Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: OTP Bank anunță că numărul utilizatorilor serviciului SmartBank a crescut cu 35%. Constantin Mareș: Suntem mai agili, mai digitali și tot mai pregătiți să susținem nevoile clienților
Share
Notification Show More
Latest News
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
Stiri de top
Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > OTP Bank anunță că numărul utilizatorilor serviciului SmartBank a crescut cu 35%. Constantin Mareș: Suntem mai agili, mai digitali și tot mai pregătiți să susținem nevoile clienților
Stiri de top

OTP Bank anunță că numărul utilizatorilor serviciului SmartBank a crescut cu 35%. Constantin Mareș: Suntem mai agili, mai digitali și tot mai pregătiți să susținem nevoile clienților

Gabriela Dinu
Last updated: 13/02/2023 11:22
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
Constantin Mareș, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital.
SHARE
Constantin Mareș, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital.

OTP Bank România anunță o creștere cu 35% față de anul anterior, a numărului de clienți care au efectuat tranzacții bancare prin intermediul serviciului de mobile banking – SmartBank.

Potrivit datelor OTP Bank, în ultimul an, numărul utilizatorilor serviciului SmartBank (mobile banking) a crescut cu 35%, iar valoarea totală a volumelor tranzacțiilor înregistrate pe canalele digitale în 2022 a crescut cu 45% față de volumele tranzacționate în anul precedent (creșterea fiind de chiar 81% în cazul volumelor tranzacționate în euro).

De asemenea, clienții digitali OTP Bank persoane fizice care pot alege să efectueze operațiunile bancare online, au preferat să folosească aceste canale digitale pentru 96% din tranzacțiile efectuate anul trecut, ajungând chiar la 98%, în cazul clienților persoane juridice.

Constantin Mareș: Suntem mai agili, mai digitali și tot mai pregătiți să susținem nevoile clienților

“Ultimii ani au fost cu adevărat intenși, în ceea ce privește invesțiile făcute în digitalizare și îmbunătățire a serviciilor tehnologice existente. Am eficientizat vechile tehnologii și am identificat noi soluții care să ne aducă mai aproape de clienții noștri. Aceste creșteri reflectă gradul de satisfacție al clienților OTP Bank România față de siguranța și eficiența oferite de platformele noastre bancare. Pentru noi, este un mod de gândire care ne face să fim tot mai agili, mai digitali și tot mai pregătiți să susținem nevoile clienților.”, a declarat Constantin Mareș, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital.

Principalele operațiuni derulate de clienți prin intermediul SmartBank sunt cele legate de transferul rapid de bani prin Magnetul de Bani, crearea de depozite, dar și schimburile valutare la cursuri avantajoase prin intermediul noii platforme digitale lansate în 2022. Alături de acestea, rămân desigur operațiunile recurente de genul plăților de utilități sau transferurillor inter și intrabancare, atât de simplu de gestionat din aplicația de mobile banking.

You Might Also Like

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

TAGGED: depozite, schimb valutar, clienti, OTP Bank Romania, tranzactii, Constantin Mares, mobile banking – SmartBank, Magnetul de Bani
Gabriela Dinu 13/02/2023
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Dacă ai Revolut poți dona pentru populația afectată de cutremurele din Turcia și Siria
Next Article INFOGRAFIC. 250.000 de copii și tineri de până în 18 ani au cont la Banca Transilvania
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

7 ore ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

10 ore ago

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

o zi ago

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?