Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Deschiderea de cont curent 100% online, o nouă facilitate lansată de Telekom Banking. Ana Cernat: clientul are acces rapid la produsele esențiale printr-o interfață prietenoasă, din confortul canapelei de acasă sau din vârf de munte
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Deschiderea de cont curent 100% online, o nouă facilitate lansată de Telekom Banking. Ana Cernat: clientul are acces rapid la produsele esențiale printr-o interfață prietenoasă, din confortul canapelei de acasă sau din vârf de munte
Stiri de top

Deschiderea de cont curent 100% online, o nouă facilitate lansată de Telekom Banking. Ana Cernat: clientul are acces rapid la produsele esențiale printr-o interfață prietenoasă, din confortul canapelei de acasă sau din vârf de munte

Gabriela Dinu
Last updated: 20/01/2021 15:10
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
SHARE

Telekom Banking, proiectul financiar dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania și Alior Bank, sucursala locală a uneia dintre cele mai mari bănci din Polonia, lansează noua generație de deschidere a contului bancar printr-un proces 100% online, confirmând astfel angajamentul pentru digitalizare și inovație pe piața românească.

Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Onfido, o companie fintech care oferă tehnologia necesară pentru a confirma identitatea utilizatorilor prin intermediul smartphone-urilor.

Încă de la lansarea ofertei Telekom Banking pe piața românească, ce a avut loc în octombrie 2017, Alior Bank s-a poziționat ca bancă digitală, fiind printre primele bănci care ofereau clienților posibilitatea deschiderii unui cont bancar la distanță prin curier, proces care a fost îmbunătățit ulterior prin identificarea clienților bazată pe transfer bancar.

Noul proces de deschidere a contului este acum simplificat, fiind adaptat tendințelor actuale preferate de generația digitalizată, și oferă o experiență rapidă și sigură, fără alte interacțiuni sau emitere de certificate digitale.

Clienții pot solicita deschiderea contului curent pe site-ul www.telekombanking.ro sau prin aplicația de mobil Telekom Banking, pe care o pot descărca gratuit din AppStore sau Google Play.

Clienții care își deschid un cont curent online beneficiază de un pachet complet de produse și servicii bancare care le facilitează efectuarea operațiunilor zilnice: acces la conturi de oriunde s-ar afla pentru a realiza transferuri online în lei și euro gratuite (în spațiul SEE), retrageri de la orice bancomat din lume fără comisioane și deschiderea online de depozite sau conturi de economii cu dobânzi avantajoase. Administrarea contului curent este gratuită cu condiția încasării unei sume minime de 650 lei lunar după primele 3 luni de la deschidere. Serviciile de Internet și Mobile Banking sunt, de asemenea, gratuite.

Procesul de deschidere a contului este rapid și simplu, putând fi desfășurat de oriunde și la orice oră. Solicitantul are nevoie doar de un dispozitiv cu conexiune la internet, de cartea de identitate și de un al doilea document de identificare, ca de exemplu, carnetul de conducere, iar verificarea identității sale de către bancă se va face pe baza unui video selfie de câteva secunde pe care trebuie să-l încarce în aplicație. Astfel, procesul pentru solicitarea deschiderii unui cont bancar și a emiterii unui card de debit poate dura doar câteva minute, parcurgând pașii din acest tutorial video. Cardul de debit este livrat gratuit prin curier la adresa introdusă în aplicație.

Odată ce contul curent este deschis, clienții pot utiliza aplicația de mobil Telekom Banking pentru operațiunile zilnice, având la dispoziție o serie de functionalități ce permit efectuarea de transferuri online sau instant către alți utilizatori ai aplicației, plata facturilor, deschiderea de produse de economisire, solicitarea și administrarea cardurilor de debit, toate concepute într-un mod simplu, rapid și sigur. Aplicația îndeplinește cele mai noi standarde europene de securitate digitală privind autentificarea în aplicație bazată pe elemente biometrice, precum amprentă și recunoaștere facială, inclusiv confirmarea tranzacțiilor in-app, Alior Bank Polonia fiind unul dintre pionierii bankingului digital european. Mai multe detalii despre funcționalitățile aplicației Telekom Banking se găsesc aici.

„Contextul actual, accelerat de pandemie, determină băncile să își schimbe modul în care operează. Dacă în urmă cu doi-trei ani era esențială eliminarea deplasării clientului la bancă pentru servicii simple, acum este nevoie de mai mult. Clienții cer băncilor o experiență rapidă și fără fricțiuni inutile, similară cu cea oferită de un fintech. De aceea, experții Alior Bank au analizat în detaliu necesitatea fiecărui pas din fluxul de deschidere a contului online și au eliminat ceea ce nu aduce valoare clientului. Astfel, clientul are acces rapid la produsele esențiale printr-o interfață prietenoasă, din confortul canapelei de acasă sau din vârf de munte. În plus, prin call center-ul nostru, clientul poate să își rezolve repede nevoile financiare sau să clarifice eventualele nelămuriri. Avem un angajament pentru digitalizare, prin dezvoltarea de procese line, cu efort minim din partea clientului, și în perioada următoare vom veni către clienți cu noi surprize”, a declarat Ana Cernat, Director General al Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București.

https://www.youtube.com/watch?v=4Pr2qlQeTmw&feature=youtu.be

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Ana Cernat, Alior Bank, cont online, Telekom Banking, cont curent online, euro, card, banci, cont, comisioane
Gabriela Dinu 20/01/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article PREMIERĂ de la BCR: Școala de Bani lansează un proiect-pilot adresat profesorilor din întreaga țară, prin care noțiunile de educație financiară pot fi predate în cadrul materiilor studiate la școală: matematică, română, istorie sau geografie
Next Article Guvernul a creat o etapă intermediară în programul național de vaccinare, în care au fost incluși bancherii din front office printre persoanele care pot beneficia de imunizare înainte de debutul campaniei adresate întregii populații

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?