Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: UPDATE. Sistemul de plăți al ING Bank are din nou probleme: tranzacţiile efectuate în weekend au fost dublate. ING: Clienții vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei
Share
Notification Show More
Latest News
BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”
Stiri de top
ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine
Stiri de top
Mandatele actualei conduceri de la Banca de Investiții și Dezvoltare se încheie la 23 noiembrie 2025
Stiri de top
Auchan și BRD lansează, în premieră în România, un pachet de soluții de finanțare sustenabilă, dedicat susținerii tranziției durabile a furnizorilor retailerului
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > UPDATE. Sistemul de plăți al ING Bank are din nou probleme: tranzacţiile efectuate în weekend au fost dublate. ING: Clienții vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei
Stiri de top

UPDATE. Sistemul de plăți al ING Bank are din nou probleme: tranzacţiile efectuate în weekend au fost dublate. ING: Clienții vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei

Gabriela Dinu
Last updated: 08/10/2018 21:58
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Mai mulţi clienţi ai ING Bank reclamă că banca le-a dublat tranzacţiile efectuate în ultimele trei zile şi că s-au trezit fără bani în cont sau chiar pe minus. Reprezentanţii băncii confirmă că au probleme şi spun că operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior.

UPDATE / Poziția ING Bank

Potrivit băncii, „cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fisiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING. Clienții vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienților care au întâmpinat dificultăți în acest sens și le multumim pentru înțelegere”.

 

Clienții afirmă că tranzacţiile efectuate vineri şi sâmbătă ar fi fost înregistrate de două ori.

Erorile operaționale ale ING au creat noi probleme clienților băncii, aceștia nu au fost înștiințați de ce se întâmplă și s-au trezit, din nou, în fața unor noi incidente. Banca afirmă că este o problemă „generală”, dar se lucrează „intens” la rezolvarea ei.

 

Între timp, clienții s-au trezit cu conturile goale, iar plângerile curg pe pagina de Facebook a băncii.

” Nu mai bine faceți o competiție <cum să te anunțe prietenii că ți-au dispărut banii din cont>? 🙂 E ridicol ce se întâmplă.”

Reprezentanții ING România recunosc că se confruntă cu o problemă. „Este o problemă generală pe care o cunoaștem și care o să se remedieze în cel mai scurt timp. Ne pare rău pentru incident!”.

Un alt client reacționează: „Nu ne anunțați și pe noi de problemă asta pe care o aveți? Eu m-am trezit cu contul pe minus și cum se scrie și mai sus, toate tranzacțiile din weekend sunt dublate.”

Instituția de credit a continuat să-și liniștească clienții pe pagina de Facebook. „Imediat ce problema va fi remediată se vor regla și aceste operațiuni dublate.

ING Bank reactionează într-un timp rezonalbil în online, dar în call-center nu fac față

„Ce se intampla? Cu disparutul de bani si linia complet ocupata?” sau  „Si la mine la fel, tranzactii dublate, nicun telefon pt clienti nu merge”. Iar mesajele curg:  „Customer expirience 0, am stat 40 de minute in astepare si nu am fost preluat de niciun operator. Nici o postare in care sa fim anuntati ce se intampla…”

Clienții ING au mai întămpinat probleme asemănatoare în vara acestui an, când au constatat probleme asemănătoare ca cele întâmpinate astăzi. Desigur, banca a rezolvat toate acele problemele. Cu alte ocazii, platforma online a băncii a picat, iar clienții nu au avut acces la serviciile online puse la dispoziție de bancă.

You Might Also Like

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”

Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine

Mandatele actualei conduceri de la Banca de Investiții și Dezvoltare se încheie la 23 noiembrie 2025

Auchan și BRD lansează, în premieră în România, un pachet de soluții de finanțare sustenabilă, dedicat susținerii tranziției durabile a furnizorilor retailerului

TAGGED: cont, bani, online, credit, card, ING Bank, ING
Gabriela Dinu 08/10/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article UniCredit: 20% din posturile de conducere vor fi ocupate de femei, până în 2022
Next Article Reguli noi pentru românii care vor să ia credite. Gradul de îndatorare se restrânge până la 40%
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

10 ore ago

ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”

11 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine

11 ore ago

Mandatele actualei conduceri de la Banca de Investiții și Dezvoltare se încheie la 23 noiembrie 2025

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?