Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Robert Zanescu: Singura sansa pentru marketingul financiar-bancar – content marketing-ul
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Opinii si Interviuri > Robert Zanescu: Singura sansa pentru marketingul financiar-bancar – content marketing-ul
Opinii si Interviuri

Robert Zanescu: Singura sansa pentru marketingul financiar-bancar – content marketing-ul

Cornel Dinu
Last updated: 24/04/2012 10:47
Cornel Dinu 13 ani ago
Share
SHARE

Reclamele, si in special cele TV au devenit un lux inutil pentru industria financiar-bancara. Se intampla asta dintr-un motiv simplu: clientul s-a schimbat, nu mai are aceleasi nevoi ca acum 3 ani. Clientul vrea solutii la probleme noi. Reclamele creeaza un univers care nu mai este demult unul aspirational. Clientii au nevoi simple, pentru care solutia necesita o abordare speciala. Iar institutiile financiar-bancare au nevoie acum nu de reclama, ci de un nou tip de marketing: “content marketing”.

“Content marketing” inseamna a discuta deschis despre problemele clientilor si a declansa o conversatie. Clientii nu mai vor sa li se vanda solutii propuse de la etajul 5 din Centrala, din turnul de sticla. Acum e nevoie de productie de continut. Problema este ca foarte multe societati comerciale produc astazi continut. Competitia este insa si mai puternica deoarece nu doar companiile produc continut, ci si clientii/consumatorii. Evolutia exponentiala a numarului de romani care utilizeaza retelele sociale inseamna ca zilnic, o cantitate imensa de continut este produsa si postata on-line. Batalia pentru atentie este extrem de dura. Este doar inceputul.

Toata lumea vorbeste si foarte putini asculta. Cei care asculta o fac numai daca acceseaza continut de calitate, continut care are recomandarea partenerilor lor sociali. “Content marketing” inseamna continut de calitate, cu un grad foarte mare de interactivitate.

Exemplul meu preferat de “content marketing”: American Express. Ei au inteles ca totul este despre a adauga valoare prin crearea de resurse extraordinare ce construiesc un sentiment de apartenenta la o comunitate grozava. Locul in care eu cred ca American Express face “content marketing” de exceptie: Open Forum.

Robert Zanescu
Director of Corporate Communications Bancpost

You Might Also Like

Ce cred Omer Tetik (BT), Sergiu Manea (BCR), Mihaela Lupu (Unicredit), Mihaela Bîtu (ING) și Florin Dănescu (ARB) despre procesul de consolidare a sistemului bancar din România

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a achiziționat BCR Chișinău

Cele 18 evenimente care au marcat banking-ul românesc din 2005 până în prezent

Deloitte: Perspectivele macroeconomice obligă băncile din România să-și ajusteze strategia. Ce urmează? BNR pregătește un cadru de supraveghere privind riscurile climatice din România, primul de acest gen din UE

Presa elenă: Băncile grecești au ieșit din nou la vânătoare în Europa de Est. Alpha Bank vrea să-și consolideze poziția pe piața din România

TAGGED: Bancpost, Robert Zanescu
Cornel Dinu 24/04/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article CEC Bank a lansat un credit destinat tinerilor intreprinzatori
Next Article Povara unui credit in franci elvetieni

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Ce cred Omer Tetik (BT), Sergiu Manea (BCR), Mihaela Lupu (Unicredit), Mihaela Bîtu (ING) și Florin Dănescu (ARB) despre procesul de consolidare a sistemului bancar din România

1 an ago

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a achiziționat BCR Chișinău

1 an ago

Cele 18 evenimente care au marcat banking-ul românesc din 2005 până în prezent

1 an ago

Deloitte: Perspectivele macroeconomice obligă băncile din România să-și ajusteze strategia. Ce urmează? BNR pregătește un cadru de supraveghere privind riscurile climatice din România, primul de acest gen din UE

2 ani ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?