Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Golin a fost desemnată agenția de PR a BRD pentru următorii trei ani
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit
Stiri de top
De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii
Stiri de top
Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii
Stiri de top
Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Golin a fost desemnată agenția de PR a BRD pentru următorii trei ani
Stiri de top

Golin a fost desemnată agenția de PR a BRD pentru următorii trei ani

Gabriela Dinu
Last updated: 14/03/2017 14:57
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Golin este agenția selectată să coordoneze comunicarea corporate și de brand a BRD – Groupe Société Générale. În următorii trei ani, agenția va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea strategiilor și activităților de relații publice în concordanță cu viziunea și valorile băncii, cu produsele, serviciileși proiectele acesteia.

„Comunicarea BRD se bazează pe un storytelling în același timp optimist, proaspăt, conectat la realitate, dar și la momente magice capabile să inspire. Aveam nevoie de un partener care să dezvolte în PR această poveste pe care o dorim diferită și l-am găsit în creativitatea şi atenţia la detalii a echipei Golin”, a declarat Flavia Popa, Secretarul general al BRD – Groupe Société Générale.

„Încă de la tema de pitch am înțeles că BRD nu este un brand financiar „cuminte”. Comunicarea corporate, componenta educațională, parteneriatele culturale necesită toate o abordare laterală, profunzime și creativitate, o expertiză integrată. Procesul de selecție a fost lung și complex și suntem fericiți că am fost desemnați agenția de PR BRD pentru următorii trei ani”, a adăugat Monica Botez, Managing Partner, Golin.

Echipa de comunicare a BRD – Groupe Société Générale este formată din Flavia Popa (Secretar General), Mircea Tomescu (Communication director), Traian Traicu (Media relations manager), Cosmina Frîncu (Brand communication manager), Luiza Vrînceanu (Brand communication manager), Roxana Milos (Brand communication manager), Clarisa Roșu (Brand communication manager), Ada Mușat (Creative communication manager), Irina Stefaniu (Content projects manager), Lavinia Nuţeanu (Experience communication manager), Cristina Marinescu (Sponsorship manager).

Echipa Golin pentru BRD – Groupe Société Générale este formată din Irina Roncea (Director), Andrada Busuioc (Director), Ana Gardiner (Director), Theodora Mirea (Senior Manager), Oana Cojocaru (Senior Media Manager), Andrei Mehedințu (Senior Media Associate), Alexandra Popa (Media Associate), Simona Lungu (Media Associate), Thedeea Gherlan (Digital Manager) și Alexandra Alboiu (Junior Digital Associate), cu suport din partea agenției MullenLowe – Adrian Chiuhan (Head of Strategy).

You Might Also Like

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie

TAGGED: BRD, banca, Golin, Monica Botez
Gabriela Dinu 14/03/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Prognoza ING Bank: cat va fi cursul euro in 2017
Next Article Programul „Start up Nation” incepe in luna mai. Conditiile prin care tinerii afaceristi pot primi pana la 200.000 lei

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

o zi ago

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

o zi ago

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

2 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?