Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: În 2021, BRD a amânat ratele pentru 2.400 de clienţi persoane fizice. De la începutul crizei sanitare, banca a venit în sprijinul a peste 43.000 de clienți care au avut nevoie de susținere
Share
Notification Show More
Latest News
Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere
Stiri de top
Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân
Stiri de top
Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie
Stiri de top
ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții
Stiri de top
România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > În 2021, BRD a amânat ratele pentru 2.400 de clienţi persoane fizice. De la începutul crizei sanitare, banca a venit în sprijinul a peste 43.000 de clienți care au avut nevoie de susținere
Stiri de top

În 2021, BRD a amânat ratele pentru 2.400 de clienţi persoane fizice. De la începutul crizei sanitare, banca a venit în sprijinul a peste 43.000 de clienți care au avut nevoie de susținere

Gabriela Dinu
Last updated: 19/03/2021 12:39
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
Aproximativ 80% dintre clienții cu solicitări aprobate în anul 2021 au recurs la soluția amânării și în anul 2020
SHARE
Aproximativ 80% dintre clienții cu solicitări aprobate în anul 2021 au recurs la soluția amânării și în anul 2020

De la începutul acestui an, BRD Groupe Societe Generale a amânat ratele a aproximativ 2.400 de clienți persoane fizice, în baza H.G. nr. 270/2020 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 37/2020 privind acordarea unor facilități pentru creditele acordate de instituții de credit și instituții financiare nebancare anumitor categorii de debitori.

Potrivit băncii, numărul solicitărilor primite în această perioadă a fost de aproximativ 4.300. Dintre cererile aprobate, doar 9% s-au orientat către perioada maximă, de 9 luni. Aproximativ 80% dintre clienții cu solicitări aprobate în anul 2021 au recurs la soluția amânării și în anul 2020.

”Chiar de la începutul crizei sanitare, am fost alături de clienții noștri, mai întâi prin soluția proprie de amânare, iar mai apoi prin alinierea la soluția propusă de Guvern, prin intermediul OUG nr. 37/2020. Scăderea pronunțată a numărului solicitărilor de amânare, pe care am constatat-o în acest an, reprezintă un semnal pozitiv atât pentru bancă, cât și pentru economie în general. Ea arată că, în mare măsură, demersul de amânare organizată a plății ratelor a fost eficient, dar și că mai există anumite sectoare ale economiei care încă nu și-au revenit. În măsura în care vor avea nevoie, acestor clienți le vom propune, după expirarea perioadelor de moratoriu, soluții personalizate care să le permită să revină la un serviciu normal al datoriei”, a declarat Radu Topliceanu, Director General adjunct al BRD, coordonatorul activităților de retail banking, într-un comunicat de presă.

În anul 2020, BRD Groupe Société Générale a amânat ratele a aproximativ 41.000 de clienți persoane fizice, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât și în cadrul soluției proprii de amânare.

Numărul creditelor amânate la plată a fost de aproximativ 46.000, avand în vedere că unii clienţi au solicitat amânarea mai multor credite. Aproximativ 62% dintre solicitările de amânare aprobate anul trecut au fost pentru 3 luni, 8% – pentru 6 luni, iar 17% s-au orientat către perioada maximă, de 9 luni de amânare, se mai arată în comunicatul de presă.

Reamintim că anul trecut Guvernul a decis amânarea la plata a ratelor pe o perioadă de maximum 9 luni, iar termenul până la care se puteau depune astfel de solicitări a fost prelungit până la 15 martie 2021.

Solicitările de suspendare a obligaţiilor de plată puteau fi formulate de debitori cel mai târziu până la data de 15 martie 2021, iar creditorul comunica debitorului decizia în termen de maximum 15 zile calendaristice, până la data de 31 martie 2021. Actul normativ prevede că persoanele pot beneficia de suspendarea plăţii obligaţiilor rezultate din creditele accesate pe o perioadă de maximum nouă luni, în această perioadă fiind incluse atât moratoriul legislativ implementat anterior, cât şi moratoriile non-legislative.

You Might Also Like

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor

TAGGED: BRD, credite, Radu Topliceanu, amanare rate la credit, suspendare rate la banca, suspendare obligatii plata
Gabriela Dinu 19/03/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Florin Dănescu (ARB): ”Digitalizarea a devenit o strictă necesitate pentru bănci, care își regândesc modelul de business tradițional. Tocmai de aceea este necesară o modernizare reală a cadrului legislativ şi de reglementare care să răspundă realităţii curente”
Next Article ING Bank România a realizat un profit brut de 574 milioane de lei. Mihaela Bîtu, CEO: 2020 a fost un test de reziliență pentru noi și pentru întreaga industrie bancară. Am fost alături de clienții noștri și implicați în societate, continuând în același timp să lansăm noi produse și servicii
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

10 ore ago

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

23 de ore ago

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

o zi ago

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?