Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: ING Bank România a realizat un profit brut de 574 milioane de lei. Mihaela Bîtu, CEO: 2020 a fost un test de reziliență pentru noi și pentru întreaga industrie bancară. Am fost alături de clienții noștri și implicați în societate, continuând în același timp să lansăm noi produse și servicii
Share
Notification Show More
Latest News
„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia
Analize Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > ING Bank România a realizat un profit brut de 574 milioane de lei. Mihaela Bîtu, CEO: 2020 a fost un test de reziliență pentru noi și pentru întreaga industrie bancară. Am fost alături de clienții noștri și implicați în societate, continuând în același timp să lansăm noi produse și servicii
Stiri de top

ING Bank România a realizat un profit brut de 574 milioane de lei. Mihaela Bîtu, CEO: 2020 a fost un test de reziliență pentru noi și pentru întreaga industrie bancară. Am fost alături de clienții noștri și implicați în societate, continuând în același timp să lansăm noi produse și servicii

Gabriela Dinu
Last updated: 22/03/2021 11:50
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
Mihaela Bîtu: Am început anul 2021 cu premise pozitive și cu optimism, însă există incertitudine pe multiple planuri
SHARE
Mihaela Bîtu: Am început anul 2021 cu premise pozitive și cu optimism, însă există incertitudine pe multiple planuri

În 2020, ING Bank România a realizat un profit brut de 574 milioane de lei, în scădere cu 37% faţă de anul 2019, potrivit unui comunicat de presă al băncii. Portofoliul de credite a crescut ușor cu 3%, în timp ce depozitele atrase au crescut cu 23%.

Contents
Noi produse și servicii pentru clienții persoane fiziceING Home’Bank și ING Business – banca din buzunarul tăuImplicarea în societate

“2020 a fost un test de reziliență pentru noi și pentru întreaga industrie bancară. Sunt mândră de ceea ce a realizat echipa ING în aceste vremuri fără precedent. Am fost alături de clienții noștri și implicați în societate, continuând în același timp să lansăm noi produse și servicii. Am amânat plata ratelor pentru 32.000 de clienți vulnerabili și am oferit măsuri personalizate de restructurare a datoriilor celor în dificultate. În cadrul programului IMM Invest, au fost primite 7.500 de cereri și am aprobat împrumuturi în valoare de 1,3 miliarde de lei, în timp ce finanțarea sustenabilă continuă să fie o prioritate.

Strategia noastră digitală a fost reafirmată de contextul pandemiei. Știm că ne îndreptăm în direcția potrivită, cea care ne permite să oferim clienților noștri servicii de calitate, disponibile oriunde și oricând. Vom continua să punem accentul pe inovație și pe experiența clienților. Am început anul 2021 cu premise pozitive și cu optimism, însă există incertitudine pe multiple planuri, ceea ce impune în continuare o conduită prudentă și responsabilă. Sunt foarte recunoscătoare oamenilor minunați din echipa noastră, care s-au adaptat și mobilizat admirabil în anul care a trecut. Deși am lucrat de la distanță în proporție covârșitoare, am fost și rămânem uniți, cu o cultură corporativă efervescentă și cu o direcție strategică clară.”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank Romania.

 

Noi produse și servicii pentru clienții persoane fizice

Unul dintre cele mai noi și mai apreciate produse din portofoliul de credite ING în 2020 a fost ING Ipotecar 7FIX, prin care adresăm preferința clienților pentru predictibilitate cu șapte ani de rate fixe. De când s-a lansat, 43% dintre clienții care au contractat un credit ipotecar au preferat 7FIX, iar 60% dintre aceștia au optat pentru un avans de peste 25% din valoarea împrumutului.

Serviciul Round Up a fost lansat în aprilie 2020, ca un mijloc prin care clienții pot economisi fără efort. La fiecare plată cu cardul, diferența până la o sumă rotundă se transferă automat într-un cont de economii. De la lansare, utilizatorii serviciului au economisit per total 60 de milioane de lei.

Cota de piață în segmentul clienților cu venituri recurente (minimum 700 de lei/lună) a ajuns la 17,4%. Aceștia beneficiază de zero comisioane de administrare, cost zero pentru transferuri către orice bancă din România, costuri zero pentru retragerea banilor de la orice bancomat din țară și un curs valutar foarte avantajos. ING și-a lansat noua direcție de brand – do your thing – printr-o campanie lansată în vara anului trecut ce subliniază promisiunea băncii de a oferi o experiență personalizată, simplă și inteligentă. Realizările ING au fost recunoscute în cadrul unui studiu global al KPMG din 2020, care a plasat ING Bank România pe primul loc pentru experiența oferită clienților în sectoarele economice din Romania analizate.

