Golin este agenția selectată să coordoneze comunicarea corporate și de brand a BRD – Groupe Société Générale. În următorii trei ani, agenția va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea strategiilor și activităților de relații publice în concordanță cu viziunea și valorile băncii, cu produsele, serviciileși proiectele acesteia.
„Comunicarea BRD se bazează pe un storytelling în același timp optimist, proaspăt, conectat la realitate, dar și la momente magice capabile să inspire. Aveam nevoie de un partener care să dezvolte în PR această poveste pe care o dorim diferită și l-am găsit în creativitatea şi atenţia la detalii a echipei Golin”, a declarat Flavia Popa, Secretarul general al BRD – Groupe Société Générale.
„Încă de la tema de pitch am înțeles că BRD nu este un brand financiar „cuminte”. Comunicarea corporate, componenta educațională, parteneriatele culturale necesită toate o abordare laterală, profunzime și creativitate, o expertiză integrată. Procesul de selecție a fost lung și complex și suntem fericiți că am fost desemnați agenția de PR BRD pentru următorii trei ani”, a adăugat Monica Botez, Managing Partner, Golin.
Echipa de comunicare a BRD – Groupe Société Générale este formată din Flavia Popa (Secretar General), Mircea Tomescu (Communication director), Traian Traicu (Media relations manager), Cosmina Frîncu (Brand communication manager), Luiza Vrînceanu (Brand communication manager), Roxana Milos (Brand communication manager), Clarisa Roșu (Brand communication manager), Ada Mușat (Creative communication manager), Irina Stefaniu (Content projects manager), Lavinia Nuţeanu (Experience communication manager), Cristina Marinescu (Sponsorship manager).
Echipa Golin pentru BRD – Groupe Société Générale este formată din Irina Roncea (Director), Andrada Busuioc (Director), Ana Gardiner (Director), Theodora Mirea (Senior Manager), Oana Cojocaru (Senior Media Manager), Andrei Mehedințu (Senior Media Associate), Alexandra Popa (Media Associate), Simona Lungu (Media Associate), Thedeea Gherlan (Digital Manager) și Alexandra Alboiu (Junior Digital Associate), cu suport din partea agenției MullenLowe – Adrian Chiuhan (Head of Strategy).