Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Doar băncile care se transformă în „case digitale” vor supraviețui. Iată cum se raportează banca spaniolă BBVA la digitalizare!
Share
Notification Show More
Latest News
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”
Stiri de top
„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor
Stiri de top
Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Doar băncile care se transformă în „case digitale” vor supraviețui. Iată cum se raportează banca spaniolă BBVA la digitalizare!
Stiri de top

Doar băncile care se transformă în „case digitale” vor supraviețui. Iată cum se raportează banca spaniolă BBVA la digitalizare!

Gabriela Dinu
Last updated: 13/06/2017 11:55
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Băncile trebuie să-și „uite” trecutul și imaginea de „companii tradiționale” și să se transforme în noi companii digitale, dacă vor să prospere într-un mediu bancar dominat de competitori inteligenți din punct de vedere tehnologic, a declarat Președintele BBVA, Francisco González.

Vorbind la MoneyConf din Madrid, Gonzalez a spus că transformarea băncii „nu este doar o chestiune de platforme. Marea provocare este schimbarea băncii într-o nouă companie digitală „.

González spune ca BBVA și-a început călătoria de transformare digitală în 2007 şi a avut luxul unui start-up în adaptarea proceselor, culturii corporatiste, structurii de management şi inovaţiei clienţilor pentru a face faţă provocărilor viitoare.

„Am început această lungă călătorie digitală cu bancherii și, cu timpul, a trebuit să aducem talentul digital și acum avem o nouă clasă de profesioniști, avem în casă un amestec de cele mai bune servicii bancare din lumea digitală „, a prezentat președintele BBVA.

„Am realizat că singuri nu vom reuși în călătoria noastră digitală, așa că am dedicat o mulțime de timp si efort pentnu a înțelege lumea digitală și fintech-ul, în special.”

În ceea ce privește relația BBVA cu lumea fintech, banca încurajează dezvoltarea fintech, participând în diverse forme: sprijină competiția Open Talent, cea mai mare competiție de lansare fintech din lume, sau lansează aplicaţii.


Francisco González: "Sucursalele vor continua să existe pentru mulți ani, dar vor juca un
 rol complet diferit, cu servicii cu o valoare adăugată mai mare"

Referindu-se la perspectiva sistemului financiar în general, preşedintele González crede că o nouă ligă de concurenți este în curs de dezvoltare, alcătuită din puținele bănci care devin „case digitale” şi unii giganți tehnologici.

El avertizează că multe bănci vor dispărea „pentru că nu vor mai avea timp sau bani să devină jucători digitali și vom fi într-o lume cu marje de profitabilitate mai restrânsă.”

Clienții pot deschide un cont direct de pe telefonul mobil pe baza unui selfie

Banca spaniolă BBVA a lansat în 2017 un serviciu Online Onboarding, care permite consumatorilor să deschidă un cont BBVA în câteva minute prin intermediul telefonului mobil și să își utilizeze imediat contul.  Pentru a iniția procesul, utilizatorul trebuie mai întâi să descarce aplicația bancară a BBVA. Apoi, aceștia trebuie să încarce o poză și să-și facă un selfie pe care banca o foloseşte pentru a verifica utilizatorul folosind tehnologia de recunoaştere facială.

În ultimul pas, un angajat BBVA confirmă identitatea noului client printr-un apel video. Clienții nu plătesc taxă de administrare sau de deschidere a contului.

Banca spune că Online Onboarding a fost proiectat pentru a salva clienții și pentru a-și satisface cererea, în creștere,  de servicii bancare.

BBVA este a doua bancă ca mărime din Spania și a 15-a instituție financiară din lumea occidentală cu o capitalizare de piață de peste 61 miliarde de euro. Banca a început o campanie de extindere, atât în mediul online cât şi teritorială, operând în momentul de față în 40 de țări.

You Might Also Like

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”

TAGGED: euro, Francisco González, banci, casa digitala, taxe, digitali, banca, BBVA, cont, bani, telefon mobil, digital, Online Onboarding, video
Gabriela Dinu 13/06/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Institutul Bancar Român te invită la cel mai amplu proiect de educaţie specializată: Summer Banking Academy
Next Article Daniel Dăianu, BNR: România nu este pregătită să adere la zona euro
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

3 zile ago

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

3 zile ago

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

4 zile ago

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?