Joint venture-ul dintre MasterCard si Telefónica, lansat cu scopul de a dezvolta solutii financiare prin telefonul mobil în 12 piete din America Latina, a anuntat noul brand corporativ si de consum, Wanda, precum si echipa ce se va ocupa de aceasta initiativa.Wanda va oferi solutii de plata prin telefonul mobil celor peste 87 de milioane de clienti Movistar din cele 12 piete unde va opera. Aceste servicii de plata mobile vor fi atasate unui portofel mobil sau unui cont preplatit, care va permite, printre altele, transferuri de bani, cumpararea de minute în retea, plata facturilor sau cumparaturi la comercianti. Portofelul mobil si conturile preplatite vor fi disponibile oricand si oriunde, la nivel global.
Mobile Payment Solutions (MPS), compania cu care Wanda are o întelegere globala în cele 12 piete unde serviciile de plata mobile vor fi oferite, va fi responsabila pentru dezvoltarea si implementarea tehnologiei bazate pe portofelul mobil si a serviciilor aferent.
Wanda, care are sloganul Your mobile money (Banii dumneavoastra mobili), reflecta valorile de baza ale companiei MasterCard – siguranta, inovatie, accesibilitate si dinamism – în solutiile furnizate consumatorilor din regiune.
„Ne bucuram sa anuntam numele brandului prin intermediul caruia vom dezvolta initiativa platilor prin telefonul mobil”, spune Richard Hartzell, Presedinte în cadrul MasterCard, America Latina si Regiunea Caraibelor. „Cu ajutorul acestui brand puternic si al echipei care îl conduce, sunt convins ca Wanda va deveni liderul din spatele platilor mobile din regiune, generand o crestere a economiei si promovand incluziunea financiara.”
Wanda reprezinta un element crucial în strategia globala de servicii financiare a companiei Telefónica. Aceste servicii sunt acum administrate de divizia de digital, formata anul trecut pentru a identifica oportunitatile din mediul online.
Operatorii companiei, desemnati pentru regiunea America Latina, vor avea sediul în Miami, Florida. Compania are în momentul de fata peste 50 de angajati în regiune.