Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Ciprian Pîrv, Country Leader Payten România: ”ATM-urile și POS-urile băncilor sunt instrumente care s-au dovedit vitale în această perioadă de pandemie”
Share
Notification Show More
Latest News
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”
Stiri de top
ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?
Stiri de top
FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Ciprian Pîrv, Country Leader Payten România: ”ATM-urile și POS-urile băncilor sunt instrumente care s-au dovedit vitale în această perioadă de pandemie”
Stiri de top

Ciprian Pîrv, Country Leader Payten România: ”ATM-urile și POS-urile băncilor sunt instrumente care s-au dovedit vitale în această perioadă de pandemie”

Cornel Dinu
Last updated: 27/08/2020 13:04
Cornel Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Interviu cu Ciprian Pîrv, Country Leader Payten România, arată într-un interviu că ATM-urile și POS-urile băncilor sunt instrumente care s-au dovedit vitale în această perioadă de pandemie. ”Volumele au scăzut, însă pentru afacerile care au funcționat, utilizarea cardurilor a fost critică. Am văzut o încetinire în derularea de proiecte noi la începutul perioadei însă, pe măsură ce lucrurile din piață s-au așezat au fost reluate și proiectele”, menționează Ciprian Pîrv.

Contents
Cum a arătat agenda dvs. zilnică în perioada pandemiei?Ce impact a avut pandemia de COVID-19 asupra afacerii pe care o coordonaţi şi cum intenţionaţi să gestionaţi eventualele efecte negative?Care sunt avantajele şi dezavantajele lucrului la domiciliu, potrivit experienţei dvs.? Veţi implementa acest regim de muncă în companie şi la întoarcerea din izolare?Cum v-ați adaptat priorităţile de afaceri după această experienţă? Cum v-aţi propus să aplicaţi lecţiile învățate, în business şi poate şi în viaţa personală?

Cum a arătat agenda dvs. zilnică în perioada pandemiei?

Pandemia a adus o schimbare importantă și neașteptată în organizarea muncii și a timpului. Dacă am fi făcut un exercițiu de imaginație înainte despre cum ar putea arăta viața noastră într-o astfel de situație, cred că puțini și-ar fi imaginat. Astfel că am fost nevoiți să învățăm din mers și să ne adaptăm. Ca orice schimbare, a durat până am creat noile rutine, însă după câteva luni, pot spune că lucrurile au intrat într-un nou normal. Am observat că am devenit mai eficienți și mai la obiect în comunicare, setăm mai ușor concluzii și acțiuni de follow up și în general ne îndeplinim obiectivele pe care le atingeam înainte, dar prin alte mijloace acum.
Evident, îmi lipsesc întâlnirile fizice și discuțiile relaxate din pauze. Constat că ne-am adaptat mai ușor la întreținerea relațiilor existente decât am știut s-o facem la construirea de relații noi.

Ce impact a avut pandemia de COVID-19 asupra afacerii pe care o coordonaţi şi cum intenţionaţi să gestionaţi eventualele efecte negative?

Împreună cu echipa mea gestionăm rețelele de ATM-uri și POS-uri ale băncilor, instrumente care s-au dovedit vitale în această perioadă. Volumele au scăzut, însă pentru afacerile care au funcționat, utilizarea cardurilor a fost critică. Am văzut o încetinire în derularea de proiecte noi la începutul perioadei însă, pe măsură ce lucrurile din piață s-au așezat au fost reluate și proiectele. Am sesizat o schimbare pe piața muncii de natura apropierii relației dintre angajator și angajat, acolo unde afacerile nu au fost nevoite să se restrângă semnificativ. Scenariile pe care le-am facut și măsurile de continuitate luate în această perioadă, ne-au făcut să fim mai rezistenți și mai pregătiți pentru viitoare crize. Acum încercăm să privim lucrurile optimist.

Care sunt avantajele şi dezavantajele lucrului la domiciliu, potrivit experienţei dvs.? Veţi implementa acest regim de muncă în companie şi la întoarcerea din izolare?

Cred că înainte de pandemie, companiile au fost prea ancorate în paradigma prezenței angajaților la birou și exercitarea nevoii de control prin prezența fizică la birou. Experiența ultimelor luni ne-a arătat că se poate găsi un echilibru lucrativ și în beneficiul ambelor părți din prezența parțială la birou a angajaților. Nu cred că în această situație extremele sunt optime, ci aș paria pe beneficiile modelului mixt. În ceea ce privește compania noastră vom explora și după pandemie acest mod de lucru.

Cum v-ați adaptat priorităţile de afaceri după această experienţă? Cum v-aţi propus să aplicaţi lecţiile învățate, în business şi poate şi în viaţa personală?

Prioritățile noastre au rămas aceleași – clienții, angajații, mediul și acționarii noștri – chiar dacă mijloacele le adaptăm vremurilor și pietei. Agilitatea și adaptabilitatea cred că sunt esențiale în orice perioadă, nu doar acum, iar abilitatea unei companii sau echipe de a face față schimbărilor este vitală. Perioada acuală a venit să întărească această perspectivă. Noi suntem optimiști și vom continua și în viitor să găsim oportunitățile din piață. Ne vom lupta activ să devenim tot mai buni și mai relevanți în piața de plăți din regiune.

You Might Also Like

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

UniCredit Bank, desemnată de Euromoney Cea mai bună Bancă în aria FX si Cea mai Bună Bancă de Cash Management din România. Andrei Bratu: ”Îi felicit pe colegii mei din aria de Cash Management al căror profesionalism și dedicare sunt remarcate de întreaga piață”

TAGGED: POS, Payten, Ciprian Pirv
Cornel Dinu 27/08/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Aproape 60% dintre finanţările BT prin IMM Invest au mers către microcompanii. Tiberiu Moisă: starea de bine a firmelor mici sau tinere este un fir roşu la BT de mulţi ani
Next Article Grupul BCR finanțează programul Digital People, inițiat de Școala informală de IT, dedicat reconversiei profesionale a celor care și-au pierdut locul de muncă în pandemie
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

2 ore ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

3 ore ago

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

4 zile ago

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?