Din 30 iulie 2024, OTP Bank România face parte din Grupul Banca Transilvania și nu mai aparține Grupului OTP, iar marca OTP Bank este folosită sub o licență temporară, anunță banca care vine cu precizări pentru clienții săi.
OTP Bank România face parte din Grupul Banca Transilvania
OTP Bank România și Banca Transilvania vor funcționa separat în perioada următoare. Clienții vor continua să se adreseze OTP Bank România pentru orice operațiuni și servicii. Vom furniza constant informații pe măsură ce vom avansa în această etapă. Condițiile contractuale rămân neschimbate, iar depozitele sunt în siguranță, garantate până la 100.000 euro/deponent prin Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare.
„Vești importante pentru clienții și partenerii noștri! Începând cu data de 30.07.2024, OTP Bank România face parte din Grupul Banca Transilvania și nu mai aparține Grupului OTP. OTP Bank România și Banca Transilvania își vor desfășura activitatea separat, până la finalizarea etapei de integrare.
Ne dorim pentru clienții noștri să nu simtă această schimbare, iar echipa noastră este dedicată unei tranziții line și fără întreruperi, astfel încât să nu existe niciun impact în experiența avută cu noi și să beneficieze în bune condiții de toate produsele și serviciile bancare”, anunță OTP.
7 informații utile pentru clienții OTP Bank
Prin vânzarea băncii, clienții OTP Bank România vor deveni clienți ai Băncii Transilvania?
OTP Bank România face parte din Grupul Banca Transilvania și nu mai aparține Grupului OTP. În perioada de integrare în Grupul Banca Transilvania, clienții OTP Bank România vor rămâne în continuare clienți și vor continua să colaboreze cu OTP Bank România pentru toate produsele, serviciile și operațiunile pe care le dețin.
De asemenea, până la finalizarea integrării, OTP Bank va fi o entitate distinctă de Banca Transilvania, iar clienții săi vor fi notificați cu privire la orice evoluții majore.
Se vor schimba termenii și condițiile contractuale? Ce se va întâmpla cu împrumuturile și creditele existente?
Termenii și condițiile contractelor clienților OTP Bank România vor rămâne în vigoare și neschimbate, nefiind afectate de achiziție. Clienții vor fi notificați oficial, în timp util, cu privire la orice evoluție din perioada următoare. Împrumuturile acordate de OTP Bank România, odată cu finalizarea acestei etape, vor fi transferate la Banca Transilvania.
Se pot accesa fondurile din conturi în același mod ca și până acum?
Da, clienții OTP Bank România pot utiliza toate serviciile atât online, cât și offline ca și până acum, în aceiași termeni și condiții.
Cât timp vor rămâne valabile cardurile bancare emise de OTP Bank România, conturile bancare și ID-urile de autentificare etc.?
Contractele clienților OTP Bank România vor rămâne în vigoare, cu termeni și condiții neschimbate. Orice modificări ulterioare vor fi comunicate în timp util.
Cum va fi gestionată protecția datelor personale la OTP Bank Romania în contextul vânzării?
Protecția datelor personale rămâne o prioritate cheie pentru noi. Ne ținem angajamentul de a proteja informațiile clienților și de a respecta reglementările stricte pentru securitatea datelor.
Un client este existent atât la BT, cât și la OTP. Ce se întâmplă cu contul și serviciile existente deja la OTP?
În perioada următoare, se pot folosi conturile deschise la ambele bănci și clienții vor colabora separat cu fiecare dintre acestea, exact ca și până acum. Noile detalii despre migrarea contului OTP Bank la Banca Transilvania vor fi comunicate din timp.
Unde se pot adresa clienții OTP Bank daca au nevoie de mai multe informații despre această schimbare?
Activitatea zilnică OTP Bank România rămâne neschimbată, iar pentru orice întrebări sau clarificări, avem la dispoziție Contact Center 0800 88 22 88, apelabil gratuit din orice rețea fixă sau mobilă din România sau + 4021 308 57 10 apelabil și din străinătate, luni-vineri, orele 8:30 – 21:00), și unitățile teritoriale OTP Bank România.
Clienții OTP Bank au acces la informații pe site-ul băncii unde a fost creată o secțiune dedicată acestui subiect – AICI