ING Home’Bank și ING Business – banca din buzunarul tău

2020 a marcat o premieră în ceea ce privește tehnologia din spatele Home’Bank. În timpul stării de urgență, ING a lansat prima versiune de tehnologie nativă mobilă a aplicației, ceea ce a condus la creșterea semnificativă a vitezei și a funcționalității acesteia. Anul trecut, peste un milion de clienți au utilizat în mod activ ING Home’Bank, cu un total de 219 milioane de conectări, iar 68% au folosit aplicația de pe dispozitivele lor mobile.

ING a fost, de asemenea, una dintre primele bănci care le-a oferit clienților posibilitatea de a-și înscrie cardurile ING în Google Pay, completând portofelele Apple Pay și ING Pay deja funcționale.

În ceea ce privește clienții Business Banking (persoane juridice cu o cifră de afaceri anuală de până la 500 de milioane de lei), platforma ING Business pentru companii a înregistrat o creștere de aproximativ 65% a autentificărilor, ajungând la un total de 2,7 milioane de conectări, din care 35% au fost realizate exclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile. Numărul tranzacțiilor a crescut cu 84% față de nivelul anului 2019.
Segmente de business

ING și-a sprijinit clienții Business Banking prin aderarea la inițiativele menite să ofere sprijin și finanțare companiilor: amânarea obligațiilor de plată și IMM Invest. Aproximativ 1.200 de companii care îndeplineau criteriile de eligibilitate stabilite prin lege au beneficiat de amânarea ratelor. Pentru companiile care nu au fost eligibile în cadrul programului, ING a propus propriile soluții de restructurare a datoriilor.
În piața finanțărilor structurate și a împrumuturilor sindicalizate pentru corporații și instituții, ING a participat la șapte din nouă tranzacții în calitate de aranjor sau coordonator, sprijinind atât clienții existenți, cât și relațiile de afaceri noi din diverse sectoare economice. Clienții care au primit împrumuturile sindicalizate sunt Profi Rom Food, Azomureș & Ameropa Grains, Rompetrol, Alro, RCS & RDS și Pehart.

ING România și-a păstrat primul loc în clasamentul dealerilor primari, ceea ce a contribuit la selecția băncii ca intermediar în trei dintre cele patru emisiuni de Euro obligațiuni efectuate de statul român anul trecut. În același timp, ING România a plasat către investitorii instituționali români prima obligațiune emisă de ING Group în monedă românească, în valoare de 90 de milioane de lei. Iar în ceea ce privește finanțarea sustenabilă, ING a fost unul dintre intermediarii primei emisiuni de obligațiuni verzi a grupului NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrală și de Est.

Implicarea în societate

În 2020, investițiile ING România în comunitate s-au ridicat la peste șapte milioane de lei. Pe lângă acestea, se adună donații în valoare de 768.000 lei făcute de clienții ING în cele trei campanii de strângere de fonduri demarate prin ING Home’Bank.

ING a devenit partener strategic al asociației Code 4 Romania, care anul trecut a dezvoltat șase platforme digitale de comunicare precum stirioficiale.ro și datelazi.ro, adoptate de autorități în lupta cu Covid-19 și accesate de 12 milioane de utilizatori unici.

Împreună cu ING Tech, ING Bank a donat echipamente medicale la începutul pandemiei. Prin Fondul de urgență pentru Comunitățile Vulnerabile, lansat în parteneriat cu Federația Fundațiilor Comunitare, 11 mii de persoane din 174 de comunități au primit sprijin.

De asemenea, ING a continuat programele strategice pentru sănătate financiară, Banometru și Startarium, adaptate contextului pandemic. Startarium a sprijinit 33.000 de antreprenori la început de drum, iar 150 de companii au fost incluse în programul de relansare și creștere Startarium RE:BUILD, care a constat în consultanță, mentorat și subvenționarea pachetelor de servicii. Programul intensiv Banometru se adresează persoanelor cu dificultăți financiare sau cu îndatorare excesivă. În 2020, peste 5.000 de persoane au beneficiat de acest program, iar 420 dintre acestea au primit și îndrumare prin coaching financiar.

You Might Also Like

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

TAGGED: imprumuturi, plata cu cardul, investii, ING Ipotecar 7Fix, IMM Invest, credite, depozite, ING Bank, economii, profit, ING
Gabriela Dinu 22/03/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article În 2021, BRD a amânat ratele pentru 2.400 de clienţi persoane fizice. De la începutul crizei sanitare, banca a venit în sprijinul a peste 43.000 de clienți care au avut nevoie de susținere
Next Article Raiffeisen Bank susține cu finanțări și know-how startup-urile românești pe tot parcursul anului 2021. Vladimir Kalinov: Oferim antreprenorilor cel mai complex program de susținere a startupurilor din România, menit să crească accesul ideilor inovatoare atât la finanțare cât și la instrumente de accelerare

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

2 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

2 zile ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

2 zile ago

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?