Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Premiera in Romania: clientii ING Bank vor fi recunoscuti dupa amprenta vocala
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Premiera in Romania: clientii ING Bank vor fi recunoscuti dupa amprenta vocala
Stiri de top

Premiera in Romania: clientii ING Bank vor fi recunoscuti dupa amprenta vocala

bankingnews.ro
Last updated: 05/12/2013 9:42
bankingnews.ro 11 ani ago
Share
SHARE

ING Bank Romania lanseaza in premiera pentru Romania serviciul Voice Biome­trics. Mai exact, clientii bancii vor putea obtine informatiile necesare de la call center autentificandu-se doar cu vocea, fara parole sau intrebari de verificare, prin intermediul unui asistent personal virtual.

„Matrixbank” de la ING Bank

Noul serviciu a fost dezvoltat si implementat in colaborare cu Nuance Com­munications, compania americana cunoscuta pentru crearea Siri, asistentul personal disponibil pentru smartphone-urile Apple, iar reprezentatii ING estimeaza ca vor avea peste 50.000 de utilizatori cu amprenta vocala in decurs de un an.

„Fiecare dintre noi are circa 3 parole la banca, 3 la serviciu, Google, Facebook, iar acestea se aduna. In fiecare an sunt sparte peste un milion de conturi. Expertii ne spun ca parola trebuie sa fie complexa, sa contina litere, litere mari, numere, semne, insa clientul pune o parola simpla de cate ori poate. ING crede ca una dintre solutiile la aceasta problema este Voice Biome­trics“, explica Stefan Radu, director produse si canale directe pentru clientii retail la ING Bank Romania.

Aceste inovatii tehnologice ofera utilizatorilor o experienta mai buna decat cea oferita de un call center traditional: clientii se autentifica rapid si usor, rostind doar o fraza simpla, iar sistemul recunoaste vocea, intelege cererea si ofera raspuns imediat sau ii directioneaza catre un operator pentru detalii suplimentare.

Acesta solutie elimina timpii de asteptare in call center, clientii fiind preluati instantaneu de catre un „asistent personal virtual”, iar operatorii castiga timp pentru a se ocupa de solicitarile mai complexe. Astfel, randamentul unui call center se imbunatateste semnificativ, iar clientii sunt mai multumiti de experienta cu banca.

“Inovatia si experienta clientului sunt doua principii importante la ING. Dorim sa oferim clientilor nostri servicii exceptionale, indiferent de contextul in care interactioneaza cu noi. Suntem mandri sa fim primii care implementeaza in Romania aceasta solutie cu adevarat inovatoare, bazata pe o tehnologie de ultima generatie. Suntem increzatori ca noul serviciu va schimba in bine experienta clientilor nostri cu serviciul de relatii cu clientii”,  a declarat Maria Cristina Matei, Head of ING Retail Banking.

Cum functioneaza sistemul Voice Biometrics:

Pentru a activa serviciul, clientul isi inregistreaza amprenta vocala rostind fraza „La ING ma pot identifica prin vocea mea”;La urmatorul apel dupa inregistrare, propozitia ofera acces imediat la sistem;La intrebarea „Va rog sa-mi spuneti cu ce va putem ajuta?”, folosind tehnologia de intelegere a limbajului natural (NLU), operatorul virtual intelege solicitarea clientului si ii ofera informatiile de care are nevoie. Clientul primeste pe loc informatii privind soldul contului, IBAN, rate credit, incasari recente, deblocare user HomeBank, cod Swift, adresa bancii, orar casierii si office-uri;
Pentru solicitari mai complexe, apelul este transferat unui operator din call-center, impreuna cu detaliile si solicitarea clientului.

„Solutiile de intelegere a limbajului natural si de voce biometrica in call center au un impact ridicat asupra experientei clientilor, atat din perspectiva acestora, cat si a companiei. Echipa noastra de servicii profesionale a lucrat impreuna cu ING pentru a crea combinatia perfecta de tehnologie ce reuseste sa raspunda nevoilor clientilor, reinventand complet experienta cu banca. Prin Voice Biometrics, clientii ING vor avea de acum un acces mult mai usor si sigur la informatii despre produsele lor bancare, de la verificarea soldului contului si a codului IBAN la detalii despre orarul casieriei. Nuance Communications isi propune intotdeauna sa dezvolte solutii ce pot raspunde unor nevoi reale. Voice Biometrics este o astfel de solutie, prin care clientii pot primi de acum informatiile de care au nevoie intr-un mod rapid si usor”, a declarat Peter Martis, Regional Manager CEE & Balkans Nuance Communications.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: ING Bank, banca, Voice Biome­trics, call center, amprenta vocala
bankingnews.ro 05/12/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article ING Bank: reactia de ieri a cursului valutar va fi singulara
Next Article BRD lanseaza un card cadou ce poate fi oferit la aniversari, nunti si botezuri

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?