Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Numărul clienților OTP Bank care au efectuat tranzacții bancare prin Internet Banking a crescut cu 75%, în perioada pandemiei
Share
Notification Show More
Latest News
ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor
Stiri de top
Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența
Opinii Stiri de top
Intesa Sanpaolo își schimbă identitatea vizuală la nivel global. De astăzi, și clienții din România văd noua siglă. Ce diferențe apar față de Italia și care este explicația?
Stiri de top
BCR Seed Starter investește 500.000 euro în Profluo, startup românesc care accelerează automatizarea financiar-contabilă prin AI
Stiri de top
ProCredit Bank lansează „Marea ProPulsare” pentru antreprenori: zero costuri bancare timp de 2 ani și acces la parteneriate în 12 țări
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Numărul clienților OTP Bank care au efectuat tranzacții bancare prin Internet Banking a crescut cu 75%, în perioada pandemiei
Stiri de top

Numărul clienților OTP Bank care au efectuat tranzacții bancare prin Internet Banking a crescut cu 75%, în perioada pandemiei

Gabriela Dinu
Last updated: 02/02/2022 13:02
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
În ultimii doi ani, numărul utilizatorilor serviciului de Internet Banking s-a majorat cu 50%
SHARE
În ultimii doi ani, numărul utilizatorilor serviciului de Internet Banking s-a majorat cu 50%

OTP Bank România anunță o creștere cu 75% a numărului de clienți care au efectuat tranzacții bancare prin intermediul serviciului de Internet Banking, OTPdirekt, în perioada 2020-2021, față de anul 2019.

Potrivit datelor OTP Bank, în ultimii doi ani, numărul utilizatorilor serviciului de Internet Banking s-a majorat cu 50%, iar valoarea tranzacțiilor online a crescut cu 31%.

De asemenea, în perioada analizată, s-a înregistrat o intensificare a gradului de utilizare a produselor și serviciilor electronice OTP Bank, peste 26.000 de carduri fiind activate în aplicațiile Apple Pay și OTPay, serviciile de plăți contactless cu telefonul mobil.

“Aceste creșteri reflectă gradul de satisfacție a clienților OTP Bank România, prin prisma siguranței și eficienței oferite de aceste platforme și instrumente bancare moderne. Totodată, pandemia a intensificat utilizarea serviciilor și produselor digitale, iar alegerea tranzacțiilor și operațiunilor bancare online, în detrimentul celor care necesită folosirea cash-ului, a venit natural. În 2022 avem planificate noi investiții de aproximativ 50 milioane de lei în IT și digitalizare, precum și în îmbunătățirea soluțiilor tehnologice existente.”, a declarat Constantin Mareș, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital.

Principalele operațiuni derulate de clienți prin intermediul Internet Banking-ului sunt următoarele: Magnetul de Bani – transfer rapid de bani, crearea de depozite și a conturilor de economii, investiții, schimburi valutare și transferuri inter și intrabancare.

Cei mai mulți dintre utilizatorii Internet Banking-ul au efectuat plăți pentru achitarea utilităților, în general, sau alte obligații de plată din alte relații comerciale.

Tendința spre digitalizare, care poate fi observată în ultimii ani, este susținută și de evoluția serviciilor digitale oferite de OTP Bank, care în 2021 și 2020 a lansat atât noi instrumente, cât și versiuni îmbunătățite pentru diferite servicii. Astfel, în 2021, au fost făcute investiții în lansarea Creditului 100% online de nevoie personale, o variantă rapidă de finanțare, care eficientizează semnificativ interacțiunea clienților cu banca. Diversificarea și modernizarea ofertei digitale a inclus, de asemenea, și procesul de deschidere cont online pentru persoane fizice.

În 2020, OTP Bank a lansat noi versiuni pentru serviciul OTPdirekt și SmartBank și chatbot-ul Octavian, asistentul digital care consiliează clienţii băncii în procesul de suspendare a plăţii ratelor. Noile instrumente digitale au scopul de a furniza clienților o experiență de utilizare cât mai facilă și mai sigură.

You Might Also Like

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența

Intesa Sanpaolo își schimbă identitatea vizuală la nivel global. De astăzi, și clienții din România văd noua siglă. Ce diferențe apar față de Italia și care este explicația?

BCR Seed Starter investește 500.000 euro în Profluo, startup românesc care accelerează automatizarea financiar-contabilă prin AI

ProCredit Bank lansează „Marea ProPulsare” pentru antreprenori: zero costuri bancare timp de 2 ani și acces la parteneriate în 12 țări

TAGGED: bani, plati, OTPdirekt, smartbank, digitalizare, Constantin Mares, pandemie, Creditului 100% online de nevoie personale, OTP Bank
Gabriela Dinu 02/02/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Medeva Fintech și CEC Bank au lansat Figo.Pay, primul pachet de servicii bancare destinat persoanelor din categoriile vulnerabile. Adina Călin: ”Suntem banca tuturor românilor. Cu acest nou pachet de cont bancar, sperăm să facem viața mai ușoară pentru persoanele cu dizabilități”
Next Article Consumatorii s-au împăcat cu băncile în 9 din 10 negocieri. Beneficii de aproape 2 milioane de euro în 2021. Alexandru Păunescu: ”Judecătorii ar putea recomanda clienților și băncilor care ajung în instanță să încerce mai întâi soluționarea amiabilă în cadrul CSALB. Rezultatul ar fi o degrevare a instanțelor de procese costisitoare pentru ambele părți implicate”
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

6 ore ago

Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența

7 ore ago

Intesa Sanpaolo își schimbă identitatea vizuală la nivel global. De astăzi, și clienții din România văd noua siglă. Ce diferențe apar față de Italia și care este explicația?

8 ore ago

BCR Seed Starter investește 500.000 euro în Profluo, startup românesc care accelerează automatizarea financiar-contabilă prin AI

9 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?