Banca Comerciala Romana ofera clientilor posibilitatea sa aplice pentru creditele de nevoi personale sau pentru cardurile de cumparaturi fara sa se mai deplaseze la banca. Ei pot solicita creditul prin intermediul Contact Center InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR, (0800.801.227).
Clientul ajunge in unitate doar pentru a intra in posesia banilor/cardului de cumparaturi, ulterior obtinerii aprobarii, si pentru semnarea contractului de credit. Schimbul de documente necesare aprobarii creditului/cardului de cumparaturi, se face gratuit prin email sau prin curier, in fuctie de optiunea clientului.
“Clientii catre care ne indreptam cu aceasta oferta sunt acei oameni ocupati, care apreciaza confortul si care prefera sa nu depinda de un program fix. Acesti clienti care solicita un credit sau un card de cumparaturi prin InfoBCR sunt utilizatori frecventi de servicii bancare prin canale alternative: ATM, POS si Click 24 Banking BCR.”, a declarat Bogdan Marin, Director Canale Retail BCR.
Produsele care pot fi achizitionate prin Contact Center BCR sunt creditul de nevoi personale Divers BCR, cardurile de cumparaturi BCR Powercard si BCR Wizz Air, precum si produsele de refinantare a creditelor de consum si a cardurilor de credit de la alte banci.
Initiativa a demarat in urma cu un an, perioada in care procesul a fost testat si optimizat. De la lansarea serviciului s-au acordat prin telefon credite de peste 3,5 milioane de lei, cererea de produse acordate prin InfoBCR fiind in crestere. Pe viitor oferta de produse de creditare care se pot achizitiona prin Contact Center va fi extinsa si pentru descoperitul de cont.
Clientii care solicita cel mai frecvent aprobarea produselor prin InfoBCR locuiesc in orase mari, au varsta intre 19 si 39 de ani si venituri de peste 2000 lei.
Clientii care aplica pentru un credit la distanta in perioada campaniei “Divers in 3 acte”, pot beneficia de bonusul de 200 lei, si, in plus, daca achizitioneaza si un card de credit in aceeasi perioada primesc un bonus suplimentar de 50 de lei.