Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Intesa Sanpaolo Bank România și-a triplat profitul net în 2017
Share
Notification Show More
Latest News
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Intesa Sanpaolo Bank România și-a triplat profitul net în 2017
Stiri de top

Intesa Sanpaolo Bank România și-a triplat profitul net în 2017

Gabriela Dinu
Last updated: 06/02/2018 19:03
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Intesa Sanpaolo Bank a înregistrat, în 2017, un venit operațional de 154 milioane lei și profit net de 43 milioane lei, de trei ori mai mare față de 2016, potrivit unui comunicat de presă.

Poziționarea strategică a Intesa Sanpaolo Bank pe piața locală, ca bancă specializată pe segmentele de business Corporate și IMM, a contribuit la performanța sa de anul trecut. Astfel, împrumuturile acordate clienților Corporate și IMM au crescut cu aproximativ 25%, de la 1,37 miliarde lei în 2016, la 1,71 miliarde lei în 2017, în timp ce volumul total al depozitelor Corporate și IMM a avansat cu 15%, de la 1,07 miliarde lei în 2016, la 1,23 miliarde lei în 2017.

Totodată, Intesa Sanpaolo Romania a înregistrat o creștere de 8% a volumului de active, care, la finalul anului trecut, a ajuns la 4,78 miliarde lei.

“Obiectivul nostru este de a ne consolida în continuare poziția în România, în special pe segmentele Corporate și IMM. Suntem aici pentru a sprijini și finanța dezvoltarea IMM-urilor și a marilor companii locale sau a multinaționalelor, prin intermediul unui portofoliu vast de produse și servicii specializate, precum și facilitându-le acces la expertiza globală și varietatea de instumente financiare puse la dispoziție de Grup”, a declarat Marco Capellini, CEO Intesa Sanpaolo Bank România.

Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai mari grupuri bancare din Zona Euro și lider în Italia, cu o rețea de 5.700 de unități care deservesc 20 de milioane de clienți în 40 de țări din toată lumea.
În România, Intesa Sanpaolo se adresează în special clienților Corporate și IMM. Finanțează antreprenori locali și străini care doresc să își crească afacerea, dându-le acces nu doar la produsele și serviciile locale, dar și la oferta globală a unuia dintre cele mai solide grupuri financiare din lume.

Grupul Intesa Sanpaolo este prezent în România prin două entități: Intesa Sanpaolo Bank Romania SA și Intesa Sanpaolo SPA Torino Sucursala București.

You Might Also Like

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România

TAGGED: IMM, zona euro, profit, Intesa Sanpaolo, Intesa, Marco Capellini
Gabriela Dinu 06/02/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Bursele rămân sensibile și vedem, din nou, o contagiune la nivel global. Cristian Păun, ASE: Cred că este o turbulenţă de moment
Next Article Schimbare la conducerea diviziei de retail ING România. Javier Montes Pita, noul Head of Retail
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

2 zile ago

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

2 zile ago

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

3 zile ago

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?