Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: George cântă și în România! Erste, acționarul BCR, și-a lansat platforma de banking digital 100% într-un spectacol total!
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > George cântă și în România! Erste, acționarul BCR, și-a lansat platforma de banking digital 100% într-un spectacol total!
Stiri de top

George cântă și în România! Erste, acționarul BCR, și-a lansat platforma de banking digital 100% într-un spectacol total!

Cornel Dinu
Last updated: 26/10/2018 12:33
Cornel Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

O încăpere obscură, amenajată în Palatul Parlamentului, spectacol de lumini, o scenă, un pian și muzică antrenantă – toate acestea au constituit recuzita evenimentului de lansare a platformei de banking digital, dezvoltată de Grupul Erste, acționarul BCR, pentru toate cele șapte țări din Europa Centrală și de Est unde este activ. Numele platformei este George, fiind denumit după primul pilot automat din aviație, inventat în urmă cu 100 de ani de către americanul Lawrence Sperry. “Lasă-l pe George să o facă” (Let George do it!) a devenit în scurt timp după aceea o expresie care să ateste încrederea că tehnologia îți poate face viața mai ușoară. ”Asemenea unui pilot automat, George, primul banking inteligent din România, te ajută să-ți controlezi viața financiară ca un zbor lin: simplu, personal și inteligent”, promite BCR.

Contents
De ce GeorgePrincipalele atuu-uri ale platformei GeorgeStudiu: Ce vor românii de la digital banking?

• George este un nou mod de a face banking: total digital, inteligent și capabil să se adapteze oricărei persoane
• Gândim și construim un ecosistem în centrul căruia se află platforma digitală George, proiectată de hubul de inovație al Grupului Erste, cu aportul tinerilor IT-iști din România
• Platforma a fost adaptată și dezvoltată, la nivel local, de echipa BCR Digital
• Cu peste 3 milioane de utilizatori, George este cea mai populară platformă de banking din Europa Centrală și de Est

Prin George, Banca Comercială Română (BCR) le propune românilor un nou mod de a face banking: mult mai simplu, personal și 100% online.

„Drumul nostru în dezvoltarea lui George a pornit chiar de la așteptările publicului, care cere o schimbare a modului în care băncile vorbesc și acționează. Lumea evoluează rapid astăzi, iar viețile noastre se transformă de la o zi la alta, datorită tehnologiei. Sub presiunea ritmului zilnic, oamenii caută tot mai mult experiențe digitale pentru a-și satisface dorințele și se simt bine atunci când regăsesc doar simplitate, confort și sprijin. Mai ales în viața lor financiară, au nevoie de aici, acum și sigur. Și de un prieten bun. Noi îi spunem George, începutul unui univers financiar digital complet și, odată maturizat, pariul nostru că experiența românilor în relația cu o bancă nu va mai fi niciodată la fel. Dacă timpul înseamnă bani, George poate fi companionul tău financiar într-o lume din ce în ce mai zgomotoasă”, a declarat Sergiu Manea, CEO BCR.

sergiu-manea

În inima primului banking inteligent din România se află platforma digitală George, cea mai populară platformă de digital banking din Europa, având deja peste 3 milioane de utilizatori în Austria, Republica Cehă și Slovacia. Platforma a fost proiectată de hub-ul de inovație de la Viena al Erste Group, cu aportul mai multor tineri IT-iști români. George a fost redezvoltat la nivel local de experții BCR, împreună cu un întreg ecosistem digital, cu cont curent și card atașat dedicat, unic în Grupul Erste.

Erste Group își propune să-l lanseze pe George pe toate cele șapte piețe unde este prezent (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația și Serbia), devenind astfel prima platformă bancară paneuropeană care oferă o gamă completă de produse și servicii financiare.

De ce George

Platforma George a fost dezvoltată în baza mai multor cercetări avansate digitale, fiind creată de echipe de IT, design, psihologi și sociologi comportamentali. Ca  urmare a implicării clienților în toate etapele proiectului, George are un nivel excepțional de personalizare: toată lumea își poate crea propria versiune a lui  George, adaptată la specificul nevoilor sale bancare.

