Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: ING Bank România, desemnată lider în loialitatea clienților pentru contul curent, potrivit studiului realizat de NPS Prism
Share
Notification Show More
Latest News
BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde
Stiri de top
60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor
Stiri de top
Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA
Stiri de top
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > ING Bank România, desemnată lider în loialitatea clienților pentru contul curent, potrivit studiului realizat de NPS Prism
Stiri de top

ING Bank România, desemnată lider în loialitatea clienților pentru contul curent, potrivit studiului realizat de NPS Prism

Gabriela Dinu
Last updated: 19/12/2024 14:26
Gabriela Dinu 6 luni ago
Share
SHARE

ING Bank România este lider în sectorul bancar local în ceea ce privește loialitatea clienților, conform rezultatelor studiului Global Banking Benchmarks Report, realizat de NPS Prism, platforma de evaluare a experienței clienților, parte a companiei de consultanță în management Bain & Company.

Cercetarea, realizată în premieră în 22 de țări, a analizat rezultatele sondajelor efectuate în rândul consumatorilor de servicii bancare, pentru a evalua sentimentul acestora cu privire la produsele „cont curent” și „cont de economii”. ING Bank România este lider în ceea ce privește loialitatea clienților cu privire la utilizarea produsului „cont curent”.

Roxana Petria: Suntem recunoscători celor 1,8 milioane de clienți care au arătat că ne sunt loiali și le mulțumim colegilor care au muncit din greu pentru a le oferi cele mai bune soluții

„Ne bucură foarte mult această recunoaștere din partea clienților, mai ales că 2024 este un an aniversar, în care ING Bank împlinește 30 de ani de activitate pe plan local. Misiunea noastră, de a oferi excelență în experiența oferită clienților și de a inova în permanență prin digitalizare, a fost astfel îndeplinită, iar acest lucru ne motivează ca, în fiecare zi, să ne străduim să oferim servicii din ce în ce mai bune.

Suntem recunoscători celor 1,8 milioane de clienți care au arătat că ne sunt loiali și care apreciază modul în care am construit experiența lor în utilizarea conturilor curente de la ING Bank. De asemenea, le mulțumim celor aproximativ 4.000 de colegi care lucrează pentru brandul ING și au muncit din greu pentru a oferi clienților noștri cele mai bune soluții pentru nevoile lor”, spune Roxana Petria, Tribe Lead Customer Engagement, Retail Banking, ING Bank România.

Pe lângă ING Bank România, distincția a mai fost obținută de către ING din Polonia, Spania și Germania.

Raportul Global Banking NPS Benchmarks, realizat pentru prima dată la nivel global în 2024, ajută băncile să evalueze performanțele de loialitate în funcție de țară și regiune și oferă o privire de ansamblu asupra modului în care variază loialitatea clienților și asupra factorilor care determină experiențele pozitive.

Această recunoaștere relevă modul în care băncile oferă experiențe pozitive clienților în utilizarea celor mai populare produse bancare (contul curent și contul de economii).

Prin compararea performanțelor între regiuni, raportul permite băncilor să înțeleagă mai bine unde câștigă sau pierd și de ce și le ajută să facă îmbunătățiri care, în final, vor conduce la creșterea cotei de piață, potrivit autorilor raportului.

Metodologia raportului

Raportul Global Banking Benchmarks a fost realizat pe baza datelor colectate în intervalul trimestrului 3 al anului 2023 și până în al doilea trimestru din 2024 și oferă informații despre cele mai recente preferințe ale clienților în peisajul bancar global. Elaborat de Bain & Company, creatorii indicatorului Net Promoter Score, acest raport utilizează Net Promoter Score pentru a măsura disponibilitatea clienților de a recomanda o companie, un produs sau un serviciu pe o scară de la 0 la 10. În mod specific, raportul se concentrează pe NPS de produs (pNPS), care evaluează satisfacția clienților cu privire la produsele de conturi curente și conturi de economii ale unei bănci.

You Might Also Like

BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

TAGGED: Global Banking Benchmarks Report, NPS Prism, banci, Cont curent, clienti, ING, cont, ING Romania, Roxana Petria
Gabriela Dinu 19/12/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article FED taie dobânzile cu încă 0,25%, dar vede mai puține reduceri anul viitor din cauza inflației ridicate. Ce mesaj transmite Jerome Powell când face referințe explicite și repetate la „precauție”
Next Article Banca Transilvania a emis peste 320.000 de carduri pentru clienții OTP Bank România. Află când vor primi companiile noile carduri BT și de când le poți folosi

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde

3 ore ago

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

4 ore ago

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

8 ore ago

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?