Credit Agricole Bank Romania a lansat aplicatia de mobile banking – m-conect – un nou canal alternativ oferit clientilor bancii. Acum, cu m-conect, clientii au acces foarte usor la conturile lor, pot efectua operatiuni bancare si pot accesa informatiile de care au nevoie 24 de ore din 24, 7 zile din 7, direct de pe telefonul mobil. Aplicatia este disponibila pentru sistemele de operare Android si iOS si se poate accesa de catre detinatorii de internet banking simplu si rapid, pentru ca inregistrarea in m-conect nu presupune folosirea unui token.
“Odata cu lansarea aplicatiei de mobile banking ne continuam strategia de dezvoltare a canalelor alternative de vanzare, menite sa ofere clientilor nostri o experienta integrata in relatia lor cu banca. Astfel, le oferim clientilor posibilitatea de a alege cea mai convenabila metoda de a fi conectati cu noi: sucursalele, serviciile de internet banking, mobile banking si direct bank (operatiuni prin telefon, prin serviciul de relatii cu clienti).” a declarat domnul Pierre Martin, Director General al Credit Agricole Bank Romania.
Prin m-conect se pot efectua urmatoarele operatiuni: vizualizare conturi si depozite (disponibile si in internet banking), plati in lei si valuta (catre beneficiarii predefiniti in internet banking) si schimburi valutare. Alte informatii disponibile: rate de schimb, geo-localizare a sucursalelor/ATM-urilor Credit Agricole, datele de contact ale bancii si posibilitatea setarii aplicatiei in limba romana, engleza sau franceza. Serviciul m-conect este oferit gratuit, iar taxele si comisioanele aferente tranzactiilor initiate prin acest serviciu sunt identice cu cele utilizate pentru serviciul internet banking.
in perioada 6 octombrie – 14 decembrie 2014, clientii bancii care efectueaza prin intermediul serviciului m-conect minim o tranzactie (plati interbancare in lei sau valuta, schimburi valutare) intra automat la tragerea la sorti, avand ca premii saptamanale un incarcator extern pentru telefonul mobil si marele premiu, un telefon Apple iPhone 6.