Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: În pandemie, digitalizarea a salvat industria financiară. Omniasig accelerează digitalizarea produselor de asigurare de sănătate în parteneriat cu FintechOS
Share
Notification Show More
Latest News
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > În pandemie, digitalizarea a salvat industria financiară. Omniasig accelerează digitalizarea produselor de asigurare de sănătate în parteneriat cu FintechOS
Stiri pe scurt

În pandemie, digitalizarea a salvat industria financiară. Omniasig accelerează digitalizarea produselor de asigurare de sănătate în parteneriat cu FintechOS

Gabriela Dinu
Last updated: 25/06/2020 13:35
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

OMNIASIG Vienna Insurance Group și FintechOS au finalizat prima etapă a procesului de digitalizare a portofoliului de produse și servicii de asigurare de sănătate, în cadrul parteneriatul demarat anul trecut.

Primele acțiuni au constat în implementarea și automatizarea unei serii de procese în cadrul liniei de asigurări de sănătate, ce include și produsul OMNI+, recent lansat de OMNIASIG. Astfel, sunt digitalizate, în prezent, managementul intern al ofertelor și al polițelor de asigurare de sănătate, managementul portofoliului și al asiguraților, gestionarea dosarelor de daună și a documentației aferente, a tuturor interacțiunilor cu clienții (solicitări, clarificări etc.), precum și a rețelei de furnizori de servicii medicale. Totodată, raportarea statistică a informațiilor referitoare la portofoliul de produse de asigurare și servicii, se realizează acum automat, fără intervenție umană.

Digitalizarea și automatizarea acestor procese pe linia asigurărilor de sănătate este baza implementării în viitorul apropiat a unor soluții prin care asigurații să poată beneficia de toate avantajele asigurării, facil, într-un sistem de self-service care va eficientiza accesul la serviciile medicale, fără să fie necesară interacțiunea cu operatori din call-center.

Toate aceste procese au fost digitalizate cu ajutorul tehnologiei FintechOS, care are capacitatea de a integra date din multiple surse externe și de a analiza informațiile automat, într-un interval foarte scurt.

“Unul dintre obiectivele noastre strategice este digitalizarea cât mai multor arii din activitatea companiei, cu scopul de a oferi o experiență permanent îmbunătățită clienților și partenerilor noștri, precum și cu scopul de a optimiza constant procesele” explică Mihai Tecău, Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.

„Tehnologia facilitează interacțiunea clienților cu compania ale cărei servicii sau produse le utilizează, iar o astfel de experiență poate transforma emoțional întreaga relație dintre organizație și client astfel încât, pe termen lung, să crească nu doar afinitatea față de brandul respectiv, dar și sentimentul că există întotdeauna un partener de încredere la distanța unui singur click. În acest moment, este esențial, dat fiind și contextul generat de criza sanitară, ca între client și companie să existe o astfel de legătură”, a declarat Teodor Blidăruș, CEO la FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru transformarea digitală a băncilor, asigurătorilor și a altor organizații care oferă servicii financiare.

În ultimele luni, în contextul pandemiei Covid-19, tot mai multe companii din sectorul bancar și al asigurărilor au adoptat noi tehnologii pentru automatizarea anumitor procese, migrarea către mediul digital și către soluții cloud. În domeniul asigurărilor, cele mai solicitate soluții au fost pentru eficientizarea procesului de Quote & Buy (ofertare și emitere polițe de asigurare), a soluțiilor de daune – în special soluții de notificare de daune fără interactiune cu angajații asigurătorilor, de autoevaluare sau de asistență de la distanță. Tehnologia FintechOS este nativ construită să răspundă rapid și personalizat acestor nevoi.

În prezent, FintechOS lucrează în mod activ la peste 20 de proiecte în care implementează soluții omnichannel pentru bănci și asiguratori din Marea Britanie, Europa Centrală și de Est, Asia de Sud-Est și America de Nord.

You Might Also Like

Patria Bank raportează creșteri puternice pe segmentele Agro, Micro și IMM, în primul semestru din 2025. Valentin Vancea: „Construim parteneriate pe termen lung”

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

Fuziunea dintre UniCredit Bank și Alpha Bank România va avea loc pe 15 august. Ce trebuie să știe clienții și din ce dată vor avea acces complet la servicii

TAGGED: asiguratori, Mihai Tecau, digitalizare, FintechOS, pandemie, asigurari, Covid-19, banci, Omniasig, companii, bani, asigurari de sanantate
Gabriela Dinu 25/06/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article STUDIU. În pandemie, românii s-au întrebat ce pot face azi pentru a fi în siguranță mâine. Peste 70% dintre respondenți și-au reevaluat comportamentul financiar în ultimele trei luni
Next Article Valentin Lazea: Dezinformarea prin omisiune
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Patria Bank raportează creșteri puternice pe segmentele Agro, Micro și IMM, în primul semestru din 2025. Valentin Vancea: „Construim parteneriate pe termen lung”

3 zile ago

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

5 zile ago

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

o săptămână ago

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

o săptămână ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?