depozite atrase inregistreaza un nivel de 49,02%, iar indicatorul lichiditatii imediate se situeaza la un nivel de 35,14%. Solvabilitatea la 31.12.2011 a fost de 11,73%, peste limita minima impusa de BNR.
Portofoliul produselor Banca Comerciala Carpatica a fost adaptat cerintelor actuale de piata, introducandu-se produse noi de creditare si economisire, care vin in sprijinul clientilor actuali si potentiali. Printre noutatile anului 2011 se numara creditul „Radacini”, desemnat produsul anului 2011 in cadrul Galei Premiilor Piata Financiara, si lansarea cardului MasterCard e-Smart Debit, cardul cu digipass inclus. Banca Comerciala Carpatica detinea la data de referinta o retea de 155 de unitati, formata din 57 sucursale, 83 de agentii si 15 puncte de lucru.