In 2011, volumul total de facturi platite prin Raiffeisen Bank a fost de 382 milioane de euro, iar mai mult de jumatate dintre ele au fost facute prin intermediul canalelor electronice, puse la dispozitie de banca. Clientii Raiffeisen Bank platesc lunar facturi de utilitati sau alte servicii in valoare totala de 31,8 milioane euro, iar 63% din aceste plati sunt facute pe canalele electronice – online banking, Smart Mobile, ATM, direct debit si Multicash (accesibil persoanelor juridice). „Anul 2011 a marcat clar schimbarea preferintei clientilor spre utilizarea canalelor electronice pentru efectuarea de plati facturi. Este rezultatucampaniilor de promovare desfasurate de banca, corelat cu investitiile constante in lansarea de servicii noi, moderne pentru a permite economia de timp si o interactiune simplificata cu banca. Statistic, 63% dintre platile lunare de facturi s-au efectuat electronic si numai 37% traditional, cash sau prin ordine de plata la ghiseele bancii” a declarat Florentina Stilu, director Cash Management.
Anul trecut Raiffeisen Bank a introdus plata facturilor direct la ATM, serviciu care interconecteaza cei peste 1.400.000 de detinatori de carduri de debit cu furnizorii principali de utilitati de pe piata romaneasca. La inceputul anului 2012, banca a relansat Mobile Banking, intr-o versiune mult imbunatatita – „Smart Mobile”, care include si functionalitati pentru plata facturilor la utilitati. Folosind canale electronice pentru plati, clientii beneficiaza de costuri reduse, castiga timp si isi planifica mai bine cheltuielile lunare.