Volksbank anunta ca numarul de vizitatori ce au „trecut pragul” site-ul www.volksbank.ro a depasit pragul de 500.000, cumulati de la inceputul anului. Traficul pe site a atins in primele cinci luni un nivel record, potrivit bancii, cresterea fata de perioada similara a anului depasind 20%.
Ce produse cauta romanii pe site-ul Volksbank
Cele mai cautate produse si servicii Volksbank au fost creditul de consum cu dobanda fixa, urmat de serviciul Internet Banking si depozitele la termen (Depozitul cu Termen Flexibil si Depozitul Sigur).
Pe locul 5 in topul celor mai accesate pagini din cadrul site-ului s-a aflat simulatorul de credite (link), care permite estimarea sumei maxime ce poate fi imprumutata de un client. “In noua strategie Volksbank, mediul online, in general, si serviciul de Internet Banking, in special, joaca un rol foarte important pentru dezvoltarea bancii. Lucram pentru a folosi Internetul ca o adevarata sucursala virtuala, care sa concureze cu reteaua fizica, din punct de vedere al business-ului generat. Rezultatele de pana acum sunt incurajatoare – peste jumatate dintre depozitele noi sunt constituite online”, declara Marius Balcanu, Manager Servicii Online si Strategie Portofoliu in cadrul Volksbank Romania.
Creditarea a scazut in luna aprilie cu 2%, bancile vad un interes crescut cu 30%
Potrivit datelor din piata, creditarea in luna aprilie ascazut cu 2%. Insa, bancherii anunta ca interesul romanilor este inca unul mare.
Potrivit comunicatului de presa al Volksbank, banca anunta ca interesul pentru credite a crescut cu circa 30%. In ceea ce priveste economisirea, interesul s-a mentinut la un nivel constant fata de 2012, insa vorbim de cifre duble comparativ cu perioada de dinaintea crizei.