În plus, în România, George va aduce, pe lângă aplicație, un întreg ecosistem digital, cu cont curent și card dedicat, care va putea fi contractat exclusiv online în mai puțin de 10 minute. Astfel, orice îl va putea avea pe George de la distanță, de pe telefon, tabletă sau laptop.

Principalele atuu-uri ale platformei George

– Acces rapid, dar sigur
o În George poți intra extrem de ușor, dar sigur. Prin: PIN, pattern (tipar), amprentă sau recunoaștere facială
o Odată accesat, orice utilizator își poate personaliza și securiza userul cu un alias

– Prietenos ca în Social Media
o Abordare nouă & foarte personală a bankingului digital. Pornind chiar de la nume
o Te întâmpină prietenos și învață tot timpul despre tine
o Culori și imagini de profil pentru personalizarea contului personal sau clasificarea conturilor
o Are meniuri simple, intuitive, fără bătăi de cap, cu funcție drag&drop
o Plățile se fac simplu, ordonat și intuitiv. La fel ca pe mail. Poți da chiar reply sau redo

– Simplu și inteligent
o George își amintește fiecare tranzacție și știe să indexeze comercianții
o Poate scana contul IBAN, astfel că nu mai trebuie să memorezi conturi lungi
o Face ca plata în străinătate să fie mult mai ușoară: George știe automat unde se află destinatarul și pregătește transferul cu toate informațiile necesare
o Te ajută să-ți analizezi cheltuielile și, dacă vrei, să faci economii
o Are funcție de căutare simplă, precum motoarele de pe Internet, pentru tranzacții, nume și date. Poți căuta, practic, orice și, în plus, vorbește pe limba ta (ex. Poți căuta “luna trecută”)
o Poți căuta într-o arhivă de până la 7 ani
o Are auto-completare: recunoaște ce cauți după câteva apăsări de taste. Rezultatele sunt afișate cu logo-urile comercianților
o Se actualizează încontinuu

– Are chat & magazin
o George vine cu chat, prin care poți intra în contact direct cu experții BCR, fără timpi de așteptare. Dispui, practic, de un canal de informații securizat pentru date financiare sensibile, fără e-mailuri
o Funcție de printscreen a imaginii: dacă există o problemă, se poate salva imaginea, se pot adăuga comentarii și se trimite unui expert BCR
o Are magazin de tip e-store, pentru opțiuni și aplicații suplimentare
o Magazinul George este deschis dezvoltatorilor de aplicații (fintech-uri, start-up-uri).

Studiu: Ce vor românii de la digital banking?

Potrivit unui studiu efectuat în acest an la nivel național de către Mercury Research, la comanda BCR, românii cu venituri peste medii și cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani consideră că cea mai importantă caracteristică a unei platforme de digital banking o reprezintă securitatea datelor (86% dintre respondenți). Acesta este urmată în topul preferințelor clienților de către rapiditatea efectuării tranzacțiilor (69%), fiabilitate (55%), posibilitatea controlului bugetului (44%), interfața prietenoasă (44%) și complexitatea tranzacțiilor care pot fi realizate din platformă (39%).

Cu cât o aplicație de digital banking are mai multe opțiuni și caracteristici, cu atât este mai puțin probabil ca un client bancar să își schimbe furnizorul de servicii financiare, arată același studiu: 90% dintre respondenți susțin că loialitatea unui client este direct proporțională cu nivelul de complexitate al platformelor digitale oferite. Totodată, 1 din 3 români și-au exprimat dorința să poată interacționa cu banca și în afara orelor de program.

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: BCR, Platforma George, George
Cornel Dinu 26/10/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Semnalele BCE: menține dobânzile la minim, dar atenționează că inflația core din regiune va accelera pe termen scurt
Next Article Programul Investeste în Tine: CEC Bank a primit deja 500 de solicitări de finanțare. Vezi câte credite a acordat în două săptamâni

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

13 ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

3 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

4 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?