Libra Internet Banking a lansat Libra Live Chat, un serviciu de asistenta online care ofera tuturor clientilor bancii posibilitatea de a contacta un operator, printr-o fereastra de chat, pentru a obtine ajutor pe loc pentru gestionarea operatiunilor pe internet. Libra Live Chat este o functionalitate incorporata in serviciul de internet banking, care se poate accesa cu usurinta, printr-un simplu click.
Conform rapoartelor, primii utilizatori care au folosit aceasta metoda de comunicare au demonstrat interes in legatura cu: informatii privind comisioanele de transfer pentru platile externe, informatii privind incasarile sau popririle pe cont, posibilitatea de vizualizare a restantelor pe cont sau modalitatea de accesare a aplicatiei de mobile banking.
Serviciul Libra Live Chat este gratuit, iar la finalul conversatiei clientii pot trimite feedback-ul lor.
Libra Internet Banking a fost premiata la Gala Comunic@tii Mobile (decembrie 2013) pentru “Cel mai bun serviciu de internet banking”.
Cel mai cunoscut proiect al unei banci in social media apartien Royal Bank of Scotland, care a implementat acest mod dinamic de comunicare cu clientii, inca din 2